Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: Tel. (15) 819-47-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-694e9a3a-3445-11ed-8832-4e4740e186ac
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-694e9a3a-3445-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.35 Dostawa mebli do Gminy Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
pn.: „Stworzenie przyjaznej przestrzeni edukacyjnej i dostosowanie budynków PSP nr 7 i PSP nr 4 do potrzeb osóbniepełnosprawnych” współfin. z projektu grantowego pn.: „Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348443/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.162.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 481734,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7747,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie przyjaznej przestrzeni edukacyjnej dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli poprzez wykonanie, dostawę i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki do szkół na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: „Stworzenie przyjaznej przestrzeni edukacyjnej i dostosowanie budynków PSP nr 7 i PSP nr 4 do potrzeb osób niepełnosprawnych” w ramach projektu grantowego pn.: „Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” Oś Priorytetowa IV. Innowacje Społeczne i współpraca ponadnarodowa Działanie 4.1. Innowacje społeczne, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Zakupione wyposażenie, wykorzystane zostanie we wskazanych poniżej szkołach podstawowych objętych projektem, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stalowa Wola:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego,
ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola,
2) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Mikołaja Kopernika, ul. gen. Leopolda Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola,
4. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia do powyższych szkół, zgodnie z ilościami wskazanymi poniżej w podziale na szkoły, informacją o liczbie asortymentu dostarczanego do szkół, przedstawioną w tabelach poniżej. Dostarczenie oznacza także wniesienie przedmiotu zamówienia do konkretnego pomieszczenia w danej szkole, wskazanego przez personel tej szkoły.
5. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowe zasady wykonywania dostaw zostały uwzględnione we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny Kod CPV 39000000-2 meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
Dodatkowe Kody CPV:
39160000-1 Meble szkolne
39100000-3 Meble
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW), na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuję o unieważnieniu postępowania pn.: Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Centralny Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu faktu, iż do dnia 27 września 2022 roku do godziny 15:00, nie złożono żadnej oferty w/w postępowaniu.