eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszynek › "Rozbudowa i budowa dróg gminnych: ul. Św. Piotra i Pawła, ul. Akacjowej, ul. Św. Floriana, ul. Prałata Ferensowicza oraz ul. Świerkowej w Zbąszynku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i budowa dróg gminnych: ul. Św. Piotra i Pawła, ul. Akacjowej, ul. Św. Floriana, ul. Prałata Ferensowicza oraz ul. Świerkowej w Zbąszynku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszynek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-210

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683910332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i budowa dróg gminnych: ul. Św. Piotra i Pawła, ul. Akacjowej, ul. Św. Floriana, ul. Prałata Ferensowicza oraz ul. Świerkowej w Zbąszynku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-650ba290-43bb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013774/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa i budowa dróg gminnych: ul. Św. Piotra i Pawła, ul. Akacjowej, ul. Św Floriana, ul Prałata Ferensowicza oraz ul. Świerkowej w Zbąszynku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,100887,95ecb48a87cec666759152b68ed9a272.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,100887,95ecb48a87cec666759152b68ed9a272.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta składana jest pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem
osobistym. Korespondencja odbywa się wyłącznie poprzez platformę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Rewitalizacja placu dawnego targowiska miejskiego w Zbąszynku na skwer wypoczynkowy”. c) Odbiorcami przekazanych przez
wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art.
8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a
także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu/Państwu: w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. b) Zamawiający ponadto informuje:- w przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, - skorzystanie przez osobę, której dane
dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia
2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.IV.271.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty Budowlane. Zakres inwestycji pn.: „Rozbudowa i budowa dróg gminnych: nr 104124F (ul. Św. Piotra i Pawła), nr 104125F (ul. Akacjowej), nr 104148F (ul. Św. Floriana), nr 104147F (ul. Prałata Ferensowicza) oraz nr 104146F (ul. Świerkowej) w Zbąszynku”, roboty branży drogowej, roboty branży sanitarnej, roboty branży elektroenergetycznej, roboty branży teletechnicznej, niezbędną wycinkę kolidujących drzew i krzewów, zabezpieczenie rurami osłonowymi i niezbędną przebudowę sieci istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z planowanym przedsięwzięciem

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w realizacji robót budowlanych drogowych o powierzchni min. 3000m2 z kostki (Dr)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (doświadczenie kierownika budowy Dp)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi;
- udział w radach budowy;
- dokonywanie odbiorów, robót zanikających, odbiorów częściowych;
- bieżące sprawdzanie zgodności z dokumentacja, sposobu wykonania, wbudowanych materiałów i urządzeń oraz ich akceptacja,
- sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i dokonanie odbioru końcowego robót budowlanych,
- udział w rozliczeniu projektu w LUW(w szczególności przygotowanie dokumentów w zakresie różnic pomiędzy PFU a dokumentacją projektową i dokumentacją odbiorową).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora Nadzoru w realizacji usług nadzoru robót drogowych o wartości min 1 500 000,00 (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wpisu jednego z rejestrów zawodowych, jeżeli: wykonawca dołączy do oferty odpis z KRS lub CEIDG, warunek ten nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej (dotyczy obu części zamówienia).
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Część 1 zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia prac budowlanych, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń i przedstawi jego uprawnienia.
Część 2 - na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Drogowych, uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej;
- na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie urządzeń sanitarnych, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie elektrycznym, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Oprócz uprawnień wskazanych powyżej zamawiający wymaga również czynnego członkostwa w Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki te zostaną spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli: część 1
1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie:
- budowę, modernizację lub przebudowę drogi klasy co najmniej L z kostki (betonowej lub granitowej) z infrastrukturą towarzyszącą polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki o powierzchni 3000m2.
2) ponadto:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w realizacji
(1) min. 1 osoba, Kierownikiem budowy – posiadająca następujące atrybuty (łącznie):
(a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,
(b) min. 3- letnie doświadczenie zawodowe, przy kierowaniu robotami budowlanymi przy projektach infrastrukturalnych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym w niniejszym zamówieniu,
(c) udziałem jako kierownik budowy w min 2 przedsięwzięciach.
(2) min. 1 osoba – posiadająca następujące atrybuty (łącznie):
(a) uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
(b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym w niniejszym zamówieniu, tj. wykonanie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych,
(c) brał udział w inwestycji polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie, sieci elektro-energetycznej lub oświetlenia ulicznego.
(3) min. 1 osoba – posiadająca następujące atrybuty (łącznie):
(a) uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych;
(b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w robotach budowlanych przy projektach infrastrukturalnych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym
w niniejszym zamówieniu, tj. wykonanie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,
(c) brał udział w inwestycji polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie kanalizacji sanitarnej.
Część 2
a) min. 1 osobą na stanowisko INŻYNIER KONTRAKTU posiadającą wykształcenie techniczne oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, brał udział przy realizacji 1 zakończonego zadania o wartości 1500 000, 00 PLN brutto i polegającego na pełnieniu funkcji Inżyniera lub Inżyniera Rezydenta przy realizacji robót drogowych, polegających na budowie lub przebudowie;
Zamawiający nie wymaga aby osoba pełniąca funkcję Inżyniera Kontraktu posiadała uprawnienia budowlane;
b) min. 1 osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe;
c) osobami na stanowiska inspektorów nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej, elektrycznej i elektroenergetycznej - posiadających uprawnienia budowlane i posiadających co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji technicznych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wpis do KRS lub CEiDG

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, wykaz robót

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium dla części 1 zamówienia
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 60 000,00 (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 26-11-2022r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący
uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni
wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, W
takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Szczegółowe informacje zawarte zostały w projektach umów. Zamawiający przewidział zaliczki w wysokości 15% wartości umów.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje zawarte zostały w projektach umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbaszynek.logintrade.net/zapytania_email,100887,95ecb48a87cec666759152b68ed9a272.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy również z postępowania Wykonawcę który na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) podlega wykluczeniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.