eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonnaRewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna



Ogłoszenie z dnia 2025-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska 105

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 182 62 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacjablonna.pan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi gastronomiczne i hotelarskie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80934c3-454a-4885-9d1d-48967ce4def2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00190427/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Łuk Triumfalny prace budowlano - remontowe zgodnie z pozwoleniem na budowę na terenie działki nr ew. 4/5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZIK/ZP-TP-5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218468,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rewitalizacji łuku triumfalnego znajdującego się na terenie założenia pałacowo-parkowego Polskiej Akademii Nauk – Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5, obr.0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna.
2. Budynek objęty jest ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków – nr rej.A-1036/210 z dniem 20 listopada 1956 r. jako element zespołu pałacowo-parkowego w Jabłonnie.
3. Szczegółowy zakres, opis i sposób wykonania robót budowlanych
określają:
1) Projekt budowlany – Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie przy ul. Modlińskiej 105 - Załącznik nr 8 do SWZ,
2) Decyzja nr 423/20 z dnia 30 marca 2020 r. wydana przez Starostę Legionowskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo - pozwolenie na budowę, stanowiącą Załącznik nr 9 do SWZ,
3) Decyzja nr WN.5142.11.2020.WER z dnia 31 marca 2023 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie, dalej „MWKZ” - pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych w budynku wpisanym do rejestru zabytków, stanowiącymi Załącznik nr 10 do SWZ,
4) Decyzja nr 166/24 z dnia 02 września 2024 r. nakazująca Polskiej Akademii Nauk usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości dotyczących stanu technicznego łuku triumfalnego z murem Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ,
5) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych rewitalizacji łuku triumfalnego, stanowiąca Załącznik nr 12 do SWZ,
6) Przedmiar robót - dokument pomocniczy, niestanowiący wyłącznej podstawy do kalkulacji ceny oferty, stanowiący Załącznik nr 13 do SWZ.
13. Zamawiający stosownie do przepisu art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych przy rewitalizacji łuku triumfalnego w Jabłonnie, ul. Modlińska 105 objęte zamówieniem oraz wskazane i opisane w dokumentacji, o której mowa w ust. 2, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (tzw. pracowników fizycznych), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 1773), przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy PrBud oraz dostawców materiałów i urządzeń. Obowiązek, zatrudnienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (tzw. pracowników fizycznych), musi być zrealizowany nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
14. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa ust. 13, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w przepisie art. 95 ust. 1 w zw. z art. 438 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATANGA Grzegorz Kwapisiewicz Sp. z o .o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6642144844

7.3.3) Ulica: Złotoglin 128

7.3.4) Miejscowość: Parszów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.