Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00272427/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47fe2cd7-1b7e-4dbc-ae9f-89bfa8ee287b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047321/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Konserwacja oświetlenia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272427
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci
i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi umowami dystrybucji energii dla potrzeb oświetlenia ulicznego i Wytycznymi montażu i demontażu elementów współkorzystającego - sieci oświetleniowej.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1/ dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia,
2/ dyspozycyjność w celu natychmiastowej naprawy i usuwania awarii urządzeń oświetlenia stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa,
3/ przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych wraz z ich regulacją,
4/ wymiany źródeł światła i zabezpieczeń wraz z gniazdami,
5/ naprawę uszkodzonych kabli i przewodów w słupach, podwieszanie zerwanych przewodów,
6/ wymianę elementów stanowiących wyposażenie opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych,
7/ wymianę lub naprawę uszkodzonych drzwiczek i wnęk latarń,
8/ właściwe zabezpieczenie antykorozyjne elementów instalacji oświetleniowej,
9/ czyszczenie odbłyśników i całych opraw z brudu i kurzu,
10/ oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego urządzeń oświetleniowych,
11/ okresową kontrolę stanu oświetlenia przeprowadzaną wspólnie z zamawiającym,
12/ zapewnienie prawidłowego funkcjonowania świątecznej dekoracji świetlnej miasta.
13/ wykonanie badań przeciwporażeniowych oświetlenia ulicznego. Dokumentację z przeprowadzonych badań należy przekazać do Referatu ds Drogownictwa i Transportu w terminie do 1 października 2025 roku.
3. Planowany zakres dodatkowo płatnych usług konserwacyjnych oświetlenia w okresie obowiązywania umowy:
L.p. Rodzaj usługi Przewidywana ilość jednostek w roku
1. Wykonanie mufy kablowej
z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej 4 szt.
2. Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni nieutwardzonej 4 szt.
3. Demontaż oprawy oświetleniowej 10 szt.
4. Montaż oprawy 10 szt.
5. Montaż gniazdka elektrycznego na słupie 2 szt.
6. Wymiana uszkodzonych słupów lub latarń wraz z fundamentem z uziemieniem - słup stalowy rurowy wys. 5 metrów, teren utwardzony ( na osiedlach ) 2 szt.
7. Wymiana uszkodzonych słupów lub latarń wraz z fundamentem - słup stalowy rurowy wys. 5 metrów, teren nie utwardzony ( na osiedlach ) 2 szt.
8. Wymiana uszkodzonych słupów lub latarń wraz z fundamentem - słup stalowy sześciokątny, kolor czarny, wys. 5 metrów, teren utwardzony 2 szt.
9. Wymiana uszkodzonych słupów lub latarń bez fundamentu - słup stalowy sześciokątny, kolor czarny, wys. 5 metrów, teren utwardzony 2 szt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia zakresu dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych, bez konsekwencji ze strony kar umownych.
4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności:
1/ ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczne funkcjonowanie oświetlenia ulicznego,
2/ zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, określonych w kalendarzu świeceń, o ile zamawiający nie postanowi inaczej,
3/ utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, zgodnie z zaleceniami producentów opraw, gruntowne mycie opraw minimum po 50 % ogólnej liczby opraw w ciągu roku, głównie w centrum miasta, harmonogram mycia opraw należy uzgodnić z zamawiającym,
4/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnień,
5/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, w przypadku stwierdzenia i potwierdzenia przez przedstawiciela zamawiającego uszkodzenia kabla, wykonanie mufy na dodatkowo płatne zlecenie,
6/ utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń, tj.:
a) pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci; ewentualne ubytki uzupełniane drzwiczkami i pokrywami,
b) metalowe części urządzeń i słupów bez śladów korozji, ubytków farby i w jednolitym kolorze.
7/ utrzymanie zamkniętych, oznakowanych i zabezpieczonych przed dostępem osób postronnych wnęk słupowych i szaf rozdzielczo – sterowniczych,
8/ prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci,
9/ fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w telefon, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach,
10/ bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od służb komunalnych i mieszkańców; czas ich likwidacji określa się następująco:
a) awarie w wyniku których nieczynne są całe obwody świecenia na ulicach miasta lub likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych muszą być usuwane niezwłocznie, nie później niż 6 godzin po ich zgłoszeniu,
b) awarie pojedynczych opraw na głównych ulicach miasta (powiatowych, wojewódzkich i krajowych oraz centrum miasta) – do 48 godzin,
c) awarie pojedynczych opraw poza głównymi ciągami komunikacyjnymi bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu tygodnia od zgłoszenia,
11/ podjęcie działań w miejscu zdarzenia w celu niezwłocznej likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z wydarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki podziału sieci, zdewastowana wnęka słupowa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.), maksymalny czas ich likwidacji zagrożeń określa się w przedziale 3 do 6 godzin od podjęcia przez wykonawcę informacji na ten temat, (kryterium wyboru ofert),
12/ wykonywanie przeglądów i pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji elektrycznego oświetlenia zewnętrznego,
13/ zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia,
14/ w przypadku awarii napowietrznej sieci oświetleniowej bądź zasilania szafy oświetleniowej, nie należącej do zamawiającego, natychmiastowe powiadomienie pogotowia dystrybutora energii elektrycznej i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii,
15/ uczestniczenie w odbiorach inwestycji prowadzonych na sieci oświetleniowej; nowe urządzenia włącza się do konserwacji po podpisaniu protokołu przekazania,
16/ dokonywanie wszelkich uzgodnień i uzyskiwanie zezwoleń koniecznych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, koszty opłat ponosi zamawiający.
17/ wykonanie wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach,
18/ zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń podstawowych elementów (słupy, wysięgniki, oprawy, szafki rozdzielczo – sterownicze, kable ziemne i linie napowietrzne),
19/ zgłaszanie zamawiającemu lub Policji dewastacji urządzeń oświetlenia,
20/ porządkowanie terenu natychmiast po usunięciu awarii lub dokonanej naprawie,
21/ montowanie na słupach oświetleniowych elementów dekoracji świątecznej miasta i jej demontowanie oraz naprawa elementów dekoracji (materiały dostarcza zamawiający), zestawienie elementów dekoracji zawiera załącznik nr 4 (koszt uzgodnień i uzyskiwanie zezwoleń ponosi zamawiający).
22/ wykonywanie dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia, zleconych przez zamawiającego w ramach umowy, w szczególności:
a) wymiana bądź naprawa uszkodzonych kabli,
b) prostowanie pochylonych słupów,
c) naprawa słupów, opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, które zostały zdewastowane bądź zniszczone w wyniku zdarzenia losowego,
d) demontaż opraw, które są zbędne,
e) montaż opraw na słupach,
f) wymianę słupów skorodowanych,
g/wymianę szaf rozdzielczo – sterowniczych,
h) wymianę urządzeń, których mała sprawność uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie oświetlenia (dotyczy to szczególnie sterowania oświetleniem), konieczne nowe urządzenia, po uzgodnieniu, nabywa zamawiający lub wyceniane będą według ceny zakupu na podstawie kopii faktury,
23/ prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi pracami oraz wymaganej przepisami.
5. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie.
6. W przypadku realizacji przedmiotu umowy przez wykonawcę w taki sposób, że powoduje to zagrożenie bezpieczeństwa publicznego lub zagrożenie dla stanu technicznego oświetlenia ulicznego, albo w przypadku nie usunięcia awarii lub usterki w terminach określonych w ofercie, po bezskutecznym wezwaniu wykonawcy do usunięcia zagrożenia lub usterki, zamawiający może powierzyć wykonanie prac mających na celu zlikwidowanie tych zagrożeń lub usterek innemu podmiotowi. Koszt tych prac ponosi wykonawca. Zamawiający potrąci koszt tych prac z należnego wykonawcy wynagrodzenia na co wykonawca wyraża zgodę.
7. Urządzenia i sieci oświetleniowe stanowią własność zamawiającego, dotyczy to także wyposażenia wymienionego lub uzupełnionego przez wykonawcę w trakcie trwania umowy.
8. Zestawienie ilości opraw do konserwacji.
1/ łączna ilość punktów świetlnych 3.451 szt. w tym:
a) ilość opraw ze źródłem światła sodowym i świetlówek – 2 676 szt. w tym 7 szt. świetlówek,
b) ilość punktów świetlnych LED i na gwarancji 775 szt. w tym 27 opraw sodowych na gwarancji – w przypadku konieczności wymiany całych układów bądź całej oprawy, po zaakceptowaniu koszty zakupu ponosi zamawiający.
W okresie obowiązywania umowy ilość punktów świetlnych może ulec zmianie.
Szczegółowy wykaz sieci i urządzeń oświetlenia oraz elementów świątecznej dekoracji zawierają załączniki nr 12 i 13.
W okresie obowiązywania umowy ilość punktów świetlnych może ulec zmianie.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436455,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436455,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436455,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Biel-Habieda Firma Handlowo-Usługowa „AGMAR”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352090081
7.3.3) Ulica: Kolbego 62
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agnieszka Biel-Habieda FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "AGMAR"
jakie przetargi wygrała firma
Agnieszka Biel-Habieda FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "AGMAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436455,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
- Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w miejscowości Szlembark i Obidowa
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO
- Dostawa samochodu osobowego
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
- "Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w latach 2026-2028
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





