eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Budowa świetlicy miejskiej w Dziekanowie Leśnym wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działkach nr 191/7 i 191/8 u zbiegu ulic Konopnickiej i Miłej w ramach zad. 2019/41".



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy miejskiej w Dziekanowie Leśnym wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działkach nr 191/7 i 191/8 u zbiegu ulic Konopnickiej i Miłej w ramach zad. 2019/41”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy miejskiej w Dziekanowie Leśnym wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działkach nr 191/7 i 191/8 u zbiegu ulic Konopnickiej i Miłej w ramach zad. 2019/41”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6f88abd-0286-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045175/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa świetlicy miejskiej w Dziekanowie Leśnym na działkach nr 191/7 i 191/8 u zbiegu ul. M. Konopnickiej i Miłej - zad 2019/41

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266036/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy miejskiej w Dziekanowie Leśnym
wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działkach nr 191/7
i 191/8 u zbiegu ulic M. Konopnickiej i Miłej w ramach zadania „Budowa świetlicy miejskiej w Dziekanowie Leśnym na działkach nr 191/7 i 191/8 u zbiegu ulic
M. Konopnickiej i Miłej – zad 2019/41”.
2. Wykonawca przed zawarciem umowy jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo- finansowego i uzyskania akceptacji Zamawiającego.
3. W zakres rzeczowy zadania wchodzi:
1) Etap I – wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na rozbiórce obiektów istniejących, przygotowaniu terenu budowy wraz z zapleczem budowy, wykonanie dokumentacji teletechniki, wykonie przyłączy infrastruktury technicznej (woda, kanalizacja, gaz, elektryczne), wykonanie stanu „zerowego” tj. podziemnej części budynku, czyli fundamentów na postawie prawomocnego pozwolenia na rozbiórkę/budowę zezwalającego na realizację robót.
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na budowie budynku świetlicy miejskiej.
3) Etap III- wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową polegających na wykonaniu miejsc parkingowych wraz z zagospodarowaniem terenu, a także wyposażenie obiektu zgodnie z Załącznikiem nr 7 do Umowy i uzyskanie prawomocnej decyzji zezwalającej na użytkowanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć zamawiającemu kosztorys ofertowy najpóźniej 5 dni roboczych przed zawarciem umowy.
5. Planowane zamierzenie inwestycyjne to budowa w miejscowości Dziekanów Leśny przy ulicy Marii Konopnickiej róg ulicy Miłej budynku świetlicy miejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działkach nr 191/7 i 191/8 obręb 0004, gmina Łomianki, powiat warszawski zachodni, woj. mazowieckie. W ramach projektowanej inwestycji przewiduje się obok budowy wymienionych budynków także inne realizacje dotyczące towarzyszącej infrastruktury: - Budowa przyłączy wody; - Budowa przyłączy kanalizacji; - Budowa przyłącza linii zasilającej NN; - Budowa parkingu dla samochodów – Budowa małej tężni solankowej; - Budowa fontanny posadzkowej; - Budowa ogrodzenia
i wjazdów.
6. Zaprojektowany budynek świetlicy miejskiej to obiekt wolnostojący, parterowy jednokondygnacyjny, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, kryty ogniotrwale. Przyjęto rozwiązania proste, niewymagające stosowania zaawansowanych technologii.
W projektowanym obiekcie nie przewiduje się pomieszczeń do jednoczesnego przebywania ponad 50 osób.
7. Projekt obejmuje swoim zakresem budowę świetlicy miejskiej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Planowany budynek znajduje się na obszarze objętym granicami działek oraz nieprzekraczalną linią zabudowy zgodnie zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru "Lotników Alianckich”. Bryła jednokondygnacyjnego budynku świetlicy miejskiej jest o kształcie litery „L”, przykryta dwusadowym dachem. Na dachu zlokalizowane są ogniwa fotowoltaiczne.
Na szczytowych ścianach znajdujących się od strony wschodniej i północnej zaprojektowano ozdobne żaluzje ceramiczne. Cała bryła budynku jest jednorodna, otynkowana i malowana wg kolorystyki.
8. Budynek świetlicy usytuowany w zachodnio-południowej części działki. Budynek jest jednokondygnacyjny niepodpiwniczony z dachem dwuspadowym. Układ wewnętrzny budynku został narzucony przez jego charakter i funkcję jaką ma pełnić. W przyziemiu wydzielono niezbędne do prawidłowej funkcji następujące pomieszczenia; przedsionek, pokój z archiwum, pomieszczenie gospodarcze i pomieszczenia higieniczno-sanitarne
tj; (WC dla osób niepełnosprawnych połączony z WC damskim oraz WC męski), pomieszczenie socjalne, pomocnicze i salę główną -świetlicę z dodatkowym wyjściem
na taras. W części przeznaczonej na cele spotkań w pomieszczeniu socjalnym mogą być sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych przez catering (nie magazynowanych) bezpośrednio przed każdym spotkaniem. Część ta wykorzystywana będzie w wyniku różnego rodzaju spotkań
np. administracyjnych, kulturalnych. W budynku nie przewiduje się stałego pobytu ani stałej pracy ludzi. Wysokość pomieszczeń w przyziemiu od 3,00 m do 3,25 m. Budynek został dostosowany dla osoby z niepełnosprawnością.
9. Ściany zewnętrzne z bloczków wapienno-piaskowych Silka E24 o klasie wytrzymałości 15 MPa klasyfikacja ogniowa REI 240 / EI 240. Z uwagi na konieczność uzyskania podwyższonej odporności p.poż na części ścian jako warstwę izolacji termicznej dla całego obiektu należy zastosować płyty Multipor 600x390 mm o grubości 20 cm i wytrzymałości na ściskanie: 300kPa. Tynki zew. tynk sylikatowo-sylikonowy, tynki wew. cementowo-wapienne klasy IV na bazie gipsu. W ramach wyposażenia należy uwzględnić także dozowniki na mydło, poręcze, kosze na śmieci itp. Biały montaż wg projektu architektoniczno-budowlanego. Okna zewnętrzne plastikowe, ślusarka wewnętrzna aluminiowa. Montaż stolarki zewnętrznej w warstwie ocieplenia.
W pomieszczeniach sanitarnych - ściany wyłożyć glazurą w dwóch kolorach w formacie 59,8 x 29,8cm do wysokości 2,40. Wykończenie górnej krawędzi glazury kątownikiem aluminiowym 1,5 x 1cm w kolorze satyna. Nad umywalkami należy wkleić lustra fazowane o wym. (2 szt. wym. 120 x 90 cm). Powierzchnię lustra zlitować z powierzchnią glazury. Wokół luster obwodowo wyłożyć listwę ścienną dekoracyjną o fakturze naturalnego drewna, kolor dobrać do koloru stolarki drzwiowej. Ściankę obudowy stelażu sedesu podwieszanego obłożyć płytkami w kolorze i fakturze wybranej listwy wokół lustra. Podłogę w sanitariatach wyłożyć płytką grysową podłogową w formacie 59,8x59,8 cm
w układzie równoległym i symetrycznym do płaszczyzny ścian.
W pomieszczeniu socjalnym - glazura na całej szerokości ścian do wysokości 150 cm.
W szafie gospodarczej, gdzie przewidziano montaż zlewu gospodarczego na ścianie wyłożyć fartuch z glazury o wym. szer. 120x150cm.
Ściany oraz sufity tynk cementowo - wapienny malowany lateksową farba emulsyjną
do pomieszczeń mokrych na kolor biały.
10. Projektowany teren zielony z miejscem na małą tężnię oraz fontannę posadzkową znajduje się w północno-zachodniej części działki bezpośrednio przed wejściu
do budynku. Planuje się ogrodzenie działki. Projektowane ogrodzenie systemowe z paneli ogrodzeniowych o wysokości max. 153 cm, na słupkach stalowych. Podmurówka systemowa z kasetonów betonowych. Zaprojektowano dwa wejścia na teren inwestycji. Głównym wyposażeniem terenu inwestycji jest mała tężnia solankowa oraz fontanna posadzkowa wg wytycznych producenta.
11. Zaprojektowano zieleń niską – w postaci trawników. Bieżąca konserwacja elementów małej architektury polega na zabezpieczaniu, konserwowaniu środkami mechanicznymi
i chemicznymi tychże w okresie 3 lat w celu zabezpieczenia przed działaniem warunków atmosferycznych.
12. Wyposażenie obiektu zgodnie z załącznikiem nr 7 do umowy.
13. Zamawiający dopuszcza zmiany materiału na inny pod warunkiem zachowania parametrów użytkowych niezbędnych przy zastosowaniu w konkretnych uwarunkowaniach.
1) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. 2021 poz. 1213)
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 6.12.2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych (Dz.U. 2016 poz. 1968);
3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r.
w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966).
14. W przypadku, gdy w STWiORB lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych.
15. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości przedmiotu zamówienia.
16. Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla całości przedmiotu zamówienia.
17. Wykonawca udzieli min. 5-letniej gwarancji dotyczącej wykonanych obiektów budowlanych.
18. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia rocznych przeglądów obiektów budowlanych oraz przeglądu 5-letniego obiektów budowlanych na własny koszt
przy udziale służb Zamawiającego w okresie gwarancji.
19. Wykonawca zapewni 3-letnią pielęgnację terenów zieleni oraz bieżącą konserwację elementów małej architektury np. wewnętrzne lampy oświetleniowe od daty zakończenia.
20. Charakterystyczne powierzchnie i wymiary obiektów z podziałem na funkcje
1) Powierzchnia zabudowy: 243,11 m2.
2) Powierzchnia utwardzona: 217,9 m2.
3) Całkowita powierzchnia użytkowa: 195,99 m2.
4) Wysokość zabudowy: 7,00 m.
5) Kubatura: 1594,53 m3.
6) Ilość kondygnacji: 1.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3161100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3295016,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3161100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal-Nika Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

GEMARD Sp. z o.o. Sp. komandytowa - część robót budowlanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3161100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 550 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.