eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecDostawa sprzętu medycznego 4 części: 1) Aparat USG ; 2) Elektr. tablica do bad. ostrości wzroku; 3) Lodówka z monit. temp.; 4) Urządzenie do rej. obrazu "Wsparcie podst. opieki zdr. (POZ)".



Ogłoszenie z dnia 2025-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego 4 części:
1) Aparat USG ;
2) Elektr. tablica do bad. ostrości wzroku;
3) Lodówka z monit. temp.;
4) Urządzenie do rej. obrazu
„Wsparcie podst. opieki zdr. (POZ)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276985281

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 23

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@spzoz.ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-104bca33-6f86-4751-a23b-b9d2b72fe852

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego 4 części:
1) Aparat USG ;
2) Elektr. tablica do bad. ostrości wzroku;
3) Lodówka z monit. temp.;
4) Urządzenie do rej. obrazu
„Wsparcie podst. opieki zdr. (POZ)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-104bca33-6f86-4751-a23b-b9d2b72fe852

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Aparat USG wszechstronny - 1 szt.
w ramach projektu pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.
1. Aparat fabrycznie nowy – rok produkcji co najmniej 2024 Tak
2. Aparat wykonany w technologii całkowicie cyfrowej Tak
3. Ilość niezależnych kanałów procesowych min.
3 600 000
4. Zakres częstotliwości pracy potwierdzony zakresem częstotliwości sond możliwych do podłączenia do aparatu min. 1,5 – 20 MHz
5. Niezależne równoważne gniazda głowic obrazowych przełączane elektroniczne min. 5
6. Dotykowy wyświetlacz do sterowania wybranymi funkcjami aparatu o przekątnej min. 12 cali, z możliwością obsługi jak na tablecie, konfigurowania i zdublowania obrazu diagnostycznego Tak
7. Kolorowy monitor bez przeplotu o przekątnej min. 21 cali, z regulacją położenia (obrót, pochylenie, wysokość niezależnie od pulpitu). Tak
8. Płynna regulacja wysokości i obrotu panelu sterowania względem korpusu aparatu Tak
9. Możliwość wyboru wersji oprogramowania w języku polskim Tak
10. Oprogramowanie antywirusowe Tak
11. Porównywanie obrazu referencyjnego (obraz USG, CT, MR, XR) z obrazem USG na żywo Tak
12. Archiwizacja obrazów na dysku twardym wbudowanym w aparat oraz na pamięciach USB w formatach kompatybilnych z systemem Windows Tak
13. Wbudowany cyfrowy rejestrator wideo do ciągłego zapisu wykonywanego badania na dysku twardym i następnie zgrania na nośniki przenośne Tak
14. Pojemność dysku twardego min. 500 GB
15. Porty USB min. 5
16. Zapis obrazów i pętli w formacie raw data na dysku twardym aparatu Tak
17. Możliwość regulacji podstawowych parametrów na zatrzymanym obrazie. min.: TGC, LGC, wzmocnienie (2D, tryby dopplerowskie), zakres dynamiki, mapy szarości, mapy koloru, linia bazowa, odwrócenie spektrum i koloru (invert) Tak
18. Możliwość tworzenia własnych ustawień (tzw. presetów) Tak
19. Możliwość tworzenia własnych protokołów standaryzujących przepływ pracy (prowadzących przez poszczególne kroki: tryby obrazowania, pomiary Tak
20. Nagrywanie i odtwarzanie dynamicznych obrazów /tzw. cine loop prezentacji B oraz kolor Doppler, prezentacji M-mode i Dopplera spektralnego Tak
21. Ilość klatek pamięci CINE powyżej 21 000
22. Biało-czarna drukarka termiczna Tak
23. Minimalny (wymagany) okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia TAK
TRYBY OBRAZOWANIA
24. Tryb 2D (B-Mode) Tak
25. Zakres ustawienia głębokości penetracji min. 40 cm
26. Bezstratne powiększanie obrazu rzeczywistego i zamrożonego (tzw. zoom) a także obrazu z pamięci CINE Tak
27. Możliwość powiększenia obrazu diagnostycznego na pełny ekran Tak
28. Zakres dynamiki dla obrazu 2D wyświetlany na ekranie min. 260 dB
29. Obrazowanie harmoniczne na wszystkich oferowanych głowicach z wykorzystaniem przesunięcia lub inwersji faz Tak
30. Strefowe wzmocnienie obrazu na wybranych głębokościach (TGC) dostępne na panelu dotykowym. min. 8 stref
31. Strefowe pionowe wzmocnienie obrazu (LGC) dostępne na panelu dotykowym min. 6 stref
32. Technologia redukcji szumów i plamek oraz wyostrzenia krawędzi i wzmocnienia kontrastu tkanek Tak
33. Przestrzenne składanie obrazów (obrazowanie wielokierunkowe pod kilkoma kątami w czasie rzeczywistym) Tak
34. Ogniskowanie wiązki wysyłanej (nadawczej) na poziomie pikseli na całej głębokości obrazowania Tak
35. Oprogramowanie służące do szczegółowego obrazowania drobnych obiektów (w niewielkim stopniu różniących się echogenicznością od otaczających tkanek), umożliwiające dokładną wizualizację struktur anatomicznych i zmian patologicznych, znacznie poprawiające rozdzielczość uzyskanych obrazów. Tak
36. Prędkość odświeżania w trybie 2D min. 800 obr./sek.
37. Tryb M Tak
38. Wybór prędkości przesuwu zapisu trybu M min. 5
39. Tryb anatomiczny M-mode min. z 1 linią prostą Tak
40. Tryb spektralny Doppler Pulsacyjny (PWD) Tak
41. Maksymalna mierzona prędkość przepływu przy kącie korekcji 0⁰ min. 7,0 m/s
42. Regulacja wielkości bramki dopplerowskiej min. 0,5mm - 30 mm
43. Kąt korekcji bramki dopplerowskiej min+/- 80
44. Szybka zmiana kąta korekcji -60/0/60 stopni Tak
45. Tryb spektralny Doppler Ciągły (CWD) Tak
46. Maksymalna mierzona prędkość przepływu przy kącie korekcji 0⁰ min. 11,0 m/s
47. Tryb Doppler Kolorowy (CD) Tak
48. Maksymalna prędkość odświeżania obrazu dla Dopplera kolorowgo min. 300 obr./sek.
49. Regulacja uchylności pola Dopplera Kolorowego min. +/-30 stopni
50. Tryb angiologiczny /Power Doppler/ Tak
51. Tryb Power Doppler kierunkowy Tak
52. Rozszerzony tryb kolorowego Dopplera o wysokiej rozdzielczości i czułości do dokładnego obrazowania przepływów szczególnie w małych naczyniach Tak
53. Wizualizacja z efektem 3D przepływów uzyskiwanych w trybie 2D/Kolor lub Power Doppler Tak
54. Tryb kolorowy i spektralny Doppler tkankowy Tak
55. Tryb Duplex /2D+PWD lub CD/ Tak
56. Tryb Triplex /2D+PWD+CD/ Tak
57. Automatyczna optymalizacja obrazu za pomocą jednego przycisku w trybie B- Mode i Dopplera spektralnego. Automatyczna optymalizacja wzmocnienia Dopplera kolorowego. Tak
58. Automatyczne podążanie pola Dopplera kolorowego i bramki Dopplera PW za naczyniem w dopplerowskich badaniach naczyniowych z automatycznym ustawieniem kąta ugięcia oraz wielkości i kąta korekcji bramki PW Tak
59. Obrazowanie panoramiczne Tak
60. Obrazowanie sztywności tkanek – elastografia typu strain z możliwością obrazowania na dwóch półobrazach obrazu 2D i 2D z elastogramem na żywo oraz możliwością pomiarów strain ratio dostępna na głowicach liniowych i endocavitarnych Tak

62. Obrazowanie 3D z tzw. wolnej ręki („freehand”) Tak

GŁOWICE
63. Głowica convex wieloczęstotliwościowa, szerokopasmowa. Tak
64. Zakres częstotliwości pracy przetwornika min. 1,5 – 6,0 MHz
65. Centralne częstotliwości pracy do wyboru dla B-mode min. 3
66. Częstotliwości pracy do wyboru dla obrazowania harmonicznego min. 3
67. Częstotliwości pracy do wyboru dla trybu Doppler min. 4
68. Ilość fizycznych elementów (kryształów) min. 128
69. Kąt pola obrazowego głowicy min. 70 stopni
70. Głębokość obrazowania min. 35 cm
71. Głowica liniowa wieloczęstotliwościowa, szerokopasmowa. Tak
72. Zakres częstotliwości pracy przetwornika min. 3,0 – 13,0 MHz
73. Centralne częstotliwości pracy do wyboru dla B-mode min. 3
74. Częstotliwości pracy do wyboru dla obrazowania harmonicznego min. 5
75. Częstotliwości pracy do wyboru dla trybu Doppler min. 5
76. Ilość fizycznych elementów (kryształów) min. 192
77. Długość pola obrazowego głowicy min. 38 mm
78. Obrazowanie trapezowe Tak
79. Głębokość obrazowania min. 16 cm
80. Głowica kardiologiczna, szerokopasmowa, wieloczęstotliwościowa Tak
81. Zakres częstotliwości pracy przetwornika min. 1,5–4,5 MHz
82. Centralne częstotliwości pracy do wyboru dla B-mode min. 3
83. Częstotliwości pracy do wyboru dla obrazowania harmonicznego min. 3
84. Częstotliwości pracy do wyboru dla trybu Doppler min. 4
85. Ilość fizycznych elementów (kryształów) min. 64
86. Kąt pola obrazowego głowicy min. 90 stopni
87. Głębokość obrazowania min. 30 cm
88. Głowica microconvex endowaginalna wieloczęstotliwościowa, szerokopasmowa Tak
89. Zakres częstotliwości pracy przetwornika min. 3,2 – 11,35 MHz.
90. Centralne częstotliwości pracy do wyboru dla B-mode min. 3
91. Częstotliwości pracy do wyboru dla obrazowania harmonicznego min. 3
92. Częstotliwości pracy do wyboru dla trybu Doppler min. 2
93. Ilość fizycznych elementów (kryształów) min. 128
94. Kąt pola obrazowego głowicy min. 110 stopni
95. Głębokość obrazowania min. 15 cm

OPROGRAMOWANIE POMIAROWO-OBLICZENIOWE
96. Pakiet obliczeń automatycznych dla Dopplera – automatyczny obrys spektrum wraz z podaniem podstawowych parametrów przepływu (min. PI, RI i inne) zarówno na obrazie rzeczywistym, jak i na obrazie zamrożonym Tak
97. Oprogramowanie aparatu /programy obliczeniowe i raporty/: j.brzuszna, ginekologia, położnictwo, IVF, pediatria, małe i powierzchowne narządy, naczynia, urologia, kardiologia i inne Tak

99. Automatyczny pomiar podstawowych parametrów biometrii płodu (min. BPD, HC, AC i FL) Tak
100. Automatyczny pomiar kątów bioderek w badaniach pediatrycznych Tak
101. Automatyczny pomiar pęcherzyków w jajniku z oznaczeniem poszczególnych pęcherzyków na obrazie. Tak

103. Automatyczny pomiar IMT w wybranym obszarze. Tak



107. Oprogramowanie do automatycznego rozpoznawania wątroby i kory nerek, automatycznego obliczania współczynnika jasności wątroby i kory nerkowej na podstawie obrazu 2D oraz określenia indeksu wątrobowo-nerkowego dla oceny stłuszczenia wątroby Tak
108. Analiza kurczliwości mięśnia sercowego Strain i Strain Rate realizowana w trybie 2D (funkcja śledzenia plamki lub podobne) Tak
109. Raporty z każdego rodzaju badań z możliwością dołączania obrazów i eksportu w plikach min. PDF i RTF Tak.
(...)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Zaktualizowany Załącznik nr 4 do SWZ dla części nr 1.
Ze wzgl. na ogr. il. znaków pozostałe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.5.5.) Wartość części: 195846,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Część nr 2
Elektroniczna tablica do badania ostrości wzroku
w ramach projektu pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
Parametr Charakterystyka / wymagania minimalne:
1. 1. Tablica okulistyczna fabrycznie nowa TAK,
2. Wprowadzona do produkcji nie wcześniej niż 2024r. TAK,
3. Wymiary Min: wys. 53 cm x szer. 39cm x głęboość 60mm.,
4. Wyposażona w pilot z możliwością:
- włączania /wyłączania tablicy
- wyboru podświetlenia jednego znaku oraz
wybranego wiersza znaków
- wybór kierunku przemieszczania się kursora
Produkt posiada Atest CE
Tablica optotyp cyfry (CN) TAK,
5. Wygaszanie tablicy Tak,
6. Minimalny (wymagany) okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z SWZ.
Punktacja w tym kryterium znajduje się w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). min. 24 miesiące.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 4 do SWZ dla części nr 2.

Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.

Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

2. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.

3. Wymagany okres gwarancji: min. 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.

5. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj.: do budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 42-440 Ogrodzieniec Plac Wolności 23

6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączony do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.

7. Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.


II. cd. OPZ cześć nr 1:
Część nr 1: Aparat USG wszechstronny.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 4 do SWZ dla części nr 1.

Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt
o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.

Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

2. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.

3. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.

5. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj.: do budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 42-440 Ogrodzieniec Plac Wolności 23

6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączony do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.

7. Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.5.5.) Wartość części: 3333,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3
Lodówka z monitoringiem temperatury w ramach projektu pod nazwą
„Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
Parametr Charakterystyka / wymagania minimalne:
1. 1. Lodówka fabrycznie nowa - TAK.
2. Wyprodukowana nie wcześniej niż 2024 r. - TAK.
3. Wysokość zewnętrzna min. 80 cm - max 135 cm.
4. Pojemność min. -120l .
5. Przeznaczenie – do leków i szczepionek -Tak.
6. Zakres temperatur min. 2ºC – max. 8 ºC.
7. Elektroniczne sterowanie temperaturą - Tak.
8. Alarmy dźwiękowe : alarm wysokiej i niskiej temperatury - Tak.
9. Drzwi przeszklone - Tak.
10. Rejestracja temperatury i port USB do zgrywania danych na Pendrive - TAK.
11. Minimalny (wymagany) okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z SWZ.
Punktacja w tym kryterium znajduje się w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) min. 24 miesiące.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Zaktualizowany Załącznik nr 4 do SWZ dla części nr 3.

Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.

Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).


2. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.


3. Wymagany okres gwarancji: min. 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.

5. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj.: do budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 42-440 Ogrodzieniec Plac Wolności 23

6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączony do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.

7. Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące

4.5.5.) Wartość części: 6545,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4
Urządzenie do rejestracji obrazu (drukarka do USG), w ramach projektu pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
Parametr Charakterystyka / wymagania minimalne:
1. 1. Drukarka do USG fabrycznie nowa TAK,
2. Wprowadzona do produkcji nie wcześniej niż w 2024r. TAK,
3. Drukarka czarno biała TAK,
4. Wydruki zdjęć medycznych w formacie A6 TAK,
5. Panel LCD TAK,
6. Rozdzielczość druku Min. 325 PPI,
7. Minimalny (wymagany) okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z SWZ.
Punktacja w tym kryterium znajduje się w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). min. 24 miesiące.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 4 do SWZ dla części nr 4.

Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.

Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).


2. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.


3. Wymagany okres gwarancji: min. 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.

5. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj.: do budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 42-440 Ogrodzieniec Plac Wolności 23

6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączony do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.

7. Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

4.5.5.) Wartość części: 3665,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Marku Medical sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732135357

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 43

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3698,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3698,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3698,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Marku Medical sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732135357

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 43

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3698,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5258,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7915,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5258,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BitBlue Frost Krzysztof i Justyna Chomiuk Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381809166

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Jana 33

7.3.4) Miejscowość: Suszec

7.3.5) Kod pocztowy: 43-267

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5258,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. Marku Medical sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732135357

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 43

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.