eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Część 1 - "Budowa placu zabaw w Paterku (...)" oraz "Rozbudowa siłowni zewnętrznej (Karnowo)". Część 2 - "Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1 - „Budowa placu zabaw w Paterku (...)” oraz „Rozbudowa siłowni zewnętrznej (Karnowo)”.
Część 2 - „Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część 1 - „Budowa placu zabaw w Paterku (...)” oraz „Rozbudowa siłowni zewnętrznej (Karnowo)”.
Część 2 - „Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef8ed6e2-238d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024548/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa placu zabaw w miejscowości Paterek

1.1.17 zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin

1.1.18 „Rozbudowa siłowni zewnętrznej (Karnowo)”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317929/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 733536,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118242,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie oraz montażu wyposażenia placów zabaw składającego się z urządzeń zabawowych oraz urządzenia sportowego w ramach realizacji zadań pn.: „Budowa placu zabaw w Paterku dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień” oraz „Rozbudowa siłowni zewnętrznej (Karnowo)”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zakresy :
Zakres I:
1) „Budowa placu zabaw w Paterku dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień” – dostawa i montaż 3 szt. urządzeń zabawowych oraz 3 szt. ławek o następujących specyfikacjach:
a) Zestaw zabawowy „leśny” 1 szt. – stylistyka zestawu „leśna”, elementy wykończenia w kolorze zielonym/brązowym, minimalne wyposażenie zestawu: 1x wieża ośmiokątna, 1x domek na drzewie, 2x wieża czworokątna, 2x dach dwuspadowy, 1x tunel linowy skośny, 1x pomost stały skośny, 1x wejście linowe, 1x spirala, 1x zjeżdżalnia, 1x wejście wspinaczkowe, 1x karmnik, 1x sklepik, bariery dwupoziomowe.
Materiały: Belki konstrukcyjne osłonięte deklami stalowymi wspawanymi do słupów. Łby śrub, nakrętki osłonięte plastikowymi zaślepkami. Nakrętki kołpakowe.
Urządzenie na stałe posadowione w gruncie, betonowane betonem klasy min. C16/20
Liny z rdzeniem stalowym z oplotem z polipropylenu, łączone poprzez plastikowe lub aluminiowe konektory. Ślizg ze stali nierdzewnej, osłony boczne z płyty HDPE. Płyty z tworzywa HDPE / HPL oraz HDPE trójwarstwowe z frezowanymi rysunkami.
Sklejka antypoślizgowa. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo.
Wymiary: Max. wysokość upadku 1,5 m, (dł x szer x wys) 7,57 x 6,31 x 4,36 m
Powierzchnia zderzenia 10,0 x 8,9 m, Pole powierzchni zderzenia 57,8 m2.
Zalecana nawierzchnia Zgodnie z normą 1176‐1:2017.

b) Zestaw zabawowy „domek edukacyjny” 1 szt. – minimalne wyposażenie zestawu: 1x Labirynt, 1x Tablica do rysowania mała, 1x Zegar, 1x Tunel, 1x Ławeczka, 1x Dach kopuła.
Materiały: Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo Płyty z tworzywa HDPE / HPL oraz HDPE trójwarstwowe z frezowanymi rysunkami. Urządzenie na stałe posadowione w gruncie, zakotwione w betonie klasy min. C16/20Belki konstrukcyjne osłonięte deklami stalowymi wspawanymi do słupów. Łby śrub, nakrętki osłonięte plastikowymi zaślepkami. Nakrętki kołpakowe.
Wymiary: Max. wysokość upadku nie dotyczy, Wymiary (dł x szer x wys) 2,70 x 1,70 x 2,40 m, Powierzchnia zderzenia 5,4 x 4,6 m, Pole powierzchni zderzenia 21,3 m2
Zalecana nawierzchnia Zgodnie z normą 1176‐1:2017.

c) Zestaw zabawowy „motyl do zabaw” 1 szt. – minimalne wyposażenie zestawu: 1x łukowa ścianka wspinaczkowa fala, 2x łukowa ścianka z krążkami do wspinania, 1x łukowa ścianka linowa pajęczyna, 1x przejście tunelowe.
Materiały: Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, Płyty z tworzywa HDPE / HPL oraz HDPE trójwarstwowe z frezowanymi rysunkami. Liny z rdzeniem stalowym z oplotem z polipropylenu, łączone poprzez plastikowe lub aluminiowe konektory. Urządzenie na stałe posadowione w gruncie, zakotwione w betonie klasy min. C16/2Belki konstrukcyjne osłonięte deklami stalowymi wspawanymi do słupów. Łby śrub, nakrętki osłonięte plastikowymi zaślepkami. Nakrętki kołpakowe.
Wymiary: Max. wysokość upadku 1,3 m, (dł x szer x wys) 2,33 x 2,33 x 1,40 m, Powierzchnia zderzenia 5,3 x 5,3 m, Pole powierzchni zderzenia 24,2 m2, Zalecana nawierzchnia Zgodnie z normą 1176‐1:2017

d) Ławka z oparciem 3 szt. – ławki parkowe z drewnianych listew (świerk) oraz stalowych profili. Elementy metalowe ławki ocynkowane malowane proszkowo w kolorze czarnym. W podstawie ławki umieszczone otwory, dzięki którym można ławkę przymocować do podłoża.
Wymiary: długość– 192 cm, szerokość 55 cm, wysokość całkowita 76 cm, wysokość siedziska 42 cm.
Zakres II:

2) „Rozbudowa siłowni zewnętrznej (Karnowo)” – dostawa i montaż 1 szt. urządzenia siłowni zewnętrznej typu Pajacyk + Stepper o następującej specyfikacji:
a) Urządzenie sportowe „Pajacyk + Stepper” – Funkcje urządzenia – pajacyk – usprawnia dolne partie ciała. Aktywizuje odcinek pasa biodrowego, wzmacnia kręgosłup w części lędźwiowo-krzyżowej. Poprawia koordynację ruchową. Stepper –wzmacnianie mięśni nóg i pośladków.
Materiały: Stal ocynkowana, malowana proszkowo, Podstopnice stalowe, ocynkowane, malowane proszkowo. Stopnice wykonane z blachy aluminiowej ryflowanej. Urządzenie na stałe posadowione w gruncie, zakotwione w betonie klasy min. C16/20. Łożyska toczne, kulowe zwykłe, elementy złączne ocynkowane, malowane proszkowo, nakrętki kołpakowe, śruby ze stali nierdzewnej, zaślepki czarne plastikowe.
Wymiary (dł x szer x wys) 1,50x 0,89 x 1,40m. Powierzchnia zderzenia 4,4 x 3,9m Pole powierzchni zderzenia 14,6m2

UWAGA!
Zamawiający dopuszcza 10% odstępstwo od podanych wymiarów pod warunkiem zachowania specyfikacji materiałów oraz funkcjonalności opisanych urządzeń zabawowych oraz urządzenia sportowego.
Wymagania ogólnie Zamawiającego:
a) Przed przystąpieniem do montażu Wykonawca uzgodni dokładną lokalizację urządzeń na placu zabaw z Zamawiającym.
b) W zakresie niniejszego zamówienia znajdują się również roboty budowlane związane z instalacją i montażem ww. urządzeń, w szczególności roboty związane z fundamentowaniem, z wyłączeniem zakresu robót obejmującego wykonanie stref bezpieczeństwa z piasku.
c) Dopuszcza się wykonanie montażu według DTR/dokumentacji wydanej przez producenta urządzeń.
d) Dostawa oraz montaż urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia powinna być zorganizowana zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń oraz z zachowaniem norm
i zasad bezpieczeństwa podanych w grupie norm PN-EN 1176, jak również zgodnie
z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym i innymi dokumentami stanowiącymi załączniki do niniejszego postępowania (w zakresie umiejscowienia/lokalizacji urządzeń).
e) Montowane urządzenia powinny być wykonane z najwyższej jakości materiałów, powinny posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty jakościowe i bezpieczeństwa oraz powinny być zgodne z wymogami grup norm PN-EN 1176.
f) Wykonawca przekaże Zamawiającemu, z chwilą oficjalnego odbioru przedmiotu zamówienia, ww. certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie norm.
g) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
h) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać parametry nie gorsze niż przedstawione parametry w opisach/specyfikacjach załączonych do niniejszego postępowania.
i) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: media (woda, energia, śmieci, ochrona).
j) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji wszelkich odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz koszt utylizacji po stronie wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 100678,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu rekreacyjno-sportowego w Michalinie. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się dostawę 11 słupów ogrodzeniowych długości 5m wraz z 4 szt. zastrzałów (zgodnie z rysunkiem cz. III piłkochwytów - po stronie wschodniej), na które Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji . Projekt zagospodarowania terenu obejmuje szerszy zakres niż przedmiotowe zamówienie.
W skład dostawy wchodzą:
• słupy stalowe ogrodzeniowe wraz z zastrzałami,
Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją i STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212221-4 - Słupy stalowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów

4.5.5.) Wartość części: 17564,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83398,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83398,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490

7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka 14M

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83398,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10996,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10996,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10996,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „Mirex” Mirosław Ruta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571196476

7.3.4) Miejscowość: Bielice 15

7.3.5) Kod pocztowy: 88-330

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10996,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.