Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183980/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00204405/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00221788/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-08
- 2025/BZP 00231668/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00250779/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sprawa 24/01713/01867/2025 Remont budynku warsztatowo-magazynowego nr 7 i Budowa szybów dźwigowych (...) w bud. nr 7 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
1.3.) Oddział zamawiającego: SZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawa 24/01713/01867/2025 Remont budynku warsztatowo-magazynowego nr 7 i Budowa szybów dźwigowych (...) w bud. nr 7 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9320a88d-b9d8-4e66-b340-5b23d81ebec8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00670312/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont budynku warsztatowo-magazynowego nr 7 w Warszawie
1.1.10 Budowa szybów dźwigowych wraz z montażem wind towarowych oraz dostosowanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych i przeciwwybuchowych w bud. nr 7 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sprawa 24/01713/01867/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11195952,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań: Zadanie nr 1 - „Remont budynku magazynowo-warsztatowego nr 7”.
Zadanie nr 2 - „Budowa szybów dźwigowych wraz z montażem wind towarowych oraz dostosowanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych i przeciwwybuchowych w bud. nr 7”
w kompleksie wojskowym w Warszawie przy ulicy 29 Listopada 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określają:
• Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 12 do SWZ)
• pozostałe załączniki SWZ
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru.
Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane – 60 miesięcy od daty spisania Protokołu odbioru końcowego.
Serwis gwarancyjny i konserwacja – 12 miesięcy począwszy od dnia spisania Protokołu odbioru.
Gwarancja na wbudowane urządzenia - zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta urządzeń (bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia spisania Protokołu komisyjnego odbioru końcowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12171285,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12171285,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12171285,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE Tomasz Orzechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 213 37 50
7.3.3) Ulica: Wojciechowskiego 36/23B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na etapie składania oferty zakres prac podwykonawców nie
jest znany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9895354,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 425 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie nr 1 - „Remont budynku magazynowo-warsztatowego nr 7” - umowa na kwotę 8.589.808,39 zł netto, 10.565.464,32 zł. brutto,
Zadanie nr 2 - „Budowa szybów dźwigowych wraz z montażem wind towarowych oraz dostosowanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych i przeciwwybuchowych w bud. nr 7” - umowa na kwotę 1.305.546,06 zł netto, 1.605.821,65 zł. brutto.
Kwota łączna to 9.895.354,45 zł netto, 12.171.285,97 zł. brutto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





