Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280201/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bieszczadzka Kuźnia Talentów – wyposażenie Samorządowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Ustrzykach Dolnych – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ustrzyki Dolne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ustrzyki-dolne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustrzyki-dolne.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11290261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieszczadzka Kuźnia Talentów – wyposażenie Samorządowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Ustrzykach Dolnych – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23bd03b9-92ae-4297-ae97-558c62cd8b3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054468/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Bieszczadzka Kuźnia Talentów - wyposażenie Samorządowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Ustrzykach Dolnych - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157520,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Instrumenty klawiszowePrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Samorządowej Szkoły Muzycznej w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29 Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
4.5.5.) Wartość części: 119658,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Instrumenty dętePrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Samorządowej Szkoły Muzycznej w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29 Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37314000-2 - Instrumenty dęte
4.5.5.) Wartość części: 37861,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133963,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pianina.pl Henryk Kuźnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460007171
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pianina.pl Henryk Kuźnik Europejskie Centrum Pianin i Fortepianów
jakie przetargi wygrała firma
Pianina.pl Henryk Kuźnik Europejskie Centrum Pianin i Fortepianów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52243,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52243,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI Roman Anderski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308
7.3.3) Ulica: Gliwicka
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52243,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Ustrzykach Dolnych
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach na rok 2026 - zadanie Artykuły rybne i produkty mrożone
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Ustrzyki Dolne.
- Zapewnienie możliwości egzystencji mieszkańców powiatu bieszczadzkiego w czasie kryzysu - część II
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie" Znak sprawy: AD.26.6.2025
- Dostawa różnego sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Olsztynie w ramach projektu "Aktywna dziewiętnastka"
- "Dostawa pianina dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Wojciecha Kilara w Katowicach"
- Dostawa fortepianu w ramach dofinansowania ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
- Zakup instrumentów i wyposażenia Szkoły Muzycznej I stopnia im. Oskara Kolberga w Raciechowicach.
- Dostawa pianin dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Mrągowie
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





