eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa i montaż wanny przeznaczonej do kąpieli dla osób niesprawnych ruchowo na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa i montaż wanny przeznaczonej do kąpieli dla osób niesprawnych ruchowo na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mączna 3

1.4.2.) Miejscowość: Wrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.4.7.) Numer telefonu: 71/376-99-00

1.4.8.) Numer faksu: 71/376-99-05

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366172

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00360517/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Zakupowej, opisane zostały na stronie Platformy Zakupowej: https://mcus.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html

Po zmianie:
1. Komunikacja w postępowaniu odbywa się przy użyciu środków kom. elektr.
2. Komunikacja odbywa się przy użyciu PZ pod adresem: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3. Zamawiający dopuszcza komunikację, za wyjątkiem złożenia oferty, przy użyciu poczty elektronicznej, pod adresem e-mail: sylwia.leszczuk@mcus.pl.
4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ a także komunikacje z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Regulamin korzystania z PZ: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
7. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Zakupowej, opisane zostały na stronie Platformy Zakupowej: https://mcus.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html
8. Maks rozmiar plików przesyłany za pośr. dedykow. formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
9. Sposób złożenia, wycofania oferty, złożenia oferty dodatkowej oraz sposób komunikacji prowadzonej z Zamawiającym został opisany w instrukcji zamieszczonej pod adresem: https://mcus.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_podstawowy_bez_negocjacji_20210706.pdf
Opis sposobu przygotowywania oferty
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych określonych w przepisach na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu danych przesyłanych plików: .pdf. Oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Przez cyfrowe odwzorowanie dokumentu, o którym mowa w rozporządzeniu, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej umożliwiający zapoznanie się z treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
5. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, zaleca się, aby Wykonawca stworzył folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty składające się na ofertę, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca skompresuje do jednego pliku .zip, tar, .gz (.gzip), .7Z (bez nadaw. haseł i bez szyfrow.).
6. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie podającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. /reg,info,wymaganiatechniczne.html

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia przewidziano w paragrafie 12Wzoru umowy, stanowiącym
załącznik nr 4 do SWZ.

Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia przewidziano w paragrafie 12 Wzoru umowy, stanowiącym
załącznik nr 4 do SWZ.
1. Zmiany i uzupełnienia umowy będą dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, poza zmianami dla których określono inaczej.
2. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 ustawy Pzp możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiany wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, o czym Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego w terminie 10 dni od dnia dokonania zmiany;
2) zmiany przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, w tym na jej wykonanie;
3) zmiany terminu określonego w § 3 i/lub sposobu realizacji umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (np. zaostrzenie przepisów związanych wystąpieniem zagrożenia epidemicznego na obszarze naszego kraju i/lub na świecie, które będą miały bezpośredni wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, klęski żywiołowe, powódź, susza, pożar, trzęsienie ziemi, huragan, działania wojenne, akty sabotażu, działania terrorystyczne) na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem uzyskania zgody drugiej Strony, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności - termin realizacji umowy będzie mógł być wydłużony maksymalnie o okres równy okresowi, w którym umowa nie była realizowana z powodu wystąpienia Siły Wyższej;
4) możliwości zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie (Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie stawki podatku VAT na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie minimum 10 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. Zamawiający ma również prawo zwrócenia się pisemne do Wykonawcy celem potwierdzenia, że stawka VAT uległa zmianie, w przypadku, gdy Wykonawca nie zrealizuje postanowienia umownego, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym);
5) powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy/-om w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/-ów na etapie złożenia oferty lub zmiany/rozszerzenia podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy i niniejszej Umowie;
6) podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:
a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy;
b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia;
c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;
7) zmian związanych z wystąpieniem omyłek pisarskich w treści umowy w sposób, który nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy;
8) zmiany cen jednostkowych netto oraz zmiany stawki podatku VAT w przypadku, gdy Wykonawca zmienił status podatnika VAT bez możliwości zwiększenia wartości brutto złożonej oferty (wynagrodzenie brutto Wykonawcy), Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego o zmianie statusu podatnika VAT w terminie 10 dni kalendarzowych licząc od dnia pozyskania informacji o konieczności zmiany statusu podatnika.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.