Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00433675/01 - Wynik z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników fizycznych Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Robót Publicznych w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340526629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 523530331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.sikorski@zrpinowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zrp-inowroclaw.samorzady.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników fizycznych Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9cffd17-6686-42fc-9dc2-143548107768
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/inowroclaw/demand/227650/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
drogą mailową lub przez platformę3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/inowroclaw/demand/227650/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: brak
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZRP.III.24.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników fizycznych Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu.
Codzienne dostawy (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia realizowany jest codziennie do godziny 9:30 poprzez dostawę do siedziby Zamawiającego lub w miejscu znajdującym się na terenie miasta Inowrocławia, wyznaczonym przez Wykonawcę. Posiłki zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. 1996 nr 60, poz. 279 z późn. zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-01 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-30
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowe badania techniczne oraz remonty główne pojazdów.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2026.
- Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych w 2025r. na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Sprzęt do ewakuacji osób poszkodowanych. Organizacja doraźnych szpitali oraz tymczasowych miejsc udzielenia pierwszej pomocy medycznej
- Tworzenie i utrzymanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych o przedłużonym terminie przydatności
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli ..
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku w okresie od 01.01.2026r. do 30.06.2026r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baborowie w 2026 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





