Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304905/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków w m. Łubnice oraz budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wójcin, Dzietrzkowice i Łubnice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBNICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855506
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sikorskiego 102
1.5.2.) Miejscowość: Łubnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-432
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627847027
1.5.8.) Numer faksu: 627847015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uglubnice@uglubnice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglubnice.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków w m. Łubnice oraz budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wójcin, Dzietrzkowice i Łubnice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-170257eb-1a18-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00109791/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków w m. Łubnice oraz budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wójcin, Dzietrzkowice i Łubnice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków w m. Łubnice w ramach inwestycji: „Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków w m. Łubnice oraz budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wójcin, Dzietrzkowice i Łubnice”.Zadanie to polega na zaprojektowaniu oraz wykonaniu robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków o przepustowości 750 m3/d obejmująca swym zakresem m.in.: montaż stacji zlewczej i sitopiaskownika, budowę zbiornika wód opadowych, przebudowę przepompowni i bioreaktorów, przebudowę linii odwadniania osadów, przebudowę zasilania i aparatury kontrolnopomiarowej i automatyki.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym - Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków w m. Łubnice, stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 7380000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wójcin, Dzietrzkowice i Łubnice w ramach inwestycji: „Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków w m. Łubnice oraz budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wójcin, Dzietrzkowice i Łubnice”.Zadanie to polega na zaprojektowaniu oraz wykonaniu robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie budowy i rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wójcin, Dzietrzkowice i Łubnice, w tym:
– budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dzietrzkowice, ul. Wojska Polskiego,
– budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójcin,
– przebudowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łubnice, ul. Ogrodowa, ul. Leśna.
Przedmiotem inwestycji jest budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości około 2,255km wraz z przyłączami.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym - Budowa i rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Wójcin, Dzietrzkowice i Łubnice, stanowiącym Załącznik nr 8b i 8c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 1720000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj. do dnia 30.08.2022r. do godz. 13.00 złożono 2 oferty. W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 7.380.000,00zł brutto. Mając na uwadze, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postanowiono jak na wstępie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj. do dnia 30.08.2022r. do godz. 13.00 złożono 3 oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1.720.000,00zł brutto. Mając na uwadze, że cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postanowiono jak na wstępie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.