eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Staszkówce Gmina Moszczenica - poprawa życia mieszkańców, ochrona środowiska naturalnego".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Staszkówce Gmina Moszczenica – poprawa życia mieszkańców, ochrona środowiska naturalnego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3541 300

1.5.8.) Numer faksu: 18 3541 085

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Staszkówce Gmina Moszczenica – poprawa życia mieszkańców, ochrona środowiska naturalnego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd3daee8-16f5-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Staszkówce Gmina Moszczenica – poprawa życia mieszkańców, ochrona środowiska naturalnego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach w ramach PROW – Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.75.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22991,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru pn: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Staszkówce Gmina Moszczenica – poprawa życia mieszkańców, ochrona środowiska naturalnego”
w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach PROW – Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2. Zakres realizacji zamówienia obejmuje - Budowę kanalizacji sanitarnej we wsi - Staszkówka, składający się z dwóch obszarów:
1) Patria- Mentlówka,
2) Kozłówka – Granice
3) Obszar Patria: na terenie tym planowana jest realizacja kanalizacji tłocznej z fragmentami kanalizacji grawitacyjnej.
4) Obszar Kozłówka – Granice: na terenie tym planowana jest realizacja kanalizacji grawitacyjnej z włączeniem do istniejącej kanalizacji grawitacyjnej na działce 1040/2 w rejonie drogi gminnej do Moszczenicy.
5) Na odcinkach gdzie brak jest możliwości grawitacyjnego odprowadzania ścieków, przewidziana została realizacja przepompowni ścieków.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje swoim zakresem roboty budowlane:
1) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, ok. 10 360 mb
2) Budowę sieci kanalizacji tłocznej, ok. 1162 mb
3) Budowę pompowni ścieków wraz z ogrodzeniem i oświetleniem, sterowaniem i monitoringiem 1 szt.
4) Budowę dojazdu do pompowni ok. 350 m2
5) Budowę linii zasilających elektrycznych dla celu zasilania i oświetlenie pompowni od ul. Mentlówka ok. 150mb
6) Budowę sieci wodociągowej bez rozwiązań z zakresu uzdatniania wody i pompowni ok. 325,61 mb.

4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane w imieniu i na rzecz Zamawiającego obejmuje obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego w szczególności:
1) wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru wynikające z treści art. 25 - 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn.zm.);
2) analiza merytoryczna dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych;
3) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania;
4) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy dla wykonawców robót budowlanych;
5) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego;
6) żądanie od wykonawców robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja projektową;
7) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania;
8) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych;
9) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej;
10) sprawdzanie przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowaniu, oraz uczestniczenie i nadzór nad próbami i badaniami sieci, instalacji, urządzeń i systemów, łącznie z rozruchem i przekazaniem do eksploatacji;
11) inicjowanie oraz udział w naradach i komisjach technicznych. Wszelkie uzgodnienia muszą być potwierdzone pisemnie;
12) dokonywanie odbiorów robót;
13) potwierdzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót częściowych i protokołu końcowego, a także akceptowanie przedłożonych kosztorysów, w tym kosztorysu powykonawczego, stanowiących podstawę do wystawienia faktur;
14) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją projektową i wymaganiami Zamawiającego;
15) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi;
16) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz potwierdzanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego;
17) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót budowlanych i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie;
18) sprawdzanie, kontrolowanie i zatwierdzanie protokołów konieczności oraz kosztorysów wykonania robót zamiennych, dodatkowych, robót innego rodzaju;
19) potwierdzenie gotowości wykonawcy robót budowlanych do odbioru końcowego, oraz udział w końcowym odbiorze zadania;
20) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych;
21) ścisła współpraca z Zamawiającym i udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie realizacji robót budowalnych;
22) udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów.
23) Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na plac budowy na każde wezwanie Zamawiającego.
24) Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru, przy czym przez „pobyt” rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy, w trakcie realizacji robót budowlanych objętych nadzorem; każdy pobyt musi być potwierdzony wpisem do Dziennika budowy.
25) Inspektor nadzoru musi nadzorować budowę w takich odstępach czasu, jakie zadeklarował składając ofertę (……… - ilość wizyt w każdym pełnym tygodniu) aby zapewniona była skuteczność nadzoru.
26) W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Generalnego Wykonawcy co do przedmiotu sporu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16856,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16856,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16856,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8191670068

7.3.3) Ulica: Jasielska 11

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16856,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.