eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Przewóz specjalny dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz specjalny dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957476051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz specjalny dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87743da4-17a8-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009334/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Przewóz specjalny dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Myślibórz w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2022.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 606744,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Niepublicznego Dziennego Ośrodka Rewalidacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego, ul. Henryka Sienkiewicza 15, 74-320 Barlinek:
• 7 z Myśliborza, w tym: troje dzieci na wózkach inwalidzkich, jedno dziecko w pozycji leżącej,
• 3 z Ław,
• 1 z Wierzbnicy,
• 1 z Chłopowa, w tym jedno na wózku inwalidzkim
• 1 z Czernikowa
• 1 z Wierzbówka – wymagany indywidualny opiekun

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 208333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Niepublicznego Przedszkola „Bratek” Laskowo 16 gm. Przelewice:
• 3 z Myśliborza
• 1 z Ław

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 206481,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach ul. Poznańska 1 74-200 Pyrzyce
• 1 z Myśliborza

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 81481,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Oddziału Krajowego Towarzystwa Autyzmu – Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego, ul. Składowa 2a, 73-110 Stargard.
• 1 z Myśliborza

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 189814,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, ul. Podmurze 4, 74-500 Chojna
• 10 uczniów z Myśliborza
• 3 uczniów z Myśliborzyc
• 3 uczniów z Nawrocka

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 60185,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Wykonawca Mewa Bus Jerzy Marek Olech, ul. Rolna 6a/7, 74-200 Pyrzyce nie odpowiedział na wezwania Zamawiającego z dnia 2 września 2022 roku oraz z dnia 9 września 2022 roku na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, dotyczących złożenia podmiotowych środków dowodowych.

Ofertę należy odrzucić na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.

Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę GRACJA Łukasz Mularczyk, Żuków 28, 73-115 Dolice przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72834,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109000,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
1. Wykonawca GRACJA Łukasz Mularczyk, Żuków 28, 73-115 został wezwany na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp do złożenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny.
Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie w wyznaczonym terminie.

Ofertę należy odrzucić na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

2. Wykonawca Usługi transportowe Bogusław Zborowski, ul. Władysława Sikorskiego 62,
74-300 Myślibórz, został wezwany na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp do złożenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny. Wykonawca złożył dokumenty niezgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp – dokumenty są nieważne.

Ofertę należy odrzucić na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

3. Wykonawca Mewa Bus Jerzy Marek Olech, ul. Rolna 6a/7, 74-200 Pyrzyce został wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy dotyczących złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie w wyznaczonym terminie.

Ofertę należy odrzucić na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku poz. 1129 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122976,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173484,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W SWZ oraz w formularzu ofertowym w części V zamówienia Zamawiający błędnie wpisał szacowaną ilość dni świadczenia usługi w ilości 183 dni.

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku poz. 1129 ze zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136884,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.