eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu K-K w sezonie zimowym 22÷23, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy K-K

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu K-K w sezonie zimowym 22÷23, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy K-K

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.11.4.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.11.5.) Kod pocztowy: 47-220

1.11.6.) Województwo: opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.cuwkk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu K-K w sezonie zimowym 22÷23, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy K-K

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68b125ef-3f10-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013780/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego, w tym na terenie Gmin: Kędzierzyn-Koźle, Cisek, Pawłowiczki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu
oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
3. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
4. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 80 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx.,xlsx,.xml, .xls., xades, .zip, przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8. SWZ.
5. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy
(karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta „Zapytania/Wyjaśnienia). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisaną, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.
8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie
„Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.
9. Podpis elektroniczny zastosowany z poziomu programu MS OFFICE nie spełnia wymogu poprawnej weryfikacji.
10. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików a potem ewentualnie spakowanie do zip.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane
wraz z tłumaczeniem na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.262.59.2022.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach)
na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych
w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych
• zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
1) CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;
2) CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.
3) CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich
na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.
4. Opis części zamówienia:
CZĘŚĆ NR 1 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach)
na terenie Gminy Pawłowiczki z zachowaniem standardu V.
2) Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg powiatowych poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo transportowych:
• nośnik samochodowy z napędem na minimum dwie osie, o ładowności powyżej 8 ton, dostosowany
do montażu piaskarko–solarki i pługa ciężkiego – 3 szt.;
• piaskarko-solarka o pojemności co najmniej 3 m3 – 3 szt.;
• pług ciężki – 3 szt. (pługi odśnieżne powinny mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym);
• ładowarka (do odśnieżania) – 2 szt.;
• ładowarka (do załadunku) – 1 szt.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w jednostek sprzętowych sprawnych technicznie.
3) Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) wynosi – 68,8 km; długość odcinków do posypywania – 25,1 km.
Odcinki do posypywania: skrzyżowania, łuki, przejazdy kolejowe, odcinki wzdłuż przystanków autobusowych i przed przejściami dla pieszych, odcinki dróg o znacznych spadkach podłużnych, obiekty mostowe.
Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg powiatowych objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w Wykazie dróg powiatowych pozamiejskich objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023 Gmina Pawłowiczki.
4) Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają:
• wykazy dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem;
• standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych;
• „specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR);
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
5) Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
• zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania jezdni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);
• przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej min. 20%;
• załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg;
• zabezpieczenie „dyżurnego” do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej (Jednostka organizacyjna);
• prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania dróg (dokumentacja przebiegu zimowego utrzymania dróg, załączniki do faktur);
• zapewnienie stałej łączności telefonicznej z „dyżurnymi”, kierowcami, operatorami sprzętu przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych;
• uzgodnienie oznakowania pojazdów;
• wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;
• załadunek i wywóz śniegu z poboczy dróg w wyznaczone miejsce;
• uczestniczenie Wykonawcy wraz z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Jednostki organizacyjnej.
6) Jednostka organizacyjna wymaga aby sprzęt Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana był zaopatrzony w lokalizatory GPS, celem kontroli pracy sprzętu.
7) Jednostka organizacyjna wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg wykonywane było w całości przez jednostki (piaskarko-solarka, pług, ładowarka do odśnieżania) wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami, umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych.
8) Wykonawca gwarantuje sprawność i serwis sprzętu GPS/GPRS przez cały okres trwania umowy. Wymagane jest zapewnienie efektywnej reakcji serwisowej w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii Jednostce organizacyjnej.
9) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Jednostce organizacyjnej dostęp/podgląd w formie elektronicznej np. przez stronę www do danych telemetrycznych pokazujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym oraz dostęp do historii danych przez okres min. 3 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi.
10) Zakres przesyłania danych musi obejmować w szczególności następujące informacji:
- rzeczywiste położenie pojazdów z okresowym odczytem nie dłuższym niż co 60 sek. na podstawie systemu GPS,
- prędkość pojazdów,
- droga przebyta przez pojazdy [km],
- czas pracy pojazdów.
11) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Jednostce organizacyjnej awarii odbiornika GPS telefonicznie a następnie potwierdzenie tego faktu na piśmie lub faksem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]
Liczba punktów = (T min/T of ) * 100 * waga
gdzie:
- T of - czas przystąpienia podany w ofercie
- T min - najkrótszy czas przystąpienia spośród wszystkich ofert
Uwaga!
Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych należy podać w minutach.
1) W ramach tego kryterium oceny ofert Zamawiający oceniał będzie deklarowany przez Wykonawcę czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych.
2) Czas rozpoczęcia akcji liczony będzie od wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego pracownika Jednostki organizacyjnej do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu na drodze albo pracy na chodniku lub ścieżce rowerowej.
3) Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały czas przystąpienia dłuższy niż 120 minut.
4) W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia krótszy niż 60 minut lub równy 60 minut, otrzyma tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem deklaracji zawartej w ofercie. Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi w przedziale 61÷120 minut.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach)
na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych
w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych
• zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
1) CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;
2) CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.
3) CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich
na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.
4. Opis części zamówienia:
CZĘŚĆ NR 2 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023
1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach)
na terenie Gminy Cisek z zachowaniem standardu V.
2) Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg powiatowych poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo transportowych:
• nośnik samochodowy z napędem na minimum dwie osie, o ładowności powyżej 6 ton, dostosowany do montażu piaskarko–solarki i pługu średniego – 2 szt.;
• pług średni – 2 szt. (pługi odśnieżne powinny mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym);
• ładowarka (do odśnieżania) – 1 szt.;
• ładowarka (do załadunku) – 1 szt.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w jednostek sprzętowych sprawnych technicznie.
3) Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) wynosi – 34,3 km; długość odcinków
do posypywania – 10,1 km.
Odcinki do posypywania: skrzyżowania, łuki, przejazdy kolejowe, odcinki wzdłuż przystanków autobusowych i przed przejściami dla pieszych, odcinki dróg o znacznych spadkach podłużnych, obiekty mostowe.
Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg powiatowych objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w Wykazie dróg powiatowych pozamiejskich objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023 Gmina Cisek.
4) Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają:
• wykazy dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem;
• standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych;
• „specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR);
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
5) Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
• zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania jezdni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);
• przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej min. 20%;
• załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg;
• zabezpieczenie „dyżurnego” do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej (Jednostka organizacyjna);
• prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania dróg (dokumentacja przebiegu zimowego utrzymania dróg, załączniki do faktur);
• zapewnienie stałej łączności telefonicznej z „dyżurnymi”, kierowcami, operatorami sprzętu przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych;
• uzgodnienie oznakowania pojazdów;
• wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;
• załadunek i wywóz śniegu z poboczy dróg w wyznaczone miejsce;
• uczestniczenie Wykonawcy wraz z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Jednostki organizacyjnej.
6) Jednostka organizacyjna wymaga aby sprzęt Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana był zaopatrzony
w lokalizatory GPS, celem kontroli pracy sprzętu.
7) Jednostka organizacyjna wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg wykonywane było w całości przez jednostki (piaskarko-solarka, pług, ładowarka do odśnieżania) wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami, umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych.
8) Wykonawca gwarantuje sprawność i serwis sprzętu GPS/GPRS przez cały okres trwania umowy. Wymagane jest zapewnienie efektywnej reakcji serwisowej w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii Jednostce organizacyjnej.
9) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Jednostce organizacyjnej dostęp/podgląd w formie elektronicznej np. przez stronę www do danych telemetrycznych pokazujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym oraz dostęp do historii danych przez okres min. 3 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi.
10) Zakres przesyłania danych musi obejmować w szczególności następujące informacji:
- rzeczywiste położenie pojazdów z okresowym odczytem nie dłuższym niż co 60 sek. na podstawie systemu GPS,
- prędkość pojazdów,
- droga przebyta przez pojazdy [km],
- czas pracy pojazdów.
11) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Jednostce organizacyjnej awarii odbiornika GPS telefonicznie a następnie potwierdzenie tego faktu na piśmie lub faksem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]
Liczba punktów = (T min/T of ) * 100 * waga
gdzie:
- T of - czas przystąpienia podany w ofercie
- T min - najkrótszy czas przystąpienia spośród wszystkich ofert
Uwaga!
Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych należy podać w minutach.
1) W ramach tego kryterium oceny ofert Zamawiający oceniał będzie deklarowany przez Wykonawcę czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych.
2) Czas rozpoczęcia akcji liczony będzie od wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego pracownika Jednostki organizacyjnej do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu na drodze albo pracy na chodniku lub ścieżce rowerowej.
3) Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały czas przystąpienia dłuższy niż 120 minut.
4) W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia krótszy niż 60 minut lub równy 60 minut, otrzyma tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem deklaracji zawartej w ofercie. Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi w przedziale 61÷120 minut.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych
• zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie.
3. Zamówienie podzielono na trzy części:
1) CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;
2) CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.
3) CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich
na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.
4. Opis części zamówienia:
CZĘŚĆ NR 3 - Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023
1) Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie.
UWAGA!
Ścieżka rowerowa znajdująca się w pozycji nr 13 w „Wykazie ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023” znajduje się na terenie Gminy Bierawa.
2) Powierzchnia miejsc objętych zimowym utrzymaniem wynosi – 55 806,76 m².
3) Szczegółowa lokalizacja miejsc objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w „Wykazie chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie - Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023” oraz „Wykazie ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023”.
4) Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają:
• wykaz chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem;
• wykaz ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla objętych zimowym utrzymaniem;
• zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi;
• „specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót” (STWiOR);
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
5) Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
• zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych
do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania chodników oraz ścieżek rowerowych, zgodnych
z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogąbyć używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);
• przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej 10%;
• załadunek materiałów do zimowego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu;
• zabezpieczenie „dyżurnego” do łączności z Jednostką organizacyjną;
• prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania;
• wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usług;
• oczyszczenie z zanieczyszczeń i pozamiatanie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego
w Kędzierzynie – Koźlu podanych w Wykazach oraz wywóz zgromadzonego urobku na wysypisko po zakończeniu sezonu zimowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto (zł)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]
Liczba punktów = (T min/T of ) * 100 * waga
gdzie:
- T of - czas przystąpienia podany w ofercie
- T min - najkrótszy czas przystąpienia spośród wszystkich ofert
Uwaga!
Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych należy podać w minutach.
1) W ramach tego kryterium oceny ofert Zamawiający oceniał będzie deklarowany przez Wykonawcę czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych.
2) Czas rozpoczęcia akcji liczony będzie od wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego pracownika Jednostki organizacyjnej do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu na drodze albo pracy na chodniku lub ścieżce rowerowej.
3) Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały czas przystąpienia dłuższy niż 120 minut.
4) W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia krótszy niż 60 minut lub równy 60 minut, otrzyma tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem deklaracji zawartej w ofercie. Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi w przedziale 61÷120 minut.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna i zawodowa -
DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA
1. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
co najmniej jednej (1) usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto (jeden rok lub jeden sezon zimowy) z potwierdzeniem jej należytego wykonania.
DOTYCZY CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA
1. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
co najmniej jednej (1) usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (jeden rok lub jeden sezon zimowy) z potwierdzeniem jej należytego wykonania.
W przypadku składania przez wykonawcę ofert na część 1 i 2 powyższe warunki muszą zostać spełnione łącznie.
DOTYCZY CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA
1. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
co najmniej jednej usługi związanej z zimowym utrzymaniem
chodników lub ścieżek rowerowych o powierzchni nie mniejszej niż 40.000,00 m² (jeden rok lub jeden sezon zimowy)z potwierdzeniem jej należytego wykonania.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy.
Zamawiający w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane
(tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk nr 3);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 3);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 3A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 112 USTAWY PZP - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Wykaz usług (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-U) wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy /Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia.
DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ ODPOWIEDNIE FORMULARZE CENOWE opublikowane na stronie Zamawiającego jako integralną część formularza oferty (tylko te które dotyczą części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
3. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca składa jeden dokument.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 1);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 1)
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 1A) w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk nr 2);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 2);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 2A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów
w zakresie doświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
7. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni Wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 8 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a) Nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) Ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
3) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.
4) Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ.
5) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi nie wynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej.
7) Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.
8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
9) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
12) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie:
1) Zmiany terminu wykonania zamówienia.
2) Zmiany wartości wynagrodzenia umownego zadania.
3) Inne zmiany umowy.
Szczegółowe warunki zmian określono w §15 projektowanych postanowień umowy stanowiących druk nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8- 5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 69/295/2020 z dnia 21 maja 2020 roku Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle.
Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2020
poz. 920) oraz na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm).
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ, KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO BĘDZIE REALIZOWAĆ UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ:
Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Wydział Infrastruktury Drogowej Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.