eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzywracanie bezpieczeństwa oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym



Ogłoszenie z dnia 2025-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przywracanie bezpieczeństwa oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzdczest

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przywracanie bezpieczeństwa oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91c77ece-1b7f-4871-96ba-dd6583e6bbf0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042551/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.38.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204046,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego i niezwłocznego wykonania wyłącznie konkretnych czynności, wprost zleconych przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada każdorazowo tylko i wyłącznie za prawidłowe wykonanie konkretnych, zleconych mu czynności bez względu na to czy są one wystarczające do osiągnięcia właściwego stanu drogi, czy też nie. Wykonawca nie może sam podejmować działań, które nie są wskazane w zleceniu.
1. Wykonawca dysponujący wymaganym sprzętem na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, zapewnia gotowość do podjęcia akcji w celu usunięcia skutków nagłych nieprzewidzianych zdarzeń na terenie miasta Częstochowa w czasie możliwie jak najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 60 minut. Czas rozpoczęcia akcji to czas od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego w Częstochowie, jednostki Policji, Straży Pożarnej lub personel podległy Zarządowi dyżurnemu Wykonawcy do stawienia się wymaganej jednostki z wymaganym wyposażeniem na miejscu zdarzenia.
2. Wykonawca realizujący prace zapewni sprzęt który zgodnie z posiadaną wiedzą i doświadczeniem zapewni prawidłowa jakość wykonywanej usługi optymalny czas wykonywanej usługi.
3. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie na terenie Miasta Częstochowy do:
 Zabezpieczenie miejsca zdarzenia ( przez zabezpieczenie miejsca zdarzenia rozumie się:
w szczególności: ustawienie oznakowanie tymczasowego, kierowanie ruchem, oznaczenie miejsca zdarzenia sygnalizacją świetlną o barwie pomarańczowej, ustawienie pachołków)
 Usuwanie niebezpiecznych płynów, rozlanych na jezdni w wyniku zdarzenia drogowego wraz z ich utylizacją
 Usuwanie pozostałości stałych z miejsca zdarzenia wraz z ich utylizacją (w tym również z przewożonych ładunków)
 Pełnienie dyżuru przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni tygodnia, w tym także święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy.
 Zapewnienie materiałów i środków służących usuwaniu skutków zdarzeń drogowych: sprzętu, środków chemicznych, sorbentów
 Utylizowanie zebranych oraz zużytych materiałów zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska i odpadów
 Prowadzenie ewidencji interwencji wraz z dokumentacją fotograficzną z datą i godziną interwencji.
4. Zamawiający przewiduje, że w okresie trwania umowy może wystąpić 136 zdarzeń drogowych wymagających specjalistycznego sprzątania , które będą realizowane przez Wykonawcę, z czego przewidziane jest 50 % zdarzeń z wyciekiem płynów eksploatacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223347,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223347,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223347,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vicaro Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342876336

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 29

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-085

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223347,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.