eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (062) 749 95 00

1.5.8.) Numer faksu: (062) 747 22 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617 00 06 401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 39

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 01 60

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 01 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusjarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusjarocin.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne w Jarocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 10 08 879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek - Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747-34-49

1.5.8.) Numer faksu: 62 747-34-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeumjarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumjarocin.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Jarocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 10 08 855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Park 3

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747-23-46

1.5.8.) Numer faksu: 62 747-23-46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@bibliotekajarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekajarocin.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Mieszkowie Mieszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 220 95 80

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radliniecka 11

1.5.2.) Miejscowość: Mieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 749-30-18

1.5.8.) Numer faksu: 62 749-30-18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolamieszkow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpmieszkow.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 4 im. Władysława Broniewskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 220 95 97

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie Skłodowskiej 4

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747-26-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.sp4@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4jarocin.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 5 w Jarocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 20 69 989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waryńskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747-20-06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola5jarocin@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szkola5jarocin.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Królowej Jadwigi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-18-33-690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Al. Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 28 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2jarocin@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2jarocin.szkolnastrona.p

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Ks. Jana Twardowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 20 59 583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 168

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747-22-38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jarocin-sp3@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trojkajarocin.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Cielczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 20 58 744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 16

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Cielcza@szkola.wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zscielcza.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Witaszycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 220 96 05

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1A

1.5.2.) Miejscowość: Witaszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-230

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 740-13-39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.witaszyce@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwitaszyce.boo.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Heleny Moszczeńskiej w Golinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-20-59-726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 32

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 740 40 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_golina@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgolina.edu.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66542f9-336b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346350/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.51.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w planowanej szacowanej ilości około 744,965 MWh (+- 15 %) w okresie od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. do obiektów podmiotów wskazanych w pkt 1 niniejszej specyfikacji warunków zamówienia jako Zamawiający. Zamawiana energia elektryczna musi spełniać parametry techniczne
i jakościowe określone w przepisach odrębnych tj. w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie.

Zamawiający informuje, że prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Cz. III SWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących odbiorcy końcowego. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb odbiorcy końcowego, z tym że niezależnie od ilości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii wskazana w SWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem przewidywanego poboru energii dla odbiorcy końcowego, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych Punktu Poboru Energii, faktycznym poborem energii w Punkcie Energii. Energia elektryczna musi spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz Polskimi Normami.

Zamawiający informuje, iż dla większości punktów odbioru jest to kolejna zmiana sprzedawcy energii elektrycznej.
Zamawiający zastrzega sobie montaż odnawialnych źródeł energii na wybranych przez siebie obiektach.
Wykonawca jednocześnie będzie zobowiązany do zakupu, wraz z usługą bilansowania handlowego, energii elektrycznej wytwarzanej w instalacjach OZE Zamawiającego w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Zamawiający ma prawo zrezygnować w trakcie trwania umowy, z zakupu energii elektrycznej do części punktów poboru energii nie większej niż 15% deklarowanego rocznego zużycia energii z zachowaniem umownych warunków handlowych, w następujących przypadkach:
- likwidacji punktu poboru,
- montażu w punkcie poboru energii instalacji odnawialnego źródła energii.
Umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego w stosunku do części punktów poboru energii w przypadku określonym w § 6 ust. 6 umowy.
UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi dystrybucji energii elektrycznej. Dystrybutorem energii dla obiektów wymienionych w zestawieniu jest Energa Operator S.A. oddział w Gdańsku.
Podmiotem koordynującym zakup energii elektrycznej jest Energia Jarocin Sp. z o. o. (ul. Moniuszki 43A, 63-200 Jarocin) – lider Klastra Energia Jarocin. Wszelkie pisma
i faktury należy przesyłać na adres spółki Energia Jarocin.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Cz. III SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Cz. IV SWZ Projektowane postanowienia umowy..

Podwykonawstwo: 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09310000-5 - Elektryczność

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył niżej wymieniony Wykonawca:
ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce, który zaoferował cenę brutto: 2.025.932,32 PLN.
Zgodnie z Rozdziałem III ust. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia, jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu było kryterium ceny. Po otwarciu jedynej oferty Zamawiający stwierdził, iż oferta przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 778.860,91 PLN brutto. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2025932,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2025932,32 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.