Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346711/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00365955/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00427222/01 - Wynik z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego z aplikatorem doglebowym w formie leasingu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302144863
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ratajczaka 19
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-814
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366042
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00346711
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego z aplikatorem doglebowym.
2. Podstawowe wymagania dotyczące przedmiotu dostawy: przedmiot dostawy nie może być prototypem, ma pochodzić z seryjnej produkcji oraz spełniać obowiązujące w Polsce normy i przepisy prawa. Wóz asenizacyjny oraz aplikator doglebowy fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2025, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3. Podstawowe wymagania dotyczące warunków leasingu:
a) Czas trwania leasingu – 48 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania wozu asenizacyjnego potwierdzonej protokołem zdawczo – odbiorczym.
b) Liczba rat leasingowych: 47.
c) Leasing rozliczany w polskich złotych.
d) Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych. Część odsetkowa raty leasingowej ulegać będzie obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadki wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do poziomu przejętego do kalkulacji oferty.
e) Wartość opłaty wstępnej 20% ceny netto pojazdu plus podatek VAT.
f) Wartość wykupu/opłaty końcowej 7% ceny netto pojazdu plus podatek VAT.
g) Zamawiający wymaga uregulowania w Ogólnych Warunkach Leasingu możliwości częściowej wcześniejszej spłaty leasingu przez Zamawiającego, poprzez zwiększenie wysokości wskazanej przez Zamawiającego raty leasingu, w części kapitałowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi (nie częściej niż 1 raz do roku).
h) Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkich kosztów leasingu.
i) Raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zmawiający zobowiązany będzie do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej.
j) Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego z aplikatorem doglebowym.
2. Podstawowe wymagania dotyczące przedmiotu dostawy: przedmiot dostawy nie może być prototypem, ma pochodzić z seryjnej produkcji oraz spełniać obowiązujące w Polsce normy i przepisy prawa. Wóz asenizacyjny oraz aplikator doglebowy fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2025, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3. Podstawowe wymagania dotyczące warunków leasingu:
a) Czas trwania leasingu – 48 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania wozu asenizacyjnego potwierdzonej protokołem zdawczo – odbiorczym.
b) Liczba rat leasingowych: 47.
c) Leasing rozliczany w polskich złotych.
d) Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych. Część odsetkowa raty leasingowej ulegać będzie obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadki wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do poziomu przejętego do kalkulacji oferty.
e) Wartość opłaty wstępnej 20% ceny netto pojazdu plus podatek VAT.
f) Wartość wykupu/opłaty końcowej 6% ceny netto pojazdu plus podatek VAT.
g) Zamawiający wymaga uregulowania w Ogólnych Warunkach Leasingu możliwości częściowej wcześniejszej spłaty leasingu przez Zamawiającego, poprzez zwiększenie wysokości wskazanej przez Zamawiającego raty leasingu, w części kapitałowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi (nie częściej niż 1 raz do roku).
h) Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkich kosztów leasingu.
i) Raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zmawiający zobowiązany będzie do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej.
j) Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-12 09:00
Po zmianie:
2025-08-13 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-12 09:30
Po zmianie:
2025-08-13 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-10
Po zmianie:
2025-09-11
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o. (II)"
- Zakup zestawu asenizacyjnego
- Zakup beczkowozów do przewozu wody pitnej oraz beczki asenizacyjnej
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ CIĄGNIKA ROLNICZEGO I WOZU ASENIZACYJNEGO
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





