Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246186/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02f07711-2f50-46e3-816f-893f6c9f74601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02f07711-2f50-46e3-816f-893f6c9f7460
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i społecznej w gminie Zakrzówek etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ wskaźnik – (A61G) Tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia, zwaną rewizją KPO. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektrycznego, komputerowego wraz z oprogramowaniem. Miejscem dostawy jest budynek Publicznego Przedszkola w Zakrzówku, ul. Żeromskiego 24C, 23-213 Zakrzówek oraz budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Zakrzówku, ul. Sienkiewicza 1, 23-213 Zakrzówek. Dostawa i montaż odbędzie się na koszt wykonawcy i zostanie zrealizowania w terminie do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38653100-8 - Lampy błyskowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
30232110-8 - Drukarki laserowe
32351200-0 - Ekrany
30237210-4 - Ekrany antyodblaskowe
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237240-3 - Kamera internetowa
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
32341000-5 - Mikrofony
30191400-8 - Niszczarki
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
18931100-5 - Plecaki
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
38652100-1 - Projektory
48823000-3 - Serwery plików
30234100-9 - Dysk magnetyczny
32342100-3 - Słuchawki
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
30213200-7 - Komputer tablet
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
44111530-5 - Elektryczny osprzęt izolujący
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856130,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856130,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856130,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TEWA INFORMATION TECHNOLOGIES T. MIERZWA, J. RAK, M. ONYSZKO SPÓŁKA CYWILNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JACEK RAK, TOMASZ MIERZWA, TEWA IT MIROSŁAW ONYSZKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462654114
7.3.3) Ulica: Jana Sawy
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-632
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 726193,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego środowiska serwerowego na potrzeby systemu pocztowego i CRM
- Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
- Dostawa bezzałogowego statku powietrznego - drona na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego do jednostek oświatowych obsługiwanych przez Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach.
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn. "Dziedzictwo Kulturowe Podlasia - cyfryzacja i prezentacja zbiorów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku"
więcej: Plecaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





