Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362960/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
- 2025/BZP 00378557/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
- 2025/BZP 00387253/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
- 2025/BZP 00405782/01 - Wynik z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie projektu budowlanego na BUDOWĘ KWATERY KW-2 składowiska odpadów inne niż niebezpieczne i obojętne w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: k.glonek@pgkimino.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382699
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00362960
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Na wezwanie zamawiającego wykonawca składa:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W tym zakresie będzie wymagany:
- wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277) biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia, wymagana minimum 1 osoba posiadająca stosowne uprawnienia (wzór załącznik nr 4 do SWZ). Na potwierdzenie zdolności zawodowej zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby posiadającej:
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci o instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Będzie wymagany dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł;
c) na potwierdzenie zdolności technicznej zamawiający wymaga złożenia:
- wykazu usług z którego będzie wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlanego w zakresie składowisk odpadów na wartość minimum 100 000, 00 zł, plus minimum 1 referencja – wzór załącznik nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
Na wezwanie zamawiającego wykonawca składa:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W tym zakresie będzie wymagany:
- wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277) biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia, wymagana minimum 1 osoba posiadająca stosowne uprawnienia (wzór załącznik nr 4 do SWZ). Na potwierdzenie zdolności zawodowej zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby posiadającej:
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci o instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Będzie wymagany dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 35 000,00 zł;
c) na potwierdzenie zdolności technicznej zamawiający wymaga złożenia:
- wykazu usług z którego będzie wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlanego w zakresie składowisk odpadów na wartość minimum 35 000, 00 zł, plus minimum 1 referencja – wzór załącznik nr 5 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w gminie Biała Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Jaźwiny, Cicibór Duży
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





