Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00313217/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00319495/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00323277/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00334297/01 - Wynik z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00398378/01 - Wynik z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261 847 581
1.5.8.) Numer faksu: 261 847 577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 60212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eddc9fa4-0c3a-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/2024/TP/INFR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 478179,24 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119219,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy w podziale na IV części:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.4., oraz nr 6.1. – 6.4., 7.1. – 7.4., 8.1. – 8.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja cenowa, Projektowane postanowienia umowy, Opis przedmiotu zamówienia, Harmonogram odbioru i wywozu odpadów komunalnych.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje w ramach danej części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ min. 2 osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów pokonsumpcyjnych, jeżeli wykonania tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – dla każdej z części zamówienia odrębnie.
Uwaga! Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność wymagane będzie podpisanie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 30130 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy w podziale na IV części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.4., oraz nr 6.1. – 6.4., 7.1. – 7.4., 8.1. – 8.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja cenowa, Projektowane postanowienia umowy, Opis przedmiotu zamówienia, Harmonogram odbioru i wywozu odpadów komunalnych.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje w ramach danej części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ min. 2 osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów pokonsumpcyjnych, jeżeli wykonania tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – dla każdej z części zamówienia odrębnie.
Uwaga! Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność wymagane będzie podpisanie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 27540 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy w podziale na IV części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.4., oraz nr 6.1. – 6.4., 7.1. – 7.4., 8.1. – 8.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja cenowa, Projektowane postanowienia umowy, Opis przedmiotu zamówienia, Harmonogram odbioru i wywozu odpadów komunalnych.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje w ramach danej części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ min. 2 osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów komunalnych, jeżeli wykonania tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy dla każdej z części zamówienia odrębnie.
Uwaga! Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność wymagane będzie podpisanie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 43983,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy w podziale na IV części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.4., oraz nr 6.1. – 6.4., 7.1. – 7.4., 8.1. – 8.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja cenowa, Projektowane postanowienia umowy, Opis przedmiotu zamówienia, Harmonogram odbioru i wywozu odpadów komunalnych.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. - 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje w ramach danej części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ min. 2 osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: polegające na odbiorze i wywozie odpadów komunalnych, jeżeli wykonania tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy dla każdej z części zamówienia odrębnie.
Uwaga! Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność wymagane będzie podpisanie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 17565,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBIORNICA SKÓRZEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212675534
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 45
7.3.4) Miejscowość: Skórzec
7.3.5) Kod pocztowy: 08-114
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Transport i zagospodarowanie odpadów odzieży (kod odpadu 20 01 10) i tekstyliów (kod odpadu 20 01 11), dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zebranych z pojemników(...)
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Repki"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.