Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266923/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowoczesny urząd - modernizacja budynku Powiatu Węgrowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowoczesny urząd - modernizacja budynku Powiatu Węgrowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-712855b1-076a-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038724/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Nowoczesny urząd – modernizacja budynku Powiatu Węgrowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266923/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.16.2022.EU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1051827,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Nowoczesny urząd - modernizacja budynku Powiatu Węgrowskiego.
W ramach zadania planuje się kompleksową modernizację pomieszczeń po stołówce byłego Internatu na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Węgrowie.
1.1. Podstawowe dane techniczne;
długość budynku – 68 m, szerokość budynku – 36.53 m, wysokość budynku – 12 m
powierzchnia zabudowana - 1420 m2
powierzchnia do zabudowy - 14,42 m2
powierzchnia użytkowa – 3432,66 m2
powierzchnia szykowa projektowana - 6,85 m2
kubatura - 10291 m3
kubatura projektowana - 17,33 m3
wykaz pomieszczeń zgodnie z rysunkami w PB.
1.2. Wyposażenie budynku:
zaopatrzenie w wodę z wodociągu miejskiego poprzez istniejące przyłącze
odprowadzenie ścieków do kanalizacji miejskiej, poprzez istniejące przyłącze
zaopatrzenie w energię elektryczną z istniejącej linii NN poprzez istniejące przyłącze
odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej poprzez istniejące przyłącze
ogrzewanie centralne z własnej kotłowni na gaz płynny sieciowy. Istniejące przyłącze.
wentylacja zgodnie z projektem wentylacji.
1.3. Konstrukcja budynku:
grunt zgodnie projektem branży konstrukcyjnej – warunki gruntowe proste, obiekt zalicza się do drugiej kategorii geotechnicznej,
projekt rozbudowy o przedsionek według projektu konstrukcyjnego.
nadproża nad poszerzonymi otworami drzwiowymi i nowymi otworami według projektu konstrukcyjnego,
ścianki działowe należy wykonać w konstrukcji lekkiej z profili aluminiowych z obłożeniem płytami gipsowo – kartonowymi.
w łazienkach, kuchni i innych pomieszczeniach „mokrych” płyty gipsowo – kartonowe wodochronne.
z fragmentu elewacji na wschód od projektowanego wiatrołapu należy zdemontować istniejące docieplenie ze styropianu i wykonać nowe z wełny mineralnej. Fragment ściany 5,5x3m oraz pas o szerokości 4m ściany zewnętrznej kotłowni.
nowe oprawy oświetleniowe, lampy ewakuacyjne oraz gniazda elektryczne według branży elektrycznej,
przebudowa instalacji c.o., wodnej, kanalizacyjnej oraz wentylacji zgodnie z projektem instalacji sanitarnych.
1.4. Wykończenie budynku:
podłogi i posadzki: gres antypoślizgowy, łatwozmywalny,
tynki wewnętrzne cementowo-wapienne rodzaj trzeci, lub płyty gipsowo – kartonowe,
malowane farbami tytanowymi lub ceramicznymi,
sufity malowane farbami akrylowymi,
w łazienkach, WC, zapleczu kuchennym, schowkach porządkowych okładzina ścienna z płytek glazurowych do wys. 200 cm
przy umywalkach i zlewozmywakach w innych pomieszczeniach należy wykonać okładzinę ścienną z płytek glazurowych o szerokości 200 cm.
konstrukcję nośną stalowa zewnętrznych schodów ewakuacyjnych należy zabezpieczyć
do klasy odporności ogniowej R 60, poprzez pomalowanie farbami pęczniejącymi,
balustrady ze stali kwasowej obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe PVC typu Gamrat,
tarasy zewnętrzne, schody zewnętrzne i opaskę wokół budynku wykonać z kostki
brukowej,
szczegóły elementów wykończeniowych wg. projektu wnętrz.
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający zamieszcza cały projekt. Niniejsze postępowanie dotyczy robót ujętych w przedmiarze robót, który został pomniejszony w stosunku do projektu do ilości robót, które należy wykonać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132401,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132401,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Siuchta Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710436699
7.3.3) Ulica: ul. Siedlecka 4
7.3.4) Miejscowość: Ruchna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK SIUCHTA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK SIUCHTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132401,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.