eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaNAPRAWA ZBIORNIKA WODY PITNEJ O POJEMNOŚCI 150 m3 ZAINSTALOWANEGO NA TERENIE UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ W GDYNI



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWA ZBIORNIKA WODY PITNEJ O POJEMNOŚCI 150 m3 ZAINSTALOWANEGO NA TERENIE UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ W GDYNI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125748

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NAPRAWA ZBIORNIKA WODY PITNEJ O POJEMNOŚCI 150 m3 ZAINSTALOWANEGO NA TERENIE UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ W GDYNI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9b81763-75fe-4930-9cf7-123d9c618973

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011508/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa rezerwowego źródła wody - studnia głebinowa, stacja uzdatniania. // ZBIORNIKI ZAPASOWE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.10.2025.TP-fn

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest NAPRAWA ZBIORNIKA WODY PITNEJ O POJEMNOŚCI 150 m3 ZAINSTALOWANEGO NA TERENIE UNIWERSYTECKIEGO CENTRUM MEDYCYNY MORSKIEJ I TROPIKALNEJ W GDYNI
2. Kody CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45232154-6 Roboty budowlane w zakresie wysoko umieszczonych zbiorników wody pitnej
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca:
1) PROJEKT:
 OPIS TECHNICZNY
 INFORMACJĘ BIOZ
 PRZEKROJE, LOKALIZACJĘ OTWORÓW INIEKCYJNYCH,
zał. nr 1 do wzoru umowy / umowy
2) RYSUNKI
zał. nr 1.1 do wzoru umowy / umowy
3) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:
zał. nr 2 do wzoru umowy / umowy
4) PRZEDMIAR ROBÓT:
zał. nr 3 do wzoru umowy / umowy
stanowi integralną cześć umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga udzielenia minimalnej 60 miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, przy czym wykonawca może zaoferować dłuższy okres rękojmi, jednak nie dłuższy niż 72 miesiące. Niezależnie od rękojmi wykonany przedmiot zamówienia objęty jest takim samym okresem gwarancji. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232154-6 - Roboty budowlane w zakresie wysoko umieszczonych zbiorników wody pitnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719433,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719433,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719433,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COVER TECHNOLOGIES SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647338

7.3.3) Ulica: Burakowska 16 lok. U2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-066

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719433,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.