eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszki › Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Gminy Wyszki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Gminy Wyszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piórkowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-132

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857305890

1.5.8.) Numer faksu: 7305899

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_wyszki@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugwyszki.bip.podlaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f41bbe1d-1eeb-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Gminy Wyszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f41bbe1d-1eeb-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005982/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Gminy Wyszki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310792/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 971946,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Gminy Wyszki tj. wykonanie zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
3. Zakres przedmiotu zamówieni obejmuje dwa etapy realizacji przedmiotu inwestycji:
Etap 1: Projekt budowlany wewnętrznej instalacji gazowej w budynku użyteczności publicznej ul. Piórkowska 2
Zakresem prac objęto wykonanie kotłowni dla istniejącego budynku użyteczności publicznej – Urząd Gminy zlokalizowanego w miejscowości Wyszki, ul. Piórkowska 2. Projektowana instalacja kotłowni gazowej ma pełnić źródło ciepła dla budynku Urzędu Gminy (dz. nr 85/37) oraz budynku mieszkalnego wielorodzinnego znajdującego się na działce 85/36. Źródłem ciepła dla obiektu będzie kocioł gazowy zlokalizowany w pomieszczeniu kotłowni. Paliwo gazowe dostarczane będzie z istniejącej sieci średniego ciśnienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5a do SWZ).
UWAGA: Rozpoczęcie Etapu 1 robót nastąpi po podpisaniu umowy i zakończy się do dnia 15.10.2022 r., ze względu na konieczność ogrzewania budynku gminy i bloku mieszkalnego w okresie zimowym.
Etap 2: Przebudowa systemu centralnego ogrzewania i kotłowni w Szkole Podstawowej im. ks. F. J. Falkowskiego w Topczewie”.
Zakresem prac objęto wykonanie instalacji sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej w Topczewie gm. Wyszki dz. nr ew. 356/1.
Roboty budowlane obejmują wykonanie:
- kotłowni hybrydowej w oparciu o powietrzne pompy ciepła ze szczytowym źródłem ciepła kotłem na pellet.
- instalacja centralnego ogrzewania grzejnikowego w szkole,
- instalacji klimatyzacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (Załącznik nr 5b do SWZ).
UWAGA: Rozpoczęcie Etapu 2 nastąpi po podpisaniu umowy i ustaleniu dogodnego terminu wykonania prac z dyrektorem szkoły i zakończy się najpóźniej do dnia 30.08.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1499900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1499900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Dom-Bud Janusz Dworakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660587513

7.3.3) Ulica: Barwikowska 7

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1499900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.