eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Budowa chodnika jednostronnego wraz ze zjazdami do działek przy drodze powiatowej nr DP 1407K w Łoponiu-Biadolinach Radłowskich, gm. Wojnicz Etap I w km 6+093,75 -6+160,75

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika jednostronnego wraz ze zjazdami do działek przy drodze
powiatowej nr DP 1407K w Łoponiu-Biadolinach Radłowskich, gm. Wojnicz
Etap I w km 6+093,75 -6+160,75

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Radców Prawnych Anna Studencka Dawid Studencki S.K.A. - Dawid Studencki Pełnomocnik Zamawiającego

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751760157

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Topolowa 31/1

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-506

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: wojnicz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika jednostronnego wraz ze zjazdami do działek przy drodze
powiatowej nr DP 1407K w Łoponiu-Biadolinach Radłowskich, gm. Wojnicz
Etap I w km 6+093,75 -6+160,75

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6e17a3d-448f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035812/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa chodnika jednostronnego wraz ze zjazdami do działek przy drodze powiatowej nr DP 1407 K w Łoponiu – Biadolinach Radłowskich, gm. Wojnicz o długości ok. 2 300 mb – ETAP 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2ee9c39f-1941-436e-8404-05141d1bb858

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (w zakresie wskazanym poniżej/Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: /64j5fkh5bq/SkrytkaESP.
Adres poczty elektronicznej, z którego może komunikować się Zamawiający: przetargi@wojnicz.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pan Dawid Studencki, e-mail:
przetargi@wojnicz.pl . Zamawiający nie przewiduje telefonicznej formy komunikacji z Wykonawcami
w żadnej sprawie.
14.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać
konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
14.6.1. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
14.6.2. „Formularza do komunikacji”.
14.7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP).
14.8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
14.9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania
na ePUAP.
14.10. Zamawiający przekazuje informacje o postępowaniu oraz ID postępowania w treści niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej
opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
Ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności,
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Uwaga! kluczowym jest opatrzenie podpisem dokumentu oferty. Nie
można przyjąć, że podpisanie „Formularza złożenia oferty” obejmuje już swoim zakresem
ofertę. Zamawiający zwraca uwagę, że podpis odręczny nie jest podpisem osobistym w myśl
przepisów ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych ( DZ. U. z 2020 r. poz. 332 z
późn. zm.).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wojnicza.
26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: Mariusz Merchut, tel.: (14) 631 98 38, email:
rodo@wojnicz.pl.
26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
26.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP oraz odpowiednie organy kontrole
w zakresie ich kompetencji;
26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres
dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP;
26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
26.1.8. posiada Pani/Pan:
a. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)
c. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
a. prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych;
c. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
zamawiającym.
26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż:
 w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu;
 wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wojnicza.
26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: Mariusz Merchut, tel.: (14) 631 98 38, email:
rodo@wojnicz.pl.
26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
26.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP oraz odpowiednie organy kontrole
w zakresie ich kompetencji;
26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres
dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP;
26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
26.1.8. posiada Pani/Pan:
a. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)
c. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
a. prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych;
c. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
zamawiającym.
26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż:
 w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu;
 wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Budowa chodnika jednostronnego wraz ze zjazdami do działek przy
drodze powiatowej nr DP 1407K w Łoponiu-Biadolinach Radłowskich, gm. Wojnicz Etap I w km
6+093,75 -6+160,75
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
i odbioru określa załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikami, w szczególności:
3.2.1. Przedmiary robót,
3.2.2. Projekty wykonawcze
3.2.3. Szczegółowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3.2.4. Pozwolenia
3.2.5. Warunki
3.2.6. Postanowienia, decyzje
3.2.7. Mapy, rysunki
Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres prac/robót. Niniejsze zamówienie
dotyczy wykonania jedynie odcinka w km 6+093,75 -6+160,75.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214
ust. 1 pkt 7 PZP czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na
poziomie do 50% ilości przewidzianych w poszczególnych pozycjach kosztorysów ofertowych
(przedmiarów) po przeprowadzeniu stosownego postępowania w tej sprawie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie
określa warunku;
11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej – Zamawiający nie określa warunku;
11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku;
11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
11.1.4.1. dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
w szczególności:
11.1.4.1.1.dysponowanie co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w zakresie dróg, oraz posiada
minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe – jako kierownik budowy.
11.1.4.1.2.dysponowanie co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne uprawnienia instalacyjne
do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiada minimum 5 letnie doświadczenie
zawodowe jako kierownik robót/budowy i będzie pełnić funkcję kierownika robót
elektrycznych.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte przedmiotem
zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na warunkach określonych w umowie.
UWAGA 2: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej, uprawnienia
tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne uprawnieniom
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie w/w, wydane w innym państwie UE,
przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
11.1.4.2.wykaże się doświadczeniem: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie: wykonał, co najmniej dwa zadania (roboty
budowlane) polegające na budowie chodników lub placów z kostki brukowej na kwotę minimum
100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każde.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, załączy podmiotowe środki dowodowe zawierające kwoty wyrażone w walutach innych
niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP
opublikowanych w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy. W przypadku braku
publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy, Zamawiający
dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano podmiotowy
środek dowodowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych,
aktualnych na dzień składania:
12.2.1. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym
spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.1. SWZ;
12.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie potwierdzającym
spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.2. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
16.3. Wadium wnosi się w następujących formach:
16.3.1. pieniądzu,
16.3.2. gwarancjach bankowych,
16.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.
310, 836, 1572).
16.4. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego
powinno zawierać następujące elementy:
16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;
16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;
16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;
16.4.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;
16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej
kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,
16.4.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,
16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
Nazwa banku: BSR Kraków o/Wojnicz
Numer konta: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013
powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta,
na które należy zwrócić wadium.
16.6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie
(przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
(decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).
16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu
oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych
obowiązków.
16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.
16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP, powoduje
rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie określa.
11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
11.2.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane.
11.2.4. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących
przepisach oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią
katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia
takiej zgody.
Dopuszczalna zmiana przedmiotu umowy
2. Dopuszczalne zmiany odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
1) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych
przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a) konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie
przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej, które z
uwagi na swój charakter ujawniły się na etapie realizacji przedmiotu zamówienia;
b) konieczności wykonania robót zamiennych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu
Umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego;
c) zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone
wady, które z uwagi na swój charakter ujawniły się na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, co
spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych;
d) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte
Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji
projektowej.
2) Dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie
niektórych robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub
wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że
zakres robót nie może ulec zmianie o więcej niż 20 % zakresu rzeczowego lub finansowego przedmiotu
zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza się odpowiednio w stosunku do zmniejszonego
zakresu robót z uwzględnieniem mechanizmu opisanego w ust. 8 poniżej.
3) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu
Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:
a) wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych niż te wskazane przez
Zamawiającego w dokumentacji projektowej, powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania
przedmiotu Umowy,
b) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które
uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie.
4) Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji
projektowej , jeżeli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe jest wykonanie robót
przy zastosowaniu innej technologii lub materiałów, które:
a) podwyższą jakość wykonanych robót,
b) zmniejszą koszty realizacji Umowy lub koszty eksploatacji,
c) pozwolą na skrócenie terminu wykonania Umowy lub
d) pozwolą na wydłużenie okresu eksploatacji robót po ich zakończeniu.
5) Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji
projektowej w przypadku niedostępności odpowiednich surowców lub materiałów na rynku budowlanym
albo zaniechania produkcji materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, co utrudnia możliwość
wykonania przedmiotu Umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w postępie robót, a Wykonawca,
pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec.
Dalsze regulacje w zakresie zmian umowy znajdują się w załączniku nr 3 do SWZ projektowane postanowienia umowne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania
określone w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 8-10 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.