eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871132750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ignacego Paderewskiego 233

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564648257

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdgrudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdgrudziadz.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdgrudziadz.rbip.mojregion.info

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aded73b8-276a-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014679/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322965/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 193425,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70922,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt i ryzyko wykonawcy soli drogowej niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem dla Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu (miejsce dostawy: Grudziądz, ul. Paderewskiego 233).
2. Prognozowana ilość soli do zamówienia do 110 ton.
3. Przeznaczenie soli: mieszanka piasku z solą do zimowego utrzymania dróg.
4. Zamówienie podstawowe realizowane będzie sukcesywnie w czasie trwania umowy.
5. Dostawa będzie realizowana samochodami samowyładowczymi od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:00.
6. Minimalna ilość jednorazowej dostawy 24 Mg.
7. Wymagania dotyczące składu chemicznego i granulacji:
a) zawartość NaCl - minimum: 90%
b) zawartość antyzbrylacza K4Fe(CN)6 w ilości minimum: 20 mg/kg
c) zawartość H2O – maksymalnie 3%
d) zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie – maksymalnie 8%
e) ziarno powyżej 6 mm – maksymalnie 10%
f) ziarno poniżej 1 mm– maksymalnie 20%
g) barwa: biała lub biało – szara
h) postać: sypka
i) opakowanie: luzem
8. Sól kamienna drogowa powinna spełniać warunki jakościowe normy PN–86/C-84081/02 oraz
• odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym - posiadać Atest Higieniczny PZH lub równoważny,
• pozytywną opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub inny równoważny dokument wystawiony przez podmiot uprawnione, potwierdzający możliwość stosowania soli do zimowego utrzymania nawierzchni,
• powinna posiadać badania składu chemicznego i składu ziarnowego,
• powinna posiadać kartę charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatu niebezpiecznego zgodną z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej seria L nr 396 z 30 grudnia 2006 roku ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U „ZBYCH-TRANS” Zbigniew Bilski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661486698

7.3.3) Ulica: Krótka 5A

7.3.4) Miejscowość: Lubstów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.