Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00334293/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ALEKSANDRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: xx
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-408
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 0846875002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b903e2b-c3e1-47ca-83ea-717dd639e7741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b903e2b-c3e1-47ca-83ea-717dd639e774
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057670/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji budowy żłobka w Aleksandrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zadanie jest współfinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, Europejskiego Funduszu Społecznego+ w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2029 oraz budżetu państwa na dofinansowanie realizacji zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334293
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27659,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania okładzin ściennych i posadzek wraz z rozładunkiem na plac budowy zlokalizowany na działkach o numerach 880/2, 881/, 882/1, obręb ewidencyjny Aleksandrów Czwarty, gmina Aleksandrów, w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający wymaga przed dostawą przedmiotu zamówienia przedłożenia kart charakterystyki materiałów do akceptacji Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
44113200-7 - Płytki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 28.07.2025 r. do godz. 12:00 została złożona 1 oferta.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia dot. poz. 3-5 zawarł następujące wymagania:
Lp. 3. – „Płytki podłogowe gresowe rektyfikowane o wym. 600x600 mm (±5 mm), grubość 9 mm w odcieniach szarości, mat, półmat, do ogrzewania podłogowego (wzór - lastryko, drobne okruchy imitujące lastryko, kolor 1 - kalibracja jak kolor 2, odcień płytek do uzgodnienia) antypoślizgowe R10.”
Lp. 4. – „Płytki podłogowe gresowe rektyfikowane o wym. 600x600 mm (±5 mm), grubość 9 mm w odcieniach szarości, mat, półmat, do ogrzewania podłogowego (wzór - lastryko, drobne okruchy imitujące lastryko, kolor 2 - kalibracja jak kolor 1, ciemniejszy lub jaśniejszy, odcień płytek do uzgodnienia) antypoślizgowe R10.”
Lp. 5. – „Płytki podłogowe gresowe rektyfikowane o wym. 600x600 mm (±10 mm) grubość
9 mm w odcieniach szarości, mat, półmat, do ogrzewania podłogowego (wzór, kolor, odcień płytek do uzgodnienia), antypoślizgowe R10.”
Wykonawca w formularzu ofertowym zaoferował odpowiednio:
Lp. 3. – Producent: Tubądzin, kolekcja: Macchia, wzór: lastryko, kolor: kamień
Lp. 4. – Producent: Tubądzin, kolekcja: Macchia, wzór: lastryko, kolor: kamień
Lp. 5. – Producent: Tubądzin, kolekcja: Macchia, wzór: lastryko, kolor: kamień
Zamawiający dokonując ponownego badania i oceny złożonej przez Państwa oferty stwierdził, że zaoferowane w pkt. 3-5 formularza ofertowego płytki nie spełniają wymagań Zamawiającego dot. klasy antypoślizgowości R10.
W związku z powyższym oferta nr 1 została odrzucona na podstawie: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Mając powyższe na względzie uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z uwagi na to, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI ALEKSANDRÓW
więcej: przetargi ALEKSANDRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej pn. "Kwiatowa Dolina"
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa narzędzi i artykułów stolarskich w ramach projektu "GreenTechEducation - SGGW dla gospodarki przyszłości".
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
- Budowa przewodu tłocznego, wylotu i rowu do odprowadzenia do ziemi oczyszczonych wód popłucznych ze stacji wodociągowej w Kamlarkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





