eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Centrum Usług Społecznych w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914857528

1.5.8.) Numer faksu: 914857603

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@cus.szczecin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cus.szczecin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-160cbddb-5f58-4fc1-805f-04bd629f3b60

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna Gminy Miasto Szczecin

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-160cbddb-5f58-4fc1-805f-04bd629f3b60

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037473/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja w zdrowie pracowników

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 341-15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych polegających na wykonaniu badań profilaktycznych przesiewowych dla pracowników zatrudnionych w Centrum Usług Społecznych w Szczecinie będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
w zakresie I części – Mammografia:
1) przewidywana liczba badań mammografii: maksymalnie 30 badań, minimalnie 20 badań w okresie trwania umowy;
2) badania mammograficzne obu piersi w dwóch lub czterech projekcjach (CC i MLO);
3) wymagane jest posiadanie przez wykonawcę nowoczesnego aparatu do mammografii, spełniającego normy i wymogi techniczne dla badań diagnostycznych, posiadającego aktualne certyfikaty, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia;
4) badanie musi być wykonywane przez wykwalifikowany personel (radiolog, technik radiologii z aktualnym prawem wykonywania zawodu);
5) wyniki powinny być opisane przez lekarza radiologa, posiadającego specjalizację z radiologii i diagnostyki obrazowej, z zastosowaniem klasyfikacji BI-RADS i przekazywane w formie pisemnej lub elektronicznej z informacją o konieczności dalszej diagnostyki (jeśli dotyczy);
6) wymagane jest zapewnienie odpowiednich standardów higieny, bezpieczeństwa i ochrony radiologicznej.
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale XVI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4224 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych polegających na wykonaniu badań profilaktycznych przesiewowych dla pracowników zatrudnionych w Centrum Usług Społecznych w Szczecinie będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
W zakresie II części – Badania USG:
1) przewidywana liczba badań Doppler żył kończyn dolnych: maksymalnie 98 badań, minimalnie 70 badań w okresie trwania umowy; obejmująca m.in.:
a) badanie polegające na ocenie układu powierzchownego i głębokiego;
b) badanie żył biodrowych, udowych, podkolanowych, piszczelowych, odpiszczelowych i odstrzałkowych;
c) ocenę przepływu żylnego, refluksu, drożności, obecności zakrzepów;
d) badanie głowicą liniową (1-15 MHz).
2) przewidywana liczba badań USG jamy brzusznej: maksymalnie 83 badań, minimalnie 60 badań w okresie trwania umowy; obejmująca m.in.:
a) pełną diagnostykę wątroby, pęcherzyka żółciowego, trzustki, śledziony, nerek, pęcherza moczowego, aorty brzusznej;
b) ocenę echostruktury narządów, obecności zmian ogniskowych, złogów, poszerzeń dróg żółciowych, płynu w jamie otrzewnej;
c) badanie głowicą typu convex (1-6 MHz).
3) przewidywana liczba badań USG piersi: maksymalnie 76 badań, minimalnie 55 badań w okresie trwania umowy; obejmująca m.in.:
a) badanie obu piersi w projekcji poprzecznej i podłużnej;
b) ocenę struktur gruczołowych, obecności torbieli, guzków, zmian litych lub lito-płynowych;
c) badanie głowicą liniową (1-15 MHz).
4) przewidywana liczba badań USG tarczycy: maksymalnie 88 badań, minimalnie 65 badań w okresie trwania umowy; obejmująca m.in.:
a) ocenę echostruktury gruczołu, wielkości płatów i cieśni, obecności guzków, torbieli, zmian ogniskowych
b) ocenę lokalizacji i echogeniczności zmian;
c) badanie głowicą liniową (1-15 MHz).
5) wymagane jest posiadanie przez wykonawcę nowoczesnego aparatu ultrasonograficznego z minimum 2 głowicami: liniową wysokiej częstotliwości oraz typu convex; z funkcją kolorowego Dopplera (dla badań przepływów naczyniowych), spełniającego normy i wymogi techniczne dla badań diagnostycznych, posiadającego aktualne certyfikaty, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia;
6) badanie musi być wykonywane przez wykwalifikowany personel w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej z aktualnym prawem wykonywania zawodu;
7) wyniki powinny być opisane przez lekarza radiologa, posiadającego specjalizację z radiologii i diagnostyki obrazowej, z zastosowaniem odpowiedniej klasyfikacji dla danego rodzaju badania i przekazywane w formie pisemnej lub elektronicznej z informacją o konieczności dalszej diagnostyki (jeśli dotyczy);
8) wymagane jest zapewnienie odpowiednich standardów higieny, bezpieczeństwa i ochrony radiologicznej;
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale XVI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 98956 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych polegających na wykonaniu badań profilaktycznych przesiewowych dla pracowników zatrudnionych w Centrum Usług Społecznych w Szczecinie będących uczestnikami Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

W zakresie III części – RTG densytometria
1) przewidywana liczba badań RTG densytometrii: maksymalnie 60 badań, minimalnie 45 badań w okresie trwania umowy, obejmująca m.in.:
a) densytometrię szyjki kości udowej (FEMUR);
b) densytometrię odcinka lędźwiowego kręgosłupa (L1-L4);
c) densytometrię całkowitą (Total Body);
d) pomiar gęstości mineralnej kości (BMD);
e) obliczenie wskaźników T-score i Z-score;
f) interpretację wyniku wg klasyfikacji WHO;
2) wykonanie badania densytometrycznego metodą absorpcjometrii promieniowania X o podwójnej energii (DEXA / DXA), zgodnie z aktualnymi standardami International Society for Clinical Densitometry (ISCD).
3) wymagane jest posiadanie przez wykonawcę nowoczesnego aparatu densytometrycznego DEXA (Dual-Energy X-ray Absorptiometry) spełniającego normy i wymogi techniczne dla badań diagnostycznych, posiadającego aktualne certyfikaty, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia;
4) badanie musi być wykonywane przez wykwalifikowany personel (radiolog, technik radiologii z aktualnym prawem wykonywania zawodu);
5) wyniki powinny być opisane przez lekarza radiologa, posiadającego specjalizację z radiologii i diagnostyki obrazowej, z zastosowaniem klasyfikacji wg WHO, wartości BMD, T-score, Z-score i przekazywane w formie pisemnej lub elektronicznej z informacją o konieczności dalszej diagnostyki (jeśli dotyczy);
6) wymagane jest zapewnienie odpowiednich standardów higieny, bezpieczeństwa i ochrony radiologicznej;
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale XVI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85150000-5 - Usługi obrazowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli do postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczecińskie Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Szczecinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522208689

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli do postępowania nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.