Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00295066/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa
w roku szkolnym 2022/2023 – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 39C
1.5.2.) Miejscowość: Turawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-045
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774212012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@turawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.turawa.pl/512/2632/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawaw roku szkolnym 2022/2023 – etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51258525-14db-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017808/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295066/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BU.271.6.2022.AKG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2022/2022 – etap I.
2. Realizacja zamówienia polegać będzie na zakupie biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych od dnia 01.09.2022r. do dnia 31.12.2022r.
3. Dowóz uczniów ma się odbywać w dni nauki szkolnej na trzech trasach oraz na jednej trasie dotyczącej uczniów niepełnosprawnych, zgodnie z wykazem tras.
4. Ilość przewożonych uczniów na poszczególnych trasach została określona w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ i wynosi 136 osób uprawnionych, 80 dowożonych oraz 9 uczniów niepełnosprawnych.
5. Szczegółowe godziny przejazdów autobusów (dojazd i powrót), zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy.
6. Zamawiający zastrzega, aby wyjazd i powrót dzieci - faktyczne godziny odjazdów autobusów - Wykonawca ustalił z dyrektorami poszczególnych szkół.
7. Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy od ilości przewożonych uczniów.
8. Zamawiający zapewnia po jednym opiekunie na każdą trasę.
9. Zamówienie realizowane będzie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w Krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 919 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1371).
10. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych według niniejszej umowy, poza niniejszym zamówieniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom w ramach zawartej umowy.
11. Dowóz uczniów niepełnosprawnych (9 uczniów) ma się odbywać w dni nauki szkolnej środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych i odpowiadającym ilości uczniów do przewozu do szkół specjalnych i placówek opiekuńczo – wychowawczych w Opolu i Kup. Wykonawca musi dysponować przynajmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
13. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu.
14. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudniania osób, o których mowa w art. 96 ust 2 pkt 2.
15. Mając na uwadze zakres wykonywanych usług Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zawarte w art.100 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w tym osób niepełnosprawnych.
16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
17. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę na podstawie art. 60 i 121 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142098,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142098,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000616882
7.3.3) Ulica: Rodziewiczówny 1
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-348
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142098,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TURAWA
więcej: przetargi TURAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa krajowych i zagranicznych biletów lotniczych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w ramach funduszu rozwoju przewozów autobusowych
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. "Dziś uczeń-jutro student"- powt.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.