Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358192/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a21d8d2c-37e4-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administacja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a21d8d2c-37e4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033142/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Pełnienie funkcji inpektora nadzoru dla zdania - Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 499000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania „Budowa boiska
sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie” na podstawie zgłoszenia robót niewymagających decyzji o pozwoleniu na budowę z dnia 25.04.2022 r.
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie:
- prowadzonych robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa z – w tym Prawa Budowlanego,
- sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa – w tym Prawa Budowlanego.
Strony ustalają, że do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:
1) Wykonywanie pełnego zakresu czynności wynikających z ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane wraz z późniejszymi zmianami - art. 25-27.
2) Zatwierdzanie materiałów oraz weryfikacja atestów.
3) Kontrola terminowości wykonania robót, ich ilości, jakości i wartości.
4) Obecność na budowie co najmniej … razy w miesiącu, każdy pobyt winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy oraz niezależnie od tego każdy pobyt musi być potwierdzony podpisem na liście obecności stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
5) Sporządzanie comiesięcznych raportów z postępu i stanu zaawansowania robót i przedstawianie go Zamawiającemu.
6) Udział w naradach, spotkaniach koordynacyjnych oraz radach budowy wraz ze sporządzeniem protokołu z ich przebiegu.
7) Zatwierdzenie protokołów częściowych odbioru robót oraz protokołu końcowego robót, sporządzonych przez wykonawcę, będących podstawą fakturowania robót przez wykonawcę.
8) Rozliczenie końcowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót.
9) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę wraz z zatwierdzeniem wszystkich dokumentów formalno – prawnych, niezbędnych do uzyskania przez wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
10) Obecność i wykonanie czynności podczas odbioru końcowego.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wytyczenie całego układu, zgodnie z projektem,
2) rozbiórka istniejącej nawierzchni utwardzonej wraz z podbudową w miejscu projektowanego boiska, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej rozbieralnej na dojściu do boiska,
3) rozbiórka istniejącego ogrodzenia powyżej 2,2m - piłkochwytu
4) budowa boiska wielofunkcyjnego z naniesionymi liniami do gry w koszykówkę (kolor linii biały), siatkówkę (kolor linii żółty) oraz piłkę ręczną
(kolor linii zielony o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwono-ceglastym, nawierzchnia w rozwiązaniu systemowym, przepuszczającym wodę,
5) wyposażenie boiska: słupki do siatkówki, stojaki do koszykówki, bramki do piłki ręcznej,
6) budowa ogrodzenia boiska – piłkochwyty wysokości 6m,
7) remont elementów istniejących przy boisku: chodnik, ławki, koszy na śmieci, oświetlenie,
8) wykonanie terenów zielonych – trawnika w miejscu gdzie nie zaprojektowano nawierzchni utwardzonej
9) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
10) wykonanie i umieszczenie tablicy regulaminowej w miejscu i o treści ustalonej z Zamawiającym.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca dokumentację zgłoszeniową – załącznik nr 3 do SWZ, przedmiar robót (jako dokument pomocniczy) – załącznik nr 4 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie zastosowane materiały muszą być nowe, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11808 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarządzanie Projektami Łukasz Baryła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101112749
7.3.4) Miejscowość: Krośniewice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zarządzanie Projektami Łukasz Baryła
jakie przetargi wygrała firma
Zarządzanie Projektami Łukasz Baryła
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
- Dostawa płynów infuzyjnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa licencji oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka)
- DOCIEPLENIE ŚCIANY ZEWNĘTRZNEJ OD STRONY WEWNĘTRZNEGO PARKINGU MPR NR 1 W CHRZANOWIE UL. SOKOŁA 19
- "Modernizacja trzech toalet na I, II, III piętrze przy ul. Partyzantów 2 oraz jednej toalety przy ul. Zielonej 20 w budynkach Starostwa Powiatowego w Chrzanowie
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorzadowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p. poż- etap I.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego "Rozbudowa budynku Kopalni Kultury w Czeladzi"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Kamieniec
- Nadzór inwestorski - Remont drogi gminnej nr DG 143010N Redaki - Babięty Wielkie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.