eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie Gminy Baruchowo



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie Gminy Baruchowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARUCHOWO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866790

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 54

1.4.2.) Miejscowość: Baruchowo

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-821

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 284 56 82

1.4.8.) Numer faksu: 284 58 48

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@baruchowo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369751

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00351822/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową infrastruktury edukacyjnej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baruchowie obejmujące swoim zakresem m.in.:
1) ROBOTY BUDOWLANE - WEWNĘTRZNE:
a) wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych w zakresie opracowania, wskazanych na rysunkach z powiększeniem otworów drzwiowych i wymianą nadproży,
b) rozbiórka paneli podłogowych w klasach lekcyjnych i skucie istniejących posadzek z płytek gresowych w ciągach komunikacyjnych w zakresie wskazanym na rysunkach,
c) na skutych posadzkach projektuje się płytki gresowe drewnopodobne, układane na wylewce samopoziomującej na klej , spoinowane fugami wodoodpornymi oraz cokołem zakończonym od góry kątownikiem aluminiowym,
d) wykonanie podwójnych gładzi gipsowych na wszystkich ścianach /objętych zakresem robot/ po uprzednim przygotowaniu powierzchni,
e) malowanie ścian na gładziach gipsowych farbami emulsyjnymi nieścieralnymi, odpornymi na zmywanie o wysokich parametrach estetycznych i użytkowych w kolorach pastelowych,
f) malowanie lamperii bezbarwnym lakierem wodorozcieńczalnym do wysokości 1,60 m,
g) na korytarzach ściany wykończone tynkiem mozaikowym umyć i zabezpieczyć podwójnie przez lakierowanie,
h) zamurowanie otworów po likwidowanych otworach drzwiowych,
i) na suficie sal lekcyjnych i korytarzach w całym budynku zgodnie z częścią graficzną opracowania, projektuje się montaż systemowego sufitu podwieszanego z płyt mineralnych,
j) obniżenie kratek wentylacji grawitacyjnej poniżej sufitu podwieszonego w odległości 15 cm od górnej krawędzi kratki,
k) w salach lekcyjnych i korytarzach ściany zabezpieczyć odbojnicami samoprzylepnymi o szerokości 22 cm oraz osłonić narożniki ścian o boku 6 cm i wysokość 1,6 m,
l) wymiana balustrad i poręczy na klatce schodowej w budynku "A",
m) remont pomieszczeń sanitarnych w nowszej części budynku na I i II piętrze,
n) malowanie boksów szatniowych w parterowej części budynku "B",
o) przebudowa wewnętrznej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych oraz zaprawienie bruzd po robotach elektrycznych wg odrębnej dokumentacji,
2) ROBOTY ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE - obejmujące swoim zakresem instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego, siłowe i gniazd 230V, budowę instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. W zakres opracowania wchodzi wymiana instalacji siłowych i oświetleniowych w pomieszczeniach kuchni szkolnej oraz zasilenie urządzeń klimatyzacji w auli/świetlicy szkolnej oraz w pomieszczeniu przygotowalni kuchni szkolnej.
a) budowę linii wlz w kierunku projektowanych rozdzielnic Przedszkola i Szkoły,
b) wymianę linii wlz i budowę nowej rozdzielnicy nn kuchni,
c) wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych 230V z wymianą osprzętu w części lekcyjnej Przedszkola i Szkoły [zgodnie z zakresem opracowania, z wyjątkiem instalacji gniazd wtyczkowych poddasza,
d) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego w salach zajęć i w korytarzach Przedszkola i Szkoły [zgodnie z zakresem opracowania] oraz w sanitariatach Szkoły. Instalacje oświetlenia ogólnego w sanitariatach Przedszkola bez zmian, z wyjątkiem montażu opraw oświetlenia ewakuacyjnego w sanitariatach przedszkola,
e) wykonanie nowej instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego pomieszczeń kuchni,
f) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w pomieszczeniach Szkoły objętych zakresem opracowania.
g) Istniejące instalacje IT i radiowęzła na czas prowadzonych robót należy osłonić i zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlane poszczególnych branży z opisem technicznym oraz przedmiary robót dla poszczególnych branży.
1.3. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zabezpieczenia terenu robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia oraz materiały.
b) do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych.
c) uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311-315 ustawy Pzp.
5. Rozwiązania równoważne:
5.1.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisywany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.
5.2. Do wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę:
6.1. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności fizyczne i obsługę maszyn przy robotach ogólnobudowlanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne.
6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
6.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.5. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1 czynności.
7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
8. Prace stanowiące przedmiot umowy będą nadzorowane przez Zamawiającego pod względem budowlanym. Wszelkie rozwiązania szczegółowe, w tym przewidziane do zastosowania materiały mają być konsultowane bezpośrednio z Zamawiającym i wyznaczonym przez Zamawiającego nadzorem budowlanym.
9. Zamawiający wymaga na budowie codziennej obecności kierownika budowy.

Po zmianie:
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową infrastruktury edukacyjnej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baruchowie i obejmują swoim zakresem między innymi:
1) ROBOTY BUDOWLANE - WEWNĘTRZNE:
a) wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych w zakresie opracowania, wskazanych na rysunkach z powiększeniem otworów drzwiowych i wymianą nadproży,
b) rozbiórka paneli podłogowych w klasach lekcyjnych i skucie istniejących posadzek z płytek gresowych w ciągach komunikacyjnych w zakresie wskazanym na rysunkach,
c) na skutych posadzkach projektuje się płytki gresowe drewnopodobne, układane na wylewce samopoziomującej na klej , spoinowane fugami wodoodpornymi oraz cokołem zakończonym od góry kątownikiem aluminiowym,
d) wykonanie podwójnych gładzi gipsowych na wszystkich ścianach /objętych zakresem robot/ po uprzednim przygotowaniu powierzchni,
e) malowanie ścian na gładziach gipsowych farbami emulsyjnymi nieścieralnymi, odpornymi na zmywanie o wysokich parametrach estetycznych i użytkowych w kolorach pastelowych,
f) malowanie lamperii bezbarwnym lakierem wodorozcieńczalnym do wysokości 1,60 m,
g) na korytarzach ściany wykończone tynkiem mozaikowym umyć i zabezpieczyć podwójnie przez lakierowanie,
i) na suficie sal lekcyjnych i korytarzach w całym budynku zgodnie z częścią graficzną opracowania, projektuje się montaż systemowego sufitu podwieszanego z płyt mineralnych,
j) obniżenie kratek wentylacji grawitacyjnej poniżej sufitu podwieszonego w odległości 15 cm od górnej krawędzi kratki,
k) w salach lekcyjnych i korytarzach ściany zabezpieczyć odbojnicami samoprzylepnymi o szerokości 22 cm oraz osłonić narożniki ścian o boku 6 cm i wysokość 1,6 m,
l) wymiana balustrad i poręczy na klatce schodowej w budynku "A",
m) remont pomieszczeń sanitarnych w nowszej części budynku na i i II piętrze,
n) malowanie boksów szatniowych w parterowej części budynku "B";
2) ROBOTY ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE - obejmujące swoim zakresem instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego, siłowe i gniazd 230V, budowę instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. W zakres opracowania wchodzi wymiana instalacji siłowych i oświetleniowych w pomieszczeniach kuchni szkolnej oraz zasilenie urządzeń klimatyzacji w auli/świetlicy szkolnej oraz w pomieszczeniu przygotowalni kuchni szkolnej.
a) budowę linii wlz w kierunku projektowanych rozdzielnic Przedszkola i Szkoły,
b) wymianę linii wlz i budowę nowej rozdzielnicy nn kuchni,
c) wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych 230V z wymianą osprzętu w części lekcyjnej Przedszkola i Szkoły [zgodnie z zakresem opracowania, z wyjątkiem instalacji gniazd wtyczkowych poddasza,
d) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego w salach zajęć i w korytarzach Przedszkola i Szkoły [zgodnie z zakresem opracowania] oraz w sanitariatach Szkoły. Instalacje oświetlenia ogólnego w sanitariatach Przedszkola bez zmian, z wyjątkiem montażu opraw oświetlenia ewakuacyjnego w sanitariatach przedszkola,
e) wykonanie nowej instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego pomieszczeń kuchni,
f) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w pomieszczeniach Szkoły objętych zakresem opracowania.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlane poszczególnych branży z opisem technicznym oraz przedmiary robót dla poszczególnych branży.
1.3. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
a) zabezpieczenia terenu robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia oraz materiały.
b) do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych.
c) uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311-315 ustawy Pzp.
5. Rozwiązania równoważne
5.1.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisywany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.
5.2. Do wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę
6.1. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności fizyczne i obsługę maszyn przy robotach ogólnobudowlanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia., z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne.
6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
6.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
8. Zamawiający wymaga na budowie codziennej obecności kierownika budowy z branży która jest w danej chwili realizowana.
9. Z uwagi na przeznaczenie obiektu i jego ciągły stan użytkowania, Wykonawca przed przystąpieniem do prac winien przedłożyć Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram realizacji robót przewidzianych przedmiotem zamówienia, biorąc pod uwagę iż rozpoczęcie prac nastąpi najpóźniej z dniem 1 lutego 2023 r., a zakończenie w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 roku. Układając harmonogram robót, Wykonawca winien zaplanować prace tak, aby nie stanowiły one nadmiernej uciążliwości dla uczniów i kadry pedagogicznej, były wykonywane etapowo sukcesywnie uwalniając poszczególne pietra lub przestrzenie na tych piętrach, celem wykorzystania przez uczniów i kadrę pedagogiczną, biorąc jednocześnie pod uwagę, iż:
a) główny zakres prac należy zrealizować w okresie feryjnym (30.01-12.02.2023 i 12.02-25.02.2024) i okresie wakacyjnym przy czym jest możliwość realizacji prac już od 01.06.2023 do 31.08.2023 i 01.06.2024 do 31.08.2024);
b) pierwszy etap stanowią prace związane z budynkiem Gimnazjum, poprzez łącznik ze Szkołą Podstawową i pomieszczenia wokół Sali gimnastycznej,
c) drugi etap natomiast stanowią prace związane z budynkiem Szkoły Podstawowej.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
8

Po zmianie:
20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.