Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00234733/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej nr 380 w części budynku Przedszkola nr 113 „Przedszkole w Tęczowym Kręgu” w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 38 704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej nr 380 w części budynku Przedszkola nr 113 „Przedszkole w Tęczowym Kręgu” w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efa656e1-a621-42bd-9740-2e273dd30fdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000661/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Modernizacja dachu w Szkole Podstawowej nr 380 przy ul. Krasiczyńskiej 4/6 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234733
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-32/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3010000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 547179,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej nr 380 w części zajmowanej przez Przedszkole nr 113 „Przedszkole w Tęczowym Kręgu”, zlokalizowanego przy ul. Krasiczyńskiej 4/6 w Warszawie”, w ramach zadania pod nazwą ”Modernizacja dachów w placówkach oświatowych.”
2. Zaprojektowanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) aktualizację, na podstawie opracowanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej jako Program FU) stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, projektu architektoniczno-budowlanego, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, dotyczącego termomodernizacji budynku szkoły podstawowej nr 380 im. Jana Pawła II przy ulicy Krasiczyńskiej 4/6 w Warszawie, w zakresie modernizacji pokrycia dachowego przedszkola, w celu dostosowania do aktualnie obowiązujących przepisów,
2) wykonanie innej dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia,
3) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego, niezbędnych uzgodnień/opinii organów, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.), zwanej dalej Prawem budowlanym.
3. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) roboty budowlane w zakresie sporządzonych przez Wykonawcę opracowań projektowych, o których mowa w ust. 2, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 6 do projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ,
2) roboty budowlane i czynności opisane w projektowanych postanowieniach umowy, Programie FU, SWZ oraz inne prace i czynności nieopisane w tych dokumentach, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i jego prawidłowego ukończenia.
3) Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania robót budowlanych należy:
a) przed rozpoczęciem robót budowlanych, w porozumieniu z użytkownikami terenu, zapewnienie zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich. Wykonawca zapewni na swój koszt zasilanie budowy w energię elektryczną i wodę dla potrzeb budowy oraz będzie ponosił koszty bieżące z tym związane.
b) wykonanie prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, w tym m.in:
- demontaż istniejącego pokrycia dachowego (papy i warstw podkładowych);
- oczyszczenie i przygotowanie podłoża;
- wykonanie nowej izolacji termicznej i przeciwwodnej;
- demontaż i ponowny montaż obróbek blacharskich;
- demontaż i ponowny montaż elementów systemu odwodnienia dachowego (wpusty, rury spustowe);
- odtworzenie warstwy wykończeniowej i elementów zabezpieczających (np. barierki, kominki wentylacyjne itp.);
- ewentualne prace towarzyszące (np. zabezpieczenie ppoż., uziemienie, remont fragmentów elewacji wokół dachu),
oraz wywóz i utylizacja wszelkich odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót budowlanych.
4. Zakres przedmiotu zamówienia określony został w SWZ z załącznikami, w szczególności w Programie FU wraz z załącznikami i projektowanych postanowieniach umowy.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ponieważ:
a) przedmiot zamówienia obejmuje wznoszenie, utrzymanie i remont kompletnego obiektu budowlanego inżynierii lądowej (budynek), przy czym przez obiekt budowlany należy rozumieć wynik całości robót budowlanych, który może samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Przedmiot zamówienia wykonany, w zakresie opisanym w ust. 2 i 3, będzie kompletny i będzie spełniał samoistną funkcję techniczną.
b) podzielenie zamówienia na części nie gwarantuje należytego wykonania robót budowlanych, gdyż wykonanie każdej części zamówienia odrębnie wymagałoby ingerencji w inne części zamówienia lub wstrzymywania wykonywania danej części w celu wykonania innej. Powodowałoby to nieuzasadnione, nieekonomiczne przerwy technologiczne przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
c) podzielenie zamówienia na części wiązałoby się to koniecznością stworzenia więcej niż jednego placu budowy w tym samym miejscu. Wykonywanie robót przez różnych wykonawców w tym samym miejscu prowadziłoby do braku możliwości określenia wykonawcy odpowiedzialnego za wykonane prace, co w przypadku wystąpienia wad uniemożliwia wskazanie podmiotu zobowiązanego do ich usunięcia.
d) prowadzenie robót na tym samym placu budowy przez kilku wykonawców równocześnie, nie pozwoli na prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie robót, a w konsekwencji może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa i zdrowia pracowników oraz pracowników i uczniów szkoły, z uwagi na prowadzenie robót w trakcie zajęć szkolnych.
Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza udziału w zamówieniu małych i średnich przedsiębiorstw.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447711,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447711,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowago-Inżynieria Nejman Barbara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321201360
7.3.4) Miejscowość: Wiązowna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-462
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWAGO-INŻYNIERIA Barbara Nejman
jakie przetargi wygrała firma
KOWAGO-INŻYNIERIA Barbara Nejman
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447711,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Bagno 5 m 221, część nr 2: al. "Solidarności" 82 m 76, część nr 3: al. Armii Ludowej 6 m 70
- Dostawa chromatografu gazowego ze spektrometrem mas wraz z wyposażeniem
- Usługa dystrybucji sprawdzianów zewnątrzlaboratoryjnych dla Zakładów diagnostycznych Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii instalacji teletechnicznych w nieruchomościach budynkowych i terenach będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN (...)
- Opracowanie projektów trenażerów na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Adaptacja części pomieszczeń pałacu w Owińskach na cele związane z usługami kultury i turystyki
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





