eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Badanie osób zatrzymanych przez Policję, w tym doprowadzonych do wytrzeźwienia na terenie działania jednostek Policji województwa łódzkiego oraz pobieranie próbki krwi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badanie osób zatrzymanych przez Policję, w tym doprowadzonych do wytrzeźwienia na terenie działania jednostek Policji województwa łódzkiego oraz pobieranie próbki krwi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badanie osób zatrzymanych przez Policję, w tym doprowadzonych do wytrzeźwienia na terenie działania jednostek Policji województwa łódzkiego oraz pobieranie próbki krwi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a11730-3f1b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.10 Badanie osób zatrzymanych przez Policję (KPP Bełchatów, KPP Brzeziny, KPP Łask, KPP Łódź-Wschód, KPP Pabianice, KPP Pajęczno, KPP Rawa Mazowiecka, KPP Zduńska Wola, KPP Zgierz)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/665446

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.2. W postępowaniu cała
komunikacja, między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową -
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz dedykowaną dla niniejszego postępowania poprzez wykorzystanie przycisku: „wyślij
wiadomość do Zamawiającego” na stronie Platformy zakupowej2.Zgodnie z art. 61 ust. 1 uPzp w postępowaniu komunikacja i
wymiana informacji oraz oferty,dokumenty, oświadczenia, zapytania do treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacje dotyczące postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy, na której prowadzone jest postępowanie.3. W sytuacji awarii platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zampub@ld.policja.gov.pl. Adres
url.https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej ( dostępny pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy (dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os
x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
4.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
5.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
6.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”,
zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacje DoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. podpis zaufany -https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawyurzedowe/chcezalatwicspraweprzezinternet/profilzaufanyipodpis-zaufany

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) informuję Pana/Panią o tym,
w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:

1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są:
a. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie całodobowych usług medycznych tj. badanie osób zatrzymanych przez Policję, w tym doprowadzonych do wytrzeźwienia na terenie działania jednostek Policji województwa łódzkiego oraz pobieranie próbki krwi– FZ-2380/45/22/SS prowadzonego w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa PZP), w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1.
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu wykonania umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem.
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy PZP.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
6. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji
w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem, bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu.
7. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, przez cały czas obowiązywania umowy, a po tym czasie przez okres wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku.
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ-2380/45/22/SS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług medycznych tj. badanie osób zatrzymanych przez Policję, w tym doprowadzonych do wytrzeźwienia na terenie Komendy Powiatowej Policji w Łasku oraz pobieranie próbki krwi.
2. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości usług wskazanych w ww. załączniku.
Minimalna wartość zamówienia jaką Zamawiający zamierza zrealizować, nie będzie mniejsza niż 60% wartości brutto umowy.
3. Świadczenie usług medycznych winno odbywać się przez całą dobę, bez względu na dzień tygodnia, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo) zgodnie z przepisami i procedurami wynikającymi w szczególności z:
1) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r., poz. 1102 ze zm.), zgodnie z którym:
1. Badanie lekarskie osoby zatrzymanej przeprowadza lekarz udzielający jej świadczeń zdrowotnych na miejscu lub lekarz najbliższego podmiotu wykonującego działalność leczniczą, właściwego ze względu na stan zdrowia tej osoby - § 2 rozporządzenia,
2.Przewiezienie osoby zatrzymanej do najbliższego podmiotu leczniczego w celu przeprowadzenia badania lekarskiego zapewnia Policja - § 3 ust. 1 rozporządzenia.
2) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 04 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz. U. z 2012 r. poz. 638 ze zm.),
3) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2018 r., poz. 2472).

4. Wykonawca będzie świadczył usługi medyczne polegające na:
1) badaniu lekarskim osoby zatrzymanej przez Policję i wydaniu odpowiedniego zaświadczenia lekarskiego według wzoru określonego w przepisach,
2) pobraniu próbki krwi od osoby zatrzymanej przez Policję i sporządzeniu protokołu z pobrania próbki krwi.
4.1. Badanie lekarskie będzie polegało na:
1) przeprowadzeniu wywiadu medycznego przez personel medyczny z osobą zatrzymaną przez Policję – odnośnie: samopoczucia, ewentualnych dolegliwościach, przebytych chorobach, zabiegach czy operacjach,
2) obserwacji w zakresie ewentualnie stwierdzonych obrażeń.
Po przeprowadzeniu wywiadu, lekarz przebada osobę zatrzymaną tj. osłuchowo, poprzez dotyk, poprzez pomiar ciśnienia tętniczego itp.

W wyniku przeprowadzonego wywiadu i badania lekarz decyduje o:
1) wyrażeniu zgody na osadzenie osoby w policyjnej izbie zatrzymań,
2) odmowie wyrażenia zgody na osadzenie osoby w policyjnej izbie zatrzymań,
3) przepisaniu odpowiedniego lekarstwa i sposobu jego dawkowania.

Po przeprowadzeniu (lub nieprzeprowadzeniu) badania lekarz sporządzi zaświadczenie lekarskie według wzoru określonego w przepisach (vide – rozporządzenia.)

W przypadku kiedy, zdaniem lekarza, stan zdrowia osoby zatrzymanej przez Policję wymagać będzie konieczności skierowania jej do innego podmiotu leczniczego np. w celu diagnostyki – wystawi odpowiednie skierowanie oraz wskaże policjantowi najbliższy podmiot leczniczy, świadczący nieodpłatnie usługi w ramach ubezpieczenia zdrowotnego.
4.2. Pobranie próbki krwi od osoby zatrzymanej przez Policję będzie polegać na:
1) przygotowaniu osoby do pobrania próbki krwi,
2) jej pobrania,
3) odpowiedniego oznaczenia próbki krwi co do tożsamości osoby,
4) sporządzeniu protokołu z pobrania próbki krwi oraz
5) przekazaniu próbki krwi policjantowi.

W przypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że pobranie krwi może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia osoby badanej, decyzję o pobraniu krwi lub odstąpieniu od jej pobrania podejmuje lekarz.

Pozostałe szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy.
5. Podmiot leczniczy, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 ze zm.) wykonujący usługę (dotyczy Wykonawcy i Podwykonawcy) musi być wpisany do odpowiedniego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z przepisami tejże ustawy.
6. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże punkt medyczny /nazwa i adres/, w którym będą świadczone usługi, który spełnia następujące warunki:
- mieści się na terenie działania danej Komendy Powiatowej/Miejskiej Policji województwa łódzkiego,
- odpowiada standardom medycznym zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o działalności leczniczej,
- wykonuje świadczenia w sposób ciągły, tj. całodobowo w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w soboty, w niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy.

Zamawiający dopuszcza świadczenie usług w więcej niż w jednym punkcie medycznym pod warunkiem, że punkty spełniają wymagania, o których mowa w pkt 5.6. SWZ i zachowana będzie ciągłość świadczenia usług:
- od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00;
- od poniedziałku do piątku, w godzinach 18:00 do 8:00 dnia następnego;
- w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8:00 dnia danego do godziny 8:00 dnia następnego.
7. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
8. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenie badania lekarskiego zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalistycznego środka transportu sanitarnego.
9. Pakiet do pobrania próbek krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
10. Udzielenie pomocy medycznej w nagłych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia osobom zatrzymanych przez Policję (w tym przebywającym w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych) nie jest przedmiotem umowy i odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 08 września 2006 r. o państwowym ratownictwie medycznym (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 882 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług medycznych tj. badanie osób zatrzymanych przez Policję, w tym doprowadzonych do wytrzeźwienia na terenie Komendy Powiatowej Policji w Pajęcznie oraz pobieranie próbki krwi.
2. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości usług wskazanych w ww. załączniku.
Minimalna wartość zamówienia jaką Zamawiający zamierza zrealizować, nie będzie mniejsza niż 60% wartości brutto umowy.
3. Świadczenie usług medycznych winno odbywać się przez całą dobę, bez względu na dzień tygodnia, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo) zgodnie z przepisami i procedurami wynikającymi w szczególności z:
1) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r., poz. 1102 ze zm.), zgodnie z którym:
1. Badanie lekarskie osoby zatrzymanej przeprowadza lekarz udzielający jej świadczeń zdrowotnych na miejscu lub lekarz najbliższego podmiotu wykonującego działalność leczniczą, właściwego ze względu na stan zdrowia tej osoby - § 2 rozporządzenia,
2.Przewiezienie osoby zatrzymanej do najbliższego podmiotu leczniczego w celu przeprowadzenia badania lekarskiego zapewnia Policja - § 3 ust. 1 rozporządzenia.
2) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 04 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz. U. z 2012 r. poz. 638 ze zm.),
3) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2018 r., poz. 2472).

4. Wykonawca będzie świadczył usługi medyczne polegające na:
1) badaniu lekarskim osoby zatrzymanej przez Policję i wydaniu odpowiedniego zaświadczenia lekarskiego według wzoru określonego w przepisach,
2) pobraniu próbki krwi od osoby zatrzymanej przez Policję i sporządzeniu protokołu z pobrania próbki krwi.
4.1. Badanie lekarskie będzie polegało na:
1) przeprowadzeniu wywiadu medycznego przez personel medyczny z osobą zatrzymaną przez Policję – odnośnie: samopoczucia, ewentualnych dolegliwościach, przebytych chorobach, zabiegach czy operacjach,
2) obserwacji w zakresie ewentualnie stwierdzonych obrażeń.
Po przeprowadzeniu wywiadu, lekarz przebada osobę zatrzymaną tj. osłuchowo, poprzez dotyk, poprzez pomiar ciśnienia tętniczego itp.

W wyniku przeprowadzonego wywiadu i badania lekarz decyduje o:
1) wyrażeniu zgody na osadzenie osoby w policyjnej izbie zatrzymań,
2) odmowie wyrażenia zgody na osadzenie osoby w policyjnej izbie zatrzymań,
3) przepisaniu odpowiedniego lekarstwa i sposobu jego dawkowania.

Po przeprowadzeniu (lub nieprzeprowadzeniu) badania lekarz sporządzi zaświadczenie lekarskie według wzoru określonego w przepisach (vide – rozporządzenia.)

W przypadku kiedy, zdaniem lekarza, stan zdrowia osoby zatrzymanej przez Policję wymagać będzie konieczności skierowania jej do innego podmiotu leczniczego np. w celu diagnostyki – wystawi odpowiednie skierowanie oraz wskaże policjantowi najbliższy podmiot leczniczy, świadczący nieodpłatnie usługi w ramach ubezpieczenia zdrowotnego.
4.2. Pobranie próbki krwi od osoby zatrzymanej przez Policję będzie polegać na:
1) przygotowaniu osoby do pobrania próbki krwi,
2) jej pobrania,
3) odpowiedniego oznaczenia próbki krwi co do tożsamości osoby,
4) sporządzeniu protokołu z pobrania próbki krwi oraz
5) przekazaniu próbki krwi policjantowi.

W przypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że pobranie krwi może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia osoby badanej, decyzję o pobraniu krwi lub odstąpieniu od jej pobrania podejmuje lekarz.

Pozostałe szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy.
5. Podmiot leczniczy, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 ze zm.) wykonujący usługę (dotyczy Wykonawcy i Podwykonawcy) musi być wpisany do odpowiedniego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z przepisami tejże ustawy.
6. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże punkt medyczny /nazwa i adres/, w którym będą świadczone usługi, który spełnia następujące warunki:
- mieści się na terenie działania danej Komendy Powiatowej/Miejskiej Policji województwa łódzkiego,
- odpowiada standardom medycznym zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o działalności leczniczej,
- wykonuje świadczenia w sposób ciągły, tj. całodobowo w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w soboty, w niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy.

Zamawiający dopuszcza świadczenie usług w więcej niż w jednym punkcie medycznym pod warunkiem, że punkty spełniają wymagania, o których mowa w pkt 5.6. SWZ i zachowana będzie ciągłość świadczenia usług:
- od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00;
- od poniedziałku do piątku, w godzinach 18:00 do 8:00 dnia następnego;
- w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8:00 dnia danego do godziny 8:00 dnia następnego.
7. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
8. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenie badania lekarskiego zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalistycznego środka transportu sanitarnego.
9. Pakiet do pobrania próbek krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
10. Udzielenie pomocy medycznej w nagłych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia osobom zatrzymanych przez Policję (w tym przebywającym w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych) nie jest przedmiotem umowy i odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 08 września 2006 r. o państwowym ratownictwie medycznym (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 882 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych usług medycznych tj. badanie osób zatrzymanych przez Policję, w tym doprowadzonych do wytrzeźwienia na terenie Komendy Powiatowej Policji w Zgierzu oraz pobieranie próbki krwi.
2. Określone w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości usług wskazanych w ww. załączniku.
Minimalna wartość zamówienia jaką Zamawiający zamierza zrealizować, nie będzie mniejsza niż 60% wartości brutto umowy.
3. Świadczenie usług medycznych winno odbywać się przez całą dobę, bez względu na dzień tygodnia, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo) zgodnie z przepisami i procedurami wynikającymi w szczególności z:
1) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012 r., poz. 1102 ze zm.), zgodnie z którym:
1. Badanie lekarskie osoby zatrzymanej przeprowadza lekarz udzielający jej świadczeń zdrowotnych na miejscu lub lekarz najbliższego podmiotu wykonującego działalność leczniczą, właściwego ze względu na stan zdrowia tej osoby - § 2 rozporządzenia,
2.Przewiezienie osoby zatrzymanej do najbliższego podmiotu leczniczego w celu przeprowadzenia badania lekarskiego zapewnia Policja - § 3 ust. 1 rozporządzenia.
2) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 04 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz. U. z 2012 r. poz. 638 ze zm.),
3) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. z 2018 r., poz. 2472).

4. Wykonawca będzie świadczył usługi medyczne polegające na:
1) badaniu lekarskim osoby zatrzymanej przez Policję i wydaniu odpowiedniego zaświadczenia lekarskiego według wzoru określonego w przepisach,
2) pobraniu próbki krwi od osoby zatrzymanej przez Policję i sporządzeniu protokołu z pobrania próbki krwi.
4.1. Badanie lekarskie będzie polegało na:
1) przeprowadzeniu wywiadu medycznego przez personel medyczny z osobą zatrzymaną przez Policję – odnośnie: samopoczucia, ewentualnych dolegliwościach, przebytych chorobach, zabiegach czy operacjach,
2) obserwacji w zakresie ewentualnie stwierdzonych obrażeń.
Po przeprowadzeniu wywiadu, lekarz przebada osobę zatrzymaną tj. osłuchowo, poprzez dotyk, poprzez pomiar ciśnienia tętniczego itp.

W wyniku przeprowadzonego wywiadu i badania lekarz decyduje o:
1) wyrażeniu zgody na osadzenie osoby w policyjnej izbie zatrzymań,
2) odmowie wyrażenia zgody na osadzenie osoby w policyjnej izbie zatrzymań,
3) przepisaniu odpowiedniego lekarstwa i sposobu jego dawkowania.

Po przeprowadzeniu (lub nieprzeprowadzeniu) badania lekarz sporządzi zaświadczenie lekarskie według wzoru określonego w przepisach (vide – rozporządzenia.)

W przypadku kiedy, zdaniem lekarza, stan zdrowia osoby zatrzymanej przez Policję wymagać będzie konieczności skierowania jej do innego podmiotu leczniczego np. w celu diagnostyki – wystawi odpowiednie skierowanie oraz wskaże policjantowi najbliższy podmiot leczniczy, świadczący nieodpłatnie usługi w ramach ubezpieczenia zdrowotnego.
4.2. Pobranie próbki krwi od osoby zatrzymanej przez Policję będzie polegać na:
1) przygotowaniu osoby do pobrania próbki krwi,
2) jej pobrania,
3) odpowiedniego oznaczenia próbki krwi co do tożsamości osoby,
4) sporządzeniu protokołu z pobrania próbki krwi oraz
5) przekazaniu próbki krwi policjantowi.

W przypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że pobranie krwi może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia osoby badanej, decyzję o pobraniu krwi lub odstąpieniu od jej pobrania podejmuje lekarz.

Pozostałe szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy.
5. Podmiot leczniczy, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 ze zm.) wykonujący usługę (dotyczy Wykonawcy i Podwykonawcy) musi być wpisany do odpowiedniego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z przepisami tejże ustawy.
6. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże punkt medyczny /nazwa i adres/, w którym będą świadczone usługi, który spełnia następujące warunki:
- mieści się na terenie działania danej Komendy Powiatowej/Miejskiej Policji województwa łódzkiego,
- odpowiada standardom medycznym zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o działalności leczniczej,
- wykonuje świadczenia w sposób ciągły, tj. całodobowo w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w soboty, w niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy.

Zamawiający dopuszcza świadczenie usług w więcej niż w jednym punkcie medycznym pod warunkiem, że punkty spełniają wymagania, o których mowa w pkt 5.6. SWZ i zachowana będzie ciągłość świadczenia usług:
- od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00;
- od poniedziałku do piątku, w godzinach 18:00 do 8:00 dnia następnego;
- w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 8:00 dnia danego do godziny 8:00 dnia następnego.
7. Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.
8. Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenie badania lekarskiego zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalistycznego środka transportu sanitarnego.
9. Pakiet do pobrania próbek krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
10. Udzielenie pomocy medycznej w nagłych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia osobom zatrzymanych przez Policję (w tym przebywającym w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych) nie jest przedmiotem umowy i odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 08 września 2006 r. o państwowym ratownictwie medycznym (t.j. Dz. U. Z 2020 r. poz. 882 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 711ze zm.);

UWAGA: Zamawiający wymaga aby wpis posiadał Wykonawca składający ofertę w postępowaniu. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 118 uPzp Wykonawca składając ofertę może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W związku z powyższym, w przypadku gdy Wykonawca składający ofertę nie będzie posiadał w/w wpisu wówczas nie spełni warunku udziału w postępowaniu, a w konsekwencji jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2b ustawy Pzp.

W przypadku wyboru Wykonawcy, który powierzy podwykonawcy wykonywanie usług Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej dla wskazanego podwykonawcy przed zawarciem umowy lub zawarciem aneksu do umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 711 ze zm.)

Z uwagi, że Rejestr podmiotów wykonujących działalność leczniczą jest ogólnodostępny Zamawiający dopuszcza podanie przez wykonawcę danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do wpisu. Wykonawca wskaże minimum:
- organ rejestrowy;
- numer księgi rejestrowej;
- nazwę podmiotu leczniczego i jego dane teleadresowe;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /konsorcjum, spółka cywilna, osoby fizyczne działające razem/.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r poz. 835).
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 10.2.2 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane zgodnie z opisem warunku w pkt. 10.2.4 SWZ.
5. W tym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa:
7. oświadczenie, na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp, o którym mowa w pkt. 11.1. SWZ. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze umowy- załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez platformę dedykowaną dla niniejszego postępowania na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/665446

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.