eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprawa 24/01713/01867/2025 Remont budynku warsztatowo-magazynowego nr 7 i Budowa szybów dźwigowych (...) w bud. nr 7 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sprawa 24/01713/01867/2025 Remont budynku warsztatowo-magazynowego nr 7 i Budowa szybów dźwigowych (...) w bud. nr 7 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury

1.3.) Oddział zamawiającego: SZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawa 24/01713/01867/2025 Remont budynku warsztatowo-magazynowego nr 7 i Budowa szybów dźwigowych (...) w bud. nr 7 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9320a88d-b9d8-4e66-b340-5b23d81ebec8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00670312/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont budynku warsztatowo-magazynowego nr 7 w Warszawie

1.1.10 Budowa szybów dźwigowych wraz z montażem wind towarowych oraz dostosowanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych i przeciwwybuchowych w bud. nr 7 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sprawa 24/01713/01867/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11195952,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań: Zadanie nr 1 - „Remont budynku magazynowo-warsztatowego nr 7”.
Zadanie nr 2 - „Budowa szybów dźwigowych wraz z montażem wind towarowych oraz dostosowanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych i przeciwwybuchowych w bud. nr 7”
w kompleksie wojskowym w Warszawie przy ulicy 29 Listopada 1.
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określają:
• Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 12 do SWZ)
• pozostałe załączniki SWZ
 Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru.
Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane – 60 miesięcy od daty spisania Protokołu odbioru końcowego.
Serwis gwarancyjny i konserwacja – 12 miesięcy począwszy od dnia spisania Protokołu odbioru.
Gwarancja na wbudowane urządzenia - zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta urządzeń (bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia spisania Protokołu komisyjnego odbioru końcowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12171285,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12171285,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12171285,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE Tomasz Orzechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 213 37 50

7.3.3) Ulica: Wojciechowskiego 36/23B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na etapie składania oferty zakres prac podwykonawców nie
jest znany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9895354,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 425 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na przedmiot zamówienia zostały zawarte dwie odrębne umowy, tj na :
Zadanie nr 1 - „Remont budynku magazynowo-warsztatowego nr 7” - umowa na kwotę 8.589.808,39 zł netto, 10.565.464,32 zł. brutto,
Zadanie nr 2 - „Budowa szybów dźwigowych wraz z montażem wind towarowych oraz dostosowanie w zakresie instalacji przeciwpożarowych i przeciwwybuchowych w bud. nr 7” - umowa na kwotę 1.305.546,06 zł netto, 1.605.821,65 zł. brutto.
Kwota łączna to 9.895.354,45 zł netto, 12.171.285,97 zł. brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.