Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300037/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00300864/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-10
- 2023/BZP 00304698/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
- 2022/BZP 00414175/01 - Wynik z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00453655/01 - Wynik z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060712314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 76
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e267ffd2-17d6-11ed-b950-8227d40187e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e267ffd2-17d6-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096431/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników zajęc organizowanych w Ośrodkach Kuratorskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300037/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2401-6/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197900,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5040,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5580,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z wychowania fizycznego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia z wychowania fizycznego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
O miejscu prowadzenia zajęć decyduje Kierownik Ośrodka.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z zajęć plastycznych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia z zajęć plastycznych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 72 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu 6 godzin,
• w miesiącu październiku – 8 godzin,
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin,
• w miesiącu grudniu – 4 godziny,
• w miesiącu styczniu – 6 godzin,
• w miesiącu lutym – 8 godzin,
• w miesiącu marcu – 10 godzin,
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin,
• w miesiącu maju – 8 godzin,
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4932,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z języka niemieckiego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4080,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie - 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4760,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z zajęć plastycznych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia z zajęć plastycznych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4658,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5270,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie 348 godzin.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 30 do 45 godzin.
Zajęcia w Ośrodku odbywają się w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, w godzinach od 14:00 do 19:00.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13672,92 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z języka angielskiego na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godziny, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny.
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5916,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z matematyki na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4760,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług z zajęć plastycznych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia z zajęć plastycznych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu – 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godzin
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4658,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godzin
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 23 czerwca 2023 r.
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 68 godzin, z tym że:
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin
• w miesiącu październiku - 8 godzin
• w miesiącu listopadzie – 10 godzin
• w miesiącu grudniu – 4 godziny
• w miesiącu styczniu - 6 godzin
• w miesiącu lutym – 4 godziny
• w miesiącu marcu – 10 godzin
• w miesiącu kwietniu – 8 godzin
• w miesiącu maju – 8 godzin
• w miesiącu czerwcu – 4 godziny
Na podstawie przewidzianego prawa opcji liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5270,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Dudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461281415
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14964,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Bojarska-Zacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122859589
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Pietryga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Dudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461281415
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Łukasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122364698
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11832,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Mitura-Bogatko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141923555
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11832,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Pacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122138950
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11832,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Daniel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462206692
7.3.4) Miejscowość: Osmolice Pierwsze
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11832,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Skiba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122141343
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Łukasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122364698
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa infrastruktury technicznej związanej z zasilaniem w media Domów Studenckich UMCS w Lublinie - węzeł ciepłowniczy do DS. Femina oraz węzeł ciepłowniczy do DS. Babilon
- Dostawa opakowań jednorazowego użytku dla potrzeb Bistro do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
- DOSTAWA LEKÓW Z IMPORTU DOCELOWEGO - 28 zadań
- Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 74 na odcinku od m. Klemensów do m. Płoskie (Projektuj i Buduj)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne zaj. wyrównawcze dla dzieci i młodzieży przeb. w pieczy zastępczej w ram. rea. projektu "Wsparcie deinstyt. pieczy zastępczej w podr. lesz.", Program F.E. dla Wlkp na lata 2021- 2027.
- Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych terapii: sensorycznej, logopedycznej, fizjoterapeutycznej, pedagogicznej oraz psychologicznej
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz produkcja kursów e-learningowych dla Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- "Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej (RESiS)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.