Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00260359/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi: kompleksowej organizacji dwóch edycji międzynarodowej konferencji wraz z towarzyszącymi jej targami branżowymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446169625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1293/uslugi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi: kompleksowej organizacji dwóch edycji międzynarodowej konferencji wraz z towarzyszącymi jej targami branżowymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64cf46a7-0696-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009069/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie usługi: kompleksowej organizacji dwóch edycji międzynarodowej konferencji wraz z towarzyszącymi jej targami branżowymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa: II Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu dwóch edycji międzynarodowej konferencji wraz z towarzyszącymi jej targami branżowymi w ramach projektu: ,,Kompleksowa promocja i wsparcie w rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem potencjału powiatu piotrkowskiego jako klucz do zwiększenia międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego" (dalej: konferencja i targi) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa: II Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka.
Konferencja i targi mają na celu międzynarodową promocję gospodarczą regionu. Głównym tematem konferencji ma stać się tworzenie powiązań korporacyjnych oraz tworzenie innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach na poziomie międzynarodowym. Organizowanym targom towarzyszyć będą prezentacje lokalnej kultury z kraju i zagranicy, rękodzieła oraz występy.
Na konferencję i targi zaproszeni zostaną przedsiębiorcy oraz organizacje przedsiębiorców z kraju i z zagranicy. Planowane jest zaangażowanie ekspertów związanych z branżami, ludzi sukcesu, przedstawicieli świata nauki i biznesu, władz krajowych i samorządowych.
Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie Projektu nr RPLD.02.02.02-10- 0027/16-00, Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020"
W zaproponowanej ofercie oferent musi przewidzieć wszelkie niezbędne koszty związane
z organizacją tego wydarzenia między innymi: koszty wynajmu pomieszczeń, koszty prowadzących, prelegentów, ekspertów, organizacje stoisk targowych i promocyjnych, oprawę multimedialną, koszty transportu uczestników pomiędzy lokalizacjami w jakich będzie się odbywało wydarzenie, koszty noclegów, ochronę, koszty występów, ubezpieczenia, cateringu, koszty usług dokumentowania wydarzeń, tłumaczy, usług pocztowych i innych wyżej niewymienionych a niezbędnych do realizacji zadania. Zostanie zapewniona obsługa techniczna imprezy gospodarczej oraz inwestorów i innych uczestników z kraju i zagranicy.
W ramach realizacji zadania Wykonawca powinien przewidzieć koszty wymienione w umowie, Opisie Przedmiotu Zamówienia a także wszelkie pozostałe, niewymienione koszty, które okażą się niezbędne do realizacji usługi.
Realizacja zadania musi odbywać się zgodnie z polityką równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn zgodnie z wymogami zawartymi w odpowiednich, obowiązujących aktach prawnych.
Pierwsza edycja wydarzenia ma odbywać się przez dwa dni, w dwóch lokalizacjach na terenie
województwa:
- w dniu 04 września 2022 r. targi branży rolnej, spożywczej, przetwórstwa drewna, energetyki (w tym Odnawialne Źródła Energii) w Moszczenicy (zwane dalej „targami")
- w dniu 05 września 2022 r. konferencja-seminarium branży IT oraz OZE i innowacji
z towarzyszącą wystawą rozwiązań IT i innowacje (zwana dalej „konferencją") w budynku Moszczenickich Terenów Inwestycyjnych.
Druga edycja wydarzenia ma odbywać się także przez dwa dni, w dwóch lokalizacjach na terenie
województwa:
- w dniu 03.09 2023 r. targi branży rolnej, spożywczej, przetwórstwa drewna,
energetyki (w tym Odnawialne Źródła Energii) w Moszczenicy (zwane dalej „targami")
- w dniu 04.09. 2023 r. konferencja-seminarium branży IT i innowacji z towarzyszącą wystawą
rozwiązań IT i innowacje (zwana dalej „konferencją") w budynku Moszczenickich Terenów
Inwestycyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łódzki Dom Biznesu sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363731202
7.3.3) Ulica: Pstrągowa 11/16
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-496
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
- Remont i modernizacja ciągów komunikacyjnych do obiektów użyteczności publicznej w Moszczenicy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład
- Remont drogi gminnej nr K270861 Moszczenica-Berdechów w m. Moszczenica w km 0+010 do km 2+420 na terenie Gminy Moszczenica. Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
- Remont drogi gminnej nr K270873 Staszkówka-Mentlówka w m. Staszkówka w km 0+007 do km 1+657 na terenie Gminy Moszczenica. Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług gastronomicznych oraz cateringowych na terenie Ośrodka w Rucianem - Nidzie wraz z prawem opcji
- Organizacja konferencji
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku ZADANIE 1, 2 i 3
- Wyłonienie Wykonawcy do organizacji: Łącznie 10 szkoleń 2-dniowych w Warszawie, w tym 8 szkoleń 2-dniowych każde maksymalnie dla 100 osób oraz 2 szkoleń 2 dniowych, każde maksymalnie dla 25 osób.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.