eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › Przebudowa i rozbudowa budynku szatni sportowej, wymiana zasilania elektroenergetycznego, wykonanie instalacji nawadniania murawy boiska, ciągi piesze dz. nr 1274, na stadionie sportowym w m. Dolice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku szatni sportowej, wymiana zasilania elektroenergetycznego, wykonanie instalacji nawadniania murawy boiska, ciągi piesze dz. nr 1274, na stadionie sportowym w m. Dolice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku szatni sportowej, wymiana zasilania elektroenergetycznego, wykonanie instalacji nawadniania murawy boiska, ciągi piesze dz. nr 1274, na stadionie sportowym w m. Dolice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adf8e322-456b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007098/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i rozbudowa budynku szatni sportowej, wymiana zasilania elektroenergetycznego, wykonanie instalacji nawadniania murawy boiska, ciągi piesze dz. nr 1274, na stadionie sportowym w m. Dolice.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.dolice.pl/zamowienie/przebudowa-stadionu-etap-ii-przebudowa-i-rozbudowa-budynku-szatni-sportowej-wymiana-zasilania-e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: - miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal ESP: Urząd Gminy Dolice, 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa, adres skrzynki ePUAP: /a39h2stu3r/SkrytkaESP ,
- poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Instrukcje dotyczące korzystania z
systemu miniPortal – ePUAP, dostępna jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje, natomiast Regulamin
korzystania z systemu miniPortal dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Natomiast, maksymalny rozmiar wiadomości wysyłanych /
odbieranych przez zamawiającego poprzez e-mail wynosi: 50 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Wymagania techniczne
1) W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z
dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością
co do setnej części sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia
Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2) System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
Mozilla Firefox od wersji 15 Google Chrome od wersji 20 Microsoft Edge
3. Dodatkowe wymagania dotyczące korespondencji:
1) Przy przekazywaniu korespondencji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wykonawca zapewnia gotowość odbioru i
odczytania co najmniej plików w formacie *.pdf.
2) W przypadku kompresji plików, zamawiający wskazuje format z rozszerzeniem .zip, lub 7Z, które widnieją w załączniku nr 2 do
Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych ( t.j. Dz. U. 2017 poz.
2247),. Zamawiający dopuszcza również format .rar3.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO określa rozdział XXX II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ewentualne ograniczenia stosowania RODO określa rozdział XXX II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie następujących robót budowlanych na działce nr 1274: demontaż nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej typu polbruk, rozbiórka bieżni o nawierzchni żużlowej, rozbudowa i przebudowa szatni sportowej. Budynek szatni (obecnie pow. użyt. 72,53m2) zostanie rozbudowany o magazynek, jedną szatnię i umywalnię oraz o toalety ogólnodostępne (pow. po rozbudowie 121,46m2). Przewiduje się wykonanie remontu w istniejących pomieszczeniach. Przebudowa płyty boiska do piłki nożnej wraz z jej poszerzeniem do szer. 65m oraz regeneracją murawy i odtworzeniem nawierzchni w miejscach instalacji nawadniającej, montaż siatki przeciw kretom wokół boiska. Zakres prac remontowych w istniejącej części szatni: wykucie nowego otworu do pomieszczenia gospodarczego i zamurowanie zbędnego otworu w ścianie szczytowej południowej, rozbiórka schodów na ścianie szczytowej południowej i wykonanie nowych schodów z tyłu budynku przy wejściu do pomieszczenia gospodarczego, wykonanie nowych schodów zewnętrznych przed wejściami do szatni, przebudowa dachu, demontaż istniejącego zadaszenia i wykonanie nowego zadaszenia jednolitego nad częścią istniejącą i rozbudowywaną wraz ze zmianą pokrycia z blachy trapezowej na blachę dachówkopodobną, wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych, rozbiórka zbędnych ścianek działowych, odtworzenie warstw posadzki w umywalniach w miejscach przebudowywanych instalacji wodnych i kanalizacyjnych, wykonanie nowych ścianek działowych wraz z ich otynkowaniem, ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach umywalni, odtworzenie glazury w łazience w miejscach przebudowywanych inst. wod-kan, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż nowych drzwi wewnętrznych do umywalni. Przebudowa instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wod-kan, wentylacji, malowanie pomieszczeń, docieplenie budynku styropianem gr.12cm wraz ze zmianą kolorystyki elewacji. Zakres prac w projektowanej części szatni: wykonanie fundamentów żelbetowych, wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na fundamentach i ścianach fundamentowych, wykonanie ścian przyziemia z pustaków ceramicznych, wykonanie dachu jednolitego nad częścią istniejącą i rozbudowywaną wraz z montażem pokrycia z blachy dachówkopodobnej, wykonanie posadzek na gruncie z warstwą wykończeniową z terakoty, wykonanie ścianek działowych murowanych wraz z otynkowaniem, wykonanie okładziny ściennej z glazury w umywalni i toaletach, wykonanie instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wod–kan, wentylacji, montaż stolarki okiennej z PCV, montaż kraty w nowym oknie, montaż stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr.12cm, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu do wc wraz z montażem balustrad. Wykonanie ciągów chodnikowych o szerokości od 2,5m do 1,5m w zakresie opisanym poniżej.


W zakresie branży sanitarnej: instalacja zewnętrzna wodociągowa (przebudowywana) z rur PE 32, studnia wodomierzowa z kręgów betonowych DN1000 z wodomierzem JS 1,5 DN20, instalacja kanalizacji sanitarnej z rur 160PVC, studnie rewizyjne 425PVC, drenażowa oczyszczalnia ścieków o poj. 4,5m3 dla RLM 9 z ciągami drenarskimi z rur drenażowych w obsypce żwirowej, instalacje wody ciepłej, zimnej, zaprojektowano z rur wielowarstwowych w izolacji. Montaż pojemnościowych elektrycznych podgrzewaczy, instalację kanalizacyjną. Instalacja wentylacyjna mechaniczna wywiewna - wentylatory kanałowe i dachowe nawiew nawietrzakami podokiennymi lub za pomocą infiltracji. Instalacja do nawadniania boiska: 12 zraszaczy wynurzanych z elektrozaworami wraz ze sterownikiem, czujnikiem deszczu, rurociągami tłocznymi i kablami sterującymi, studnia głębinowa śr. 315 i gł. ok 34m wraz z kompletną obudową z ogrzewaniem awaryjnym, fundamentem, armaturą i pompą głębinową, podziemny zbiornik retencyjny o poj. 30m3 wraz z pompą głębinową w płaszczu, studzienką DN1500 z kręgów ze zbiornikiem hydroforowym, presostatem, urządzeniem zabezpieczająco-sterującym.
W zakresie branży elektrycznej: kabel zasilający YKY 4x35mm2 od złącza - kablowo-pomiarowego ZKP do tablicy bezpiecznikowej „TB” w budynku, instalacja oświetlenia zewnętrznego terenu – kabel YKY 3x6mm2 wraz z osprzętem (słupy oświetleniowe, oprawy oświetlenia zewnętrznego), Instalacja oświetlenia boiska sportowego – kabel YAKY 5x35mm2 tylko w zakresie kabla w obrębie dz. nr 1274, instalacja zasilająca i sterownicza szafki „SZS” pomp, instalacja zasilania ogrzewania obudowy studni, instalacja uziemiająca instalacje wew. w przebudowywanym budynku szatni.

Zamówienie nie obejmuje wykonania robót związanych z:
1) budową drogi dojazdowej dz. nr 8 (Branża drogowa rys D-1),
2) budowy zjazdu z drogi powiatowej dz. nr 25/2 (Branża drogowa rys D-1),
3) budowy pieszojezdni i stanowisk postojowych 1274 (Branża drogowa rys D-1),
4) budowy ciągu pieszego/chodnika od pkt 12 przez 33, 32, 30 do pkt 29 (Branża drogowa rys D-1),
5) budowy drogi wewnętrznej i stanowisk postojowych na dz. nr 6, 1376 i 1375 (Branża drogowa rys D-1),
6) budowy oświetlenia zewnętrznego boiska treningowego (4 słupy + projektory) oraz kabli zasilających w/w oświetlenie od pkt. E16 i dalej w kierunku pkt 17 i następnych wraz przepustem (Branża elektryczna rys. nr 01) tablica TB zgodnie z dokumentacją,
7) rozbiórki i budowy trybuny oraz pochylni przy trybunach (branża architektura i konstrukcja rys. nr A-1),
8) budowy ogrodzenia wew. o wysokości 110cm (branża architektura i konstrukcja rys. nr A-1),
9) robót dotyczących boiska treningowego,
Zamówienie nie obejmuje również wykonania robót, których realizację wykonano przed prowadzonym obecnie postępowaniem:
1) rozbiórki i wykonania ogrodzenia zewnętrznego wraz z bramą i furtkami,
2) wykonania piłkochwytów,
3) dostawy i montażu kabin dla zawodników rezerwowych i bramek na płycie głównej boiska.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznana wykonawcom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie sumowana, za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) minimum dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy budynku i,
b) minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie systemów nawadniania pełnowymiarowych boisk piłkarskich lub innych terenów zielonych o podobnej powierzchni (nawadnianie upraw rolnych nie będzie uznawane za spełnienie warunku) wykorzystujących automatyczne wynurzane spod powierzchni murawy zraszacze dalekiego zasięgu o promieniu podlewania minimum 20m.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Weryfikacji braku zaistnienia podstawy wykluczenia, zamawiający dokona za pomocą oświadczenia wykonawcy o braku postaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 21.10.2022 godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wymogi dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określone przez zamawiającego, zgodnie z art. 117 ust. 1-4 ustawy Pzp:
1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy polegających na:
1) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
2) zmianie wynagrodzenia;
3) zmianie zasad i terminów dokonywania odbiorów oraz płatności wynagrodzenia;
4) zmianie sposobu spełnienia oraz zakresu świadczenia;
5) zmianie osób wskazanych w § 2 ust. 4 niniejszej umowy;
6) zmianie końcowego terminu na odstąpienie od umowy, o którym mowa w § 12 ust. 5 niniejszej umowy; zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie będzie możliwa w sytuacji przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy i nastąpi w zakresie odpowiadającym różnicy pomiędzy pierwotnym terminem wykonania przedmiotu umowy a terminem wynikającym ze zmiany umowy.
2. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
1) w sytuacji zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, robót dodatkowych lub robót zamiennych, które będą miały wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy;
2) w przypadku konieczności uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy;
3) w przypadku, gdy nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy;
4) w sytuacji, gdy wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, np. w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
5) w sytuacji, gdy nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
6) w sytuacji, gdy wystąpią warunki atmosferyczne, uniemożliwiające lub znacznie utrudniające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią przewidzianą w dokumentacji projektowej i warunkach Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
7) w sytuacji, gdy wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji tj.: odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej,
8) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:
a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
b) decyzji wydanych przez Państwowe służby sanitarne działające w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
c) poleceń lub decyzji wydanych przez organy administracji publicznej związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;
d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;
e) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią.
3. W sytuacjach, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, terminy realizacji umowy mogą ulec przedłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w terminowej i zgodnej z umową realizacji przedmiotu umowy. Okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 1 - 7 kierownik budowy stwierdza wpisem do dziennika budowy, który wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w § 2 ust. 3 niniejszej umowy.
4. Zmiana skutkująca zmianą wysokości wynagrodzenia może nastąpić m. in.:
1) w związku z przewidzianą w niniejszej umowie zmianą sposobu spełnienia świadczenia lub zmianą zakresu świadczenia, w tym w związku z ograniczeniem zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych lub koniecznością wykonania robót dodatkowych, cd. zmian zawarto załaczniku nr 6 do SWZ projekt umowy rozdział XIII

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie poprzez ePUAP przy użyciu systemu miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.