Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300760/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00316484/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy- budowa kanalizacji deszczowej na ul. Wesołej od studni D12 do D12.5, os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy- budowa kanalizacji deszczowej na ul. Wesołej od studni D12 do D12.5, os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf14a626-1882-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy- budowa kanalizacji deszczowej na ul. Wesołej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300760/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.79.2022.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Zakres zamówienia dotyczy robót budowlanych realizowanych w oparciu o zgłoszenie robót.
B. Zakres robót obejmuje wykonanie prac budowlanych w następującym zakresie:
1. Kanalizacja deszczowa
1) Kanał z rur PP SN8 X Stream fi 300mm – 155,60m,
2) Studnie bet. fi 1000 – 5 szt.
3) Przykanaliki PCV fi 200- 22,20m, studnie wpustu ulicznego – 6 szt.
2. Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni
1)Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 25 cm- 749,25m2,
2)Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa wiążąca AC 16W – 4 cm- 749,25 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa ścieralna asfaltowa AC 11S – 4 cm- 749,25 m2,
3) krawężniki betonowe 15/22cm wystające 4 cm nad nawierzchnię - 333,0m
Uwaga: zakres wykonania części drogowej zaczyna się przed studnią D12 a kończy za studnią D12.5 zgodnie z plikiem ,,Zakres wykonania ul. Wesoła- mapa”.
C. Wykonanie zamówienia obejmuje również następujące czynności:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej (formacie PDF z możliwością wyszukiwania i zaznaczania tekstu) + 2 kpl. w wersji papierowej, w tym dokumentacji geodezyjnej uwzględniającej
zmianę użytkowania gruntów.
2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych.
Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych.
Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej;
3) Dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru robót dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych oraz mapy opatrzonej, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1 ustawy, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. 1 ustawy, w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;
4) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
5) Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie);
6) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;
7) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
8) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:
a) Odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów.
b) Składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia.
c) Nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę.
9) Przy robotach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu;
10) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację fotograficzną z okresu poprzedzającego rozpoczęcie robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
11) Zapewnienie Zamawiającemu możliwości ponownego wykorzystania materiałów z rozbiórki, a w szczególności płytek chodnikowych i obrzeży chodnikowych, w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego, umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; w trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy;
12) Załadunek i wywóz (transport) materiałów z rozbiórki (krawężników, płytek chodnikowych) na odległość do 10 km od placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego;
13) Przed wejściem na plac budowy powiadomienie mieszkańców o terminie oraz utrudnieniach wynikających z realizacji zadania;
14) Organizacja robót w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie, dojazd i dojście do swoich posesji, a także dojazd do nieruchomości służb ratunkowych i komunalnych oraz zapewnienie regularnego odbioru odpadów z przyległych nieruchomości;
15) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;
16) Uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót;
17) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
18) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni na przyległych ulicach i chodnikach;
19) Regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne;
20) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej;
21) Przed wykonaniem remontu drogi Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym opracowanie techniczne obejmujące swoim zakresem odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych. Do wykonania ww. opracowania Zamawiający przedkłada mapy wykonane przez geodetę. Mapy znajdują się na stronie prowadzonego postępowania w plikach o nazwie:
a) 1-1 Cisowa-Wesoła-mapa zasadnicza;
b) 2-1 Cisowa-Wesoła- zagosp. pasa drog. 1-500 ;
c) 3-1 Załącznik str.1- zawężenie drogi 15083130;
d) 4-1 Zakres wykonania robót drogowych ul. Wesoła. Uwaga: Wykonawca uwzględni zmianę lokalizacji wpustów i studni wynikające z przedstawionego projektu wykonawczego-drogowego.
C.1 Inne postanowienia:
1) Wykonawca najpóźniej z dniem przekazania placu budowy musi posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość 200.000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
2) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie piasku miejscowego na warstwy odcinające i mrozoochronne pod warunkiem spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji projektowej udokumentowanych wynikami badań gruntu przedłożonymi Zamawiającemu.
3) Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie pod chodniki przekruszu pochodzącego z materiałów rozbiórkowych spełniającego wymogi dokumentacji projektowej, udokumentowanego wynikami badań przedłożonymi Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530081,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K+D Budownictwo sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160019290
7.3.3) Ulica: Głubczycka 21
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) termin przekazania placu budowy - do 150 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy;
2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 120 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy;
3) termin na dostarczenie dokumentacji geodezyjnej opatrzonej klauzulą urzędową stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - do 14 dni kalendarzowych liczonych od daty zgłoszenia zakończenia robót budowlanych
4) czynności i roboty wymienione w § 1 ust. 1 i 2 - od rozpoczęcia do zakończenia budowy oraz w okresie obowiązywania gwarancji.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa odzieży i obuwia dla SPZOZ w K- Koźlu - 5 zadań częściowych
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - Etap II - powtórka
- Rozwój infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Gorzkowice
- Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Dobra - monitoring
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu- II etap (II przetarg)
- Remont piwnic po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12
- Budowa sieci ciepłowniczej niskoparametrowej centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/11 TP/2024
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.