eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleD/64/2023 Zakup oprogramowania na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
D/64/2023 Zakup oprogramowania na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.4.2.) Miejscowość: Opole

1.4.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372978

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00352885

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
część nr 2, pn.: Zakup jednej licencji (bezterminowej) na oprogramowanie do multiparametrycznej analizy obrazów medycznych.

1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1B do SWZ.

2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

3. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia/umowy za pomocą środków elektronicznych dostępnych po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie dysponował środkami elektronicznymi umożliwiającymi ich odbiór w szczególności poprzez udostępnienie ich za pośrednictwem portalu producenta oprogramowania.

4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. producenta oprogramowania, nazwę oprogramowania, wersję oprogramowania. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

5. Podwykonawstwo
5.1. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.

5.2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć |Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.

6. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia:
maksymalnie dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 6.1.

6.1.Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż jeden [1] dzień kalendarzowy; Rozdział I pkt. 19.7-19.10 SWZ stosuje się odpowiednio.

6.2.Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ (albo w przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego), od którego rozpoczyna się realizacja zamówienia.

6.3. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [8.00] do piętnastej [15.00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.

6.4.W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.

Po zmianie:
część nr 2, pn.: Zakup jednej licencji (bezterminowej) na oprogramowanie do multiparametrycznej analizy obrazów medycznych wraz z specjalistycznym komputerem przenośnym razem z akcesoriami oraz wyspecjalizowanym monitorem.

1. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1B do SWZ.

2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

3. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na dostarczeniu wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego kompletnego przedmiotu zamówienia, o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1B do SWZ); wraz z instalacją oprogramowania wchodzącego w przedmiot zamówienia. Wykonawca może przeprowadzić instalację i uruchomienie oprogramowania na dostarczonym specjalistycznym komputerze w miejscu dostawy, przy uczestnictwie przedstawiciela Zamawiającego. Wykonanie całego przedmiotu zamówienia, w szczególności uruchomienie oprogramowania na dostarczonym komputerze musi odbyć się w terminie wskazanym w Rozdziale I pkt. 4.1 SWZ.

4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. w odniesieniu do urządzeń - nazwa producenta, typ / seria, model / nazwa, kod modelu stosowany przez producenta (jeżeli jest stosowany przez producenta urządzenia) lub inne oznaczenie jednoznacznie identyfikujące oferowany przedmiot zamówienia oraz w odniesieniu do oprogramowania - producenta oprogramowania, nazwę oprogramowania, wersję oprogramowania. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.

5. Podwykonawstwo
5.1. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.

5.2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć |Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.

6. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia:
maksymalnie dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 6.1.

6.1.Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż jeden [1] dzień kalendarzowy; Rozdział I pkt. 19.7-19.10 SWZ stosuje się odpowiednio.

6.2.Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ (albo w przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego), od którego rozpoczyna się realizacja zamówienia.

6.3. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [8.00] do piętnastej [15.00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.

6.4.W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Komputery przenośne

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy [Wyk.], którzy nie podlegają wykluczeniu:

1.na podstawie art.108 ust.1 ustawy (z zastrzeż.art.110 ust.2 ustawy).

2.na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dn.13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.z 2023 poz.129), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach.

II. Zamawiający [Zam.] żąda, aby Wyk. do oferty dołączył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zam.–zgodnie z zał.nr 2 do SWZ (sekcja I dot.podstaw wykluczenia - składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy oraz sekcja II dot.podstaw wykluczenia określonych w ustawie o szczególnych rozwiązaniach).

III.Zam. nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art.109 ust.1 ustawy.

Po zmianie:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy [Wyk.], którzy nie podlegają wykluczeniu:

1.na podstawie art.108 ust.1 ustawy (z zastrzeż.art.110 ust.2 ustawy).

2.na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dn.13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.z 2023 poz.129), dalej jako ustawa o szczególnych rozwiązaniach.

II. Zamawiający [Zam.] żąda, aby Wyk. do oferty dołączył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zam.–zgodnie z zał.nr 2 do SWZ (sekcja I dot.podstaw wykluczenia - składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy oraz sekcja II dot.podstaw wykluczenia określonych w ustawie o szczególnych rozwiązaniach).

III.Zam. nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art.109 ust.1 ustawy.

IV. Dotyczy części nr 2:
1. Przedmiot zamówienia (sprzęt) spełniający przesłanki określone w art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2023 r. poz. 1570 ze zm.) może zostać objęty stawką podatku od towarów i usług w wysokości zero [ 0 ] procent [ % ].
2. O objęcie przedmiotu zamówienia stawką podatku od towarów i usług w wysokości zero [ 0 ] procent [ % ] Zamawiający wystąpi po zawarciu umowy.
3. W związku z powyższym cena wskazana przez Wykonawcę w ofercie musi uwzględnić podatek VAT według obowiązującej Wykonawcę stawki - zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Na etapie składania oferty Wykonawca NIE JEST uprawniony do obliczenia ceny oferty z zastosowaniem 0% stawki od towarów i usług, gdyż nie jest w posiadaniu stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący Zamawiającego jako placówki oświatowej dot. objęcia sprzętu stawką podatku od towarów i usług w wysokości 0%.
4. Opodatkowaniu stawką podatku w wysokości 0% podlegają towary wymienione w załączniku nr 8 do ustawy o podatku od towarów i usług, w którym ujęto Wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy o podatku od towarów i usług, tj.:
a) Jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych
b) Drukarki
c) Skanery
d) Urządzenia komputerowe do pism Braille'a (dla osób niewidomych i niedowidzących)
e) Urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ). W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać co najmniej informacje wymagane w SWZ służące ocenie oferty.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.**
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych).


Ponadto w sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 6.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pkt. 3 powyżej stosuje się.

* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

**Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

Po zmianie:
Dokumenty, które Wykonawca [Wyk.] zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert:
1.Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SWZ). W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać co najmniej informacje wymagane w SWZ służące ocenie oferty.
2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 SWZ (zał. nr 2 do SWZ).
3.Odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wyk. jest umocowana do jego reprezentowania.**
4.Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wyk. nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych).
5. dot. cz. nr 2: Opis oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony na podstawie załącznika nr 1B do SWZ. W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego wzoru, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikające z zawartości wzoru opisu oferowanego przedmiotu zamówienia.
Dot.cz.nr 2:
Zamawiający informuje, że niezłożenie wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia, z zastrzeżeniem pkt.7.5 SWZ-zdanie drugie.
Zamawiający informuje, że składany opis oferowanego przedmiotu zamówienia nie stanowi dokumentu składanego w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy oraz nie jest przedmiotowym środkiem dowodowym, tzn. nie podlega on uzupełnieniu (stanowi treść oferty).
Jeżeli w opisie o przedmiotu zamówienia (zał. nr 1B do SWZ) Zamawiający podaje wartości minimalne, maksymalne lub zakres, Wyk. jest zobowiązany wskazać wartości oferowanego przedmiotu zamówienia odpowiednio do wymagań Zamawiającego określonych w kolumnie PARAMETRY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiający dopuszcza wpisanie wyrazu „TAK” lub „NIE” w sytuacji, w której Zamawiający wyraźnie wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia taką możliwość (poprzez zastosowanie ☐TAK ☐ NIE).
W przypadku, jeżeli danego parametru nie można opisać za pomocą jednoznacznych, konkretnych wartości / parametrów, z uwagi na specyfikę tego parametru, Zamawiający dopuszcza wpisanie zakresu / przedziału / minimum / maksimum / wartości granicznych w takim parametrze.
Ponadto w sytuacji, w której Wyk. są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
6.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 6.2 SWZ (zał. nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się Wyk. o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), Wyk. zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pkt.3 powyżej stosuje się.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
**Wyk. nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wyk. wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wyk. wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
W przypadku wskazania przez Wyk. dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od Wyk. przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-08-30 10:00

Po zmianie:
2023-09-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-08-30 10:30

Po zmianie:
2023-09-05 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-09-28

Po zmianie:
2023-10-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.