Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322128/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00327694/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wykonania badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.krusche@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/3rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie wykonania badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef9cc9d-251c-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070928/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie wykonania badań sprawdzających środki do odladzania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322128/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 121/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB AIRSTIGA w ramach realizacji umowy nr 211/3RBLog/26/2022 z dnia 04.08.2022r. do baz lotniczych i jednostek wojskowych wymienionych w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy w oparciu o zlecenia otrzymane od Zamawiającego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 13 zleceń pobrania próbek, wykonania badań sprawdzających, przesłania informacji o wynikach badań weryfikacyjnych oraz sporządzenia sprawozdania, których szczegółowy opis zawarty jest w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przedmiotowe badania dotyczą środków do odladzania w postaci płynu na bazie mrówczanu potasu – Unisalt PF, które mają spełniać wymagania zawarte w normie NO-17-A205:2017 Zimowe utrzymanie nawierzchni lotniskowych. Stosowanie środków odladzających. Wymagania i badania.
4. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy
Zakończenie: 6 tygodni od daty zlecenia Wykonawcy ostatniego badania będącego przedmiotem umowy, przekazanego nie później niż 10 listopada 2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71632000-7 - Techniczne usługi badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010401369
7.3.3) Ulica: Księcia Bolesława 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT TECHNICZNY WOJSK LOTNICZYCH
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT TECHNICZNY WOJSK LOTNICZYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy
Zakończenie: 6 tygodni od daty zlecenia Wykonawcy ostatniego badania będącego przedmiotem umowy, przekazanego nie
później niż 10 listopada 2022r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.