Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00286400/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-19
- 2025/BZP 00291646/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie śniadań, dwudaniowych obiadów i kolacji wychowankom Internatu w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CKZiU we Wschowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978058568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckuip@wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckuip.wschowa.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-582f0f7a-bc64-4638-865a-cbb890b5c4221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie śniadań, dwudaniowych obiadów i kolacji wychowankom Internatu w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-582f0f7a-bc64-4638-865a-cbb890b5c422
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00286398/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie śniadań, dwudaniowych obiadów i kolacji wychowankom Internatu w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 272-01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1139829,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu śniadań, dwudaniowych obiadów i kolacji wychowankom Internatu, znajdującego się w budynku Zamawiającego, zlokalizowanym we Wschowie przy Placu Kosynierów 1, w roku szkolnym 2025/2026 i w roku szkolnym 2026/2027 z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć lekcyjnych. 2. Szacunkowa liczba wychowanków objętych żywieniem 100 osób. 3. Podana powyżej liczba wychowanków jest ilością szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Nie stanowi to zatem ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłoszeń z tytułu zrealizowanych dostaw lub być podstawą odmowy zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby wychowanków korzystających z wyżywienia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację minimum 30 % przewidywanej liczby posiłków ogólnie, o której mowa w ust. 7 poniżej. 4. Dostawa posiłków odbywać się będzie: a) w roku szkolnym 2025/2026 - począwszy od dnia 01.09.2025 r. do dnia zakończenia zajęć w roku szkolnym 2025/2026 b) w roku szkolnym 2026/2027 - począwszy od dnia 01.09.2026 r. do dnia zakończenia zajęć w roku szkolnym 2026/2027
w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć lekcyjnych, w godzinach: - Śniadanie: 7:00 od poniedziałku do piątku
- Obiad : I tura - 14:00, II tura - 14:50 od poniedziałku do czwartku; - Obiad: 11:15 w piątek; - Kolacja: 19:00 - od poniedziałku do czwartku. 5. W wyjątkowych sytuacjach związanych ze zmianą funkcjonowania Internatu Zamawiającego, godziny dostawy posiłków, o których mowa w ust. 5 powyżej, mogą ulec zmianie — po wcześniejszym uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą. 6. Szacunkowa liczba dni, w których odbywać się będą zajęcia szkolne w okresie obowiązywania umowy — 360 dni. Ilość ta może różnić się od rzeczywistej liczby dni, w których wydawane będą posiłki z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 7. Szacunkowa liczba posiłków (całodniowe wyżywienie) wydanych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia stanowi liczbę 36 000. 8. Świadczeniem usług będą objęci wychowankowie Internatu Zamawiającego – młodzież uczęszczająca do szkół ponadpodstawowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1188172,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1188172,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1188172,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja Wschowianka Anna Szymańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080082100
7.3.3) Ulica: Niepodległości 45
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Restauracja Wschowianka Anna Szymańska
jakie przetargi wygrała firma
Restauracja Wschowianka Anna Szymańska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1188172,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Wschowskiego
- Detaliczne dostawy paliw płynnych na potrzeby Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w roku kalendarzowym 2026 r.
- Badania wody oraz ścieków oczyszczonych i surowych dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o. o. w 2026 r.
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 73 WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel w 2026 roku
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim na rok 2026
- Dożywianie dzieci przedszkolnych w Zespołach Szkolno-Przedszkolnych na terenie Gminy Lubań oraz w Klubie Dziecięcym w Radogoszczy
- Przygotowanie i dostawa obiadów do Zespołów Szkolno-Przedszkolnych w Nowych Piekutach i Jabłoni Kościelnej
- Żywienie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna w okresie styczeń - grudzień 2026 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





