Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00331921/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00337374/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-07
- 2022/BZP 00339440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luiza.rzeczkowska@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/83281/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a503639-252c-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dostępna Politechnika Łódzka” (POWR.03.05.00-00-A039/20) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331921/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputera multimedialnego - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputera typu OPS - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3100 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa notebook’a 13,3” - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 14100 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Laptopa 17,3” - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa monitora interaktywnego - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 7100 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa stacji roboczej - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 77000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa monitora 4k - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa monitorów 32 cale - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa monitorów wraz z uchwytem - 5 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów przenośnych - 12 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Hełmu VR - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6800 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa monitorów - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa stacji - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów (mysz komputerowa - 2 szt., klawiatura komputerowa - 2 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało łącznie 6 ofert. Zamawiający
w trakcie badania ofert zauważył różnice w złożonych ofertach w zakresie sposobu obliczenia ceny oferty brutto. Przedmiotowe różnice wynikały z błędów, jakie pojawiły się we wzorze zmienionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, który zawierał dane wprowadzające w błąd Wykonawców co do metody wyliczenia oferowanej ceny brutto tzn.:
w treści w/w wzoru Zamawiający w Części C – oferowana cena w tabeli w kolumnie 3 pn. Cena jednostkowa (1 szt.) brutto, zamiast netto, a w kolumnie 5 pn. Cena łączna netto zł (kol. 2 x kol. 3). Powyższa niezgodność wprowadziła w błąd wykonawców, którzy w swoich ofertach próbowali na własną rękę sprostować powyższe rozbieżności bądź zastosować jeden z modeli czyli wyłącznie słowny bądź wynikający z zapisów zawartych w nawiasie tj. przemnożenia wskazanych kolumn. W konsekwencji każdy z Wykonawców inaczej wypełnił załącznik nr 2 do SWZ. Spowodowało to, że Wykonawcy przyjęli różne kalkulacje cen, a w konsekwencji doprowadziło to do niemożności porównania ich ofert. Należy podkreślić, że Zamawiający w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ nie sprecyzował sposobu obliczenia ceny ale bezpośrednio wskazał, iż wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
Na tej podstawie, Zamawiający stwierdził, że w wyniku zamieszczenia wadliwego Formularza Ofertowego, nastąpiło wprowadzenie w błąd Wykonawców, którzy odmiennie odczytali wymagania Zamawiającego. Pomyłka Zamawiającego nie może wywoływać negatywnych skutków dla Wykonawców, a na tym etapie postępowania nie jest już możliwe poprawienie treści SWZ i załączników.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn:(...)
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Dostawa medali pamiątkowych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi sp. z o. o. "
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
- DZP.26.77.2024 na zawarcie umowy ramowej na konserwacje w branży elektrycznej w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fizycznych lub współwłasność Miasta Łodzi lub Skarbu Państwa i osób fiz.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Dostawa urządzeń na potrzeby "Maratonu wykładów" z okazji 55-lecia UwS
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie Klubu Seniora przy ul. Sportowej w Gnieźnie
- "Zakup wyposażenia żłobka"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.