eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Modernizacja placu zabaw "Leśna Baza" przy ul. Cyprysów w Mikołowie - Bujakowie, zakup nowych urządzeń zabawowych oraz montaż piłkochwytów - w formule zaprojektuj i wybuduj (BUDŻET OBYWATELSKI)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw „Leśna Baza” przy ul. Cyprysów w Mikołowie - Bujakowie, zakup nowych urządzeń zabawowych oraz montaż piłkochwytów
– w formule zaprojektuj i wybuduj (BUDŻET OBYWATELSKI)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw „Leśna Baza” przy ul. Cyprysów w Mikołowie - Bujakowie, zakup nowych urządzeń zabawowych oraz montaż piłkochwytów
– w formule zaprojektuj i wybuduj (BUDŻET OBYWATELSKI)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd145832-1300-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021756/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja placu zabaw "Leśna Bryza" przy ul. Cyprysów w Mikołowie-Bujakowie, zakup nowych urządzeń zabawowych oraz montaż piłkochwytów (Budżet Obywatelski)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290503/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP.20.2022.UM.MOSiR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170731,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw przy ul. Cyprysów
w Mikołowie - Bujakowie, obejmująca zakresem zaprojektowanie i zgłoszenie robót w organie administracji architektoniczno-budowlanej, oraz wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą, montażem i wykonaniem:
1. piłkochwytów wraz z furtką;
2. 1 zestawu zabawowego;
3. 1 tablicy edukacyjnej;
4. 1 huśtawki (1 siedzisko kubełkowe, 1 siedzisko typu deska oraz siedzisko typu bocianie gniazdo);
5. 1 ławostołu;
6. 2 ławek;
7. 2 koszy na śmieci;
8. 5 stojaków na rowery;
9. 1 tablicy informacyjnej z regulaminem;
10. nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych (przeznaczonych dla zewnętrznych stref zabaw, stref rekreacji i siłowni plenerowych) wraz
z humusowaniem terenu i obsianiem trawą oraz wykonaniem obrzeży na podbudowie;
11. utwardzonego kostką brukową dojścia do placu zabaw.

Inwestycja zlokalizowana będzie w Mikołowie – Bujakowie przy ul. Cyprysów na części działki o nr 2042/463.
W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować nowe elementy spełniające minimalne wymagania opisane w programie funkcjonalno – użytkowym.

Przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa i roboty budowlane) należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, treścią specyfikacji warunków zamówienia (dalej: SWZ), a także zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej: PFU)

Zakres prac obejmuje:
I Prace projektowe
Wykonanie projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz wszelkich zgód i pozwoleń wynikających
z prawa budowlanego. Ilość kompletów ma być taka, aby dla Inwestora pozostały 2 kpl. dokumentacji. Przed złożeniem do Starostwa Powiatowego dokumentacja musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Inwestora. Całość opracowań wykonać również w formie elektronicznej na płycie CD w formatach PDF, DWG, doc.
 Mapę do celów projektowych/mapę zasadniczą niezbędną do uzyskania wymaganych prawem uzgodnień/zgłoszeń/ pozwoleń np. zgłoszenia robót bądź pozwolenia na budowę wymaganych przepisami Prawa Budowlanego, Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt.
 Zakres i formę dokumentacji projektowej, umożliwiającej uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń i realizację zadania należy opracować zgodnie
z obowiązującymi przepisami i normami.
 Projekt musi być przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu.
 Uzyskanie na podstawie upoważnień otrzymanych od Zamawiającego wymaganych obowiązującymi przepisami stosownych opinii, uzgodnień
i pozwoleń od odpowiednich organów.
 Wszystkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje pozyskuje własnym staraniem Wykonawca. Zamawiający udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień.
 Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on zgodny z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że został wykonany
w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
 Kompletny projekt wykonawczy przed rozpoczęciem prac budowlanych musi być zatwierdzony przez Zamawiającego.
II Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej.
1) Zabezpieczenie terenu prowadzonych prac,
2) Geodezyjne wyznaczenia charakterystycznych punktów inwestycji,
3) Roboty ziemne związane z wykonaniem połączenia konstrukcji z gruntem,
4) Montaż piłkochwytów wraz z furtką,
5) Montaż konstrukcji i urządzeń placu zabaw,
6) Montaż małej architektury (ławki, kosze, stojaki, itp.)
7) Montaż tablicy informacyjnej,
8) Montaż mat przerostowych z humusowaniem terenu,
9) Prace porządkowe z obsianiem trawą.

III Opracowanie dokumentacji powykonawczej
Dokumentacja powykonawcza obejmuje:
1) dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację geodezyjno-kartograficzną;
2) oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii;
3) instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót.
Dokumentacja powykonawcza, powinna zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu – zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki przestrzennej i budownictwa z 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących
w budownictwie.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie
z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami
i polskimi normami oraz zobowiązuje się do oddania przedmiotu niniejszej umowy zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.
Wszystkie przyjęte w projekcie i wbudowane materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie wymagane polskim prawem.

Głównym celem projektu jest stworzenie dzieciom bezpiecznego miejsca do aktywnego spędzania wolnego czasu oraz rozszerzenie oferty rekreacyjnej dla pobliskiej społeczności.

W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować nowe elementy spełniające minimalne wymagania opisane w programie funkcjonalno – użytkowym.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w załączonym Programie Funkcjonalno Użytkowym, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ADAMEX Ewa Brzezina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220742012

7.3.3) Ulica: ks. N. Bończyka 44/101

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Make Architecture Marcin Kępiński, ul. Strzelecka 3, 43-100 Tychy, konsultacje analizy uzgodnienia, wykonanie projektu oraz nadzór przy wykonywaniu robót budowlanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.