Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00292888/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. PCK w Dylągówce wraz z infrastrukturą sportowo – rekreacyjną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Hyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 23 045 60
1.5.8.) Numer faksu: 17 22 950 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.hyzne.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. PCK w Dylągówce wraz z infrastrukturą sportowo – rekreacyjną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aa42010-13e4-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021063/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej PCK w Dylągówce wraz z infrastrukturą sportowo - rekreacyjną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292888/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.7.2022.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane z zakresu: Modernizacji budynku Szkoły Podstawowej PCK w Dylągówce wraz z infrastrukturą sportowo – rekreacyjną
Zakres prac obejmuje:
1. Sala gimnastyczna – branża konstrukcyjna
- Demontaż istniejącej podłogi sportowej:
- Ocena stanu podkładu betonowego, usunięcie zwietrzałych fragmentów, nie związanych z warstwa poniżej. Należy sprawdzić stan betonowej podbudowy, oraz ew. miejsca izolowane preparatami nie dopuszczonymi obecnie do stosowania ( użytkownik skarży się na specyficzny zapach panujący w sali ). Wszystkie zdemontowane elementy należy utylizować. Drewniane legary i deski mogą być impregnowane środkami uznanymi za niebezpieczne ( typu Xylamit ).
-Wykonanie pierwszej warstwy izolacji po wilgociowej szlamem mineralnym ( dwukomponentowa zaprawa cementowa ) gr. ok. 2 mm.
-Wykonanie wylewki betonowej gr. ok. 7 cm zbrojonej siatką z drutu 4 mm o oczkach 10x10 cm. zdylatowanej w polach ok. 6x6 m.
-Wykonanie drugiej warstwy izolacji po wilgociowej szlamem mineralnym ( dwukomponentowa zaprawa cementowa ) gr. ok. 2 mm.
- Ułożenie folii PE 0.3 mm klejonej na zakładach.
- Montaż elastycznej podłogi sportowej wg rozwiązania systemowego z heterogeniczną nawierzchnią PCV gr. ok. 8 mm. klejoną na całej powierzchni do płyt wiórowych odpornych na wilgoć. Łączenie rolek za pomocą sznura spawalniczego. Warstwy podłogi przedstawiono na przekroju w części rysunkowej. Uwaga, podłoga sportowa z nawierzchnią z wykładziny PCV musi posiadać certyfikat zgodności z normą EN 14904. Nawierzchnia wielowarstwowa z podkładem z pianki wykończona warstwą czystego PCV gr. ok. 1.2 - 1.5 mm. zabezpieczona powierzchni X-PUR, co wzmacnia nawierzchnie i ułatwia jej użytkowanie. Podłoga wykończona listwami przyściennymi, wentylacyjnymi. Kolor nawierzchni do uzgodnienia z Użytkownikiem.
- Izolacja pozioma ścian sali gimnastycznej.
- Remont tynku i powłok malarskich ścian i sufitu.
- Remont izolacji pionowej ścian fundamentowych.
- Remont elewacji sali gimnastycznej z uzupełnieniem tynku i malowaniem.
- Remont balkonu od strony południowo-wschodniej.
- Remont powłok malarskich pom. technicznego.
- Remont instalacji elektrycznych ( oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń ).
- Nowa instalacja wentylacji mechanicznej dla sali gimnastycznej.
- Remont kanalizacji deszczowej - wymiana przyłączy po istniejącej trasie - PCV 200 mm.- wg rys. ZT1.
2. Branża elektryczna
- przebudowa tablicy rozdzielczej
- wykonanie instalacji oświetlenia
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych i zasilania urządzeń
3. Instalacja wentylacji mechanicznej
- wykonanie instalacji ctwent oraz instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczenia Sali gimnastycznej.
4. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót , projektem oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest na przekazanym mu terenie budowy:
1) Chronić mienie oraz zabezpieczać dostęp na teren budowy osobom nieupoważnionym przez całą dobę,
2) przestrzegać norm wynikających z obowiązujacych przepisów prawa, w szczególności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż, oraz zapewniać bezpieczeństwo osobom przebywajacym w otoczeniu terenu budowy,
3) ustalać i utrzymywać ogólny porządek na terenie budowy, w szczególności poprzez utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz bieżące usuwanie zbędnych maszyn, urządzeń, materiałów, odpadów, śmieci.
6. Wykonawca zobowiązany jest uporządkować i oczyścić teren budowy po zakończeniu na nim robót budowlanych.
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane używając własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca powinien dysponować potencjałem maszynowym oraz potencjałem ludzkim posiadającym wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje do należytego wykonania zobowiązań (wykonania robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego ich ukończenia).
8. Używając własnych materiałów według postanowień ustępu poprzedzającego, Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały, zgodnie z warunkami przewidzianymi w SWZ, które będą odpowiadać wymogom statuowanym w SWZ oraz przedmiarze, a także w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ), ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1213) w zakresie dopuszczalności wprowadzania ich do obrotu i stosowania w budownictwie tzn. posiadania wymaganych atestów, certyfikatów oraz specyfikacji technicznych.
9. Na każde żądanie Zamawiającego (wyrażone również przez inspektora nadzoru inwestorskiego) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające dopuszczalność wprowadzania materiałów używanych (użytych) do wykonywania robót budowlanych do obrotu i stosowania w budownictwie, oraz wszystkich innych dokumentów związanych z używanymi (użytymi) materiałami, które na mocy obowiązujących przepisów prawa zobowiązany jest posiadać Wykonawca. Żądający zastrzega sobie prawo skopiowania okazanych mu dokumentów.
10. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszelkie koszty związane z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy oraz tymczasowych obiektów na placu budowy.
11. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią również postanowienia Projektu umowy. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostało w Projekcie budowlanym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262320-0 - Wyrównywanie
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 839799,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839799,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 839799,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABE Budownictwo Emil Baida, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842597786
7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 839799,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.