eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrajewoBudowa ciągu pieszo-jezdnego KD-KX w ramach Rewitalizacji Centrum Grajewa.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-jezdnego KD-KX w ramach Rewitalizacji Centrum Grajewa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GRAJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6A

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 273 08 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.grajewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-grajewo.logintrade.net, http://bip.um.grajewo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ciągu pieszo-jezdnego KD-KX w ramach Rewitalizacji Centrum Grajewa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e17b43c8-42a6-4b56-a660-95f9f2b17bb5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047889/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ciągu pieszo-jezdnego KD-KX w ramach Rewitalizacji Centrum Grajewa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.7013.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot inwestycji obejmuje swym zakresem następujące elementy:
a) nawierzchnia:
- rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej
- ustawienie obrzeży kamiennych 8 x 30 cm
- budowa nawierzchni z kostki betonowej typu „starobruk” w kolorze szarym gr. 8 cm, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm
- oznakowanie pionowe,
b) kanalizacja deszczowa:
- budowa przykanalika kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. 200 mm.
- budowa betonowego wpustu ulicznego o śr. 500 mm z osadnikiem
c) oświetlenie uliczne
d) kanalizacja sanitarna z rur PVC o śr. 400 mm
e) sieć wodociągowa z rur PE o śr. 160 mm
f) zieleń - trawniki wzdłuż ciągu-pieszo jezdnego KD-KX
g) rozbiórka budynku Nr 6 kolidującego z zaprojektowaną infrastrukturą techniczną (po dokonaniu rozbiórki - zabezpieczyć odsłonięte fundamenty izolacją przeciwwilgociową; uzupełnić otwór drzwiowy na wysokości drugiej kondygnacji w technologii zgodnej z pierwotną; usunąć okładziny pozostałe po mieszkaniu mieszczącym się w łączniku na wysokości drugiej kondygnacji; uzupełnić braki w postaci cegieł oraz spoin; usunąć elementy istniejącego tynku w ścianie szczytowej kamienicy; otynkować ścianę szczytową kamienicy przeznaczonej do pozostawienia tynkiem systemowym wysokoparoprzepuszczalnym oraz wykończyć farbą systemową wysokoparoprzepuszczalną).

Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz w specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opracowana przez firmę Usługi Inżynierskie „A-D DROGA” Wiesław Urbanowicz z siedzibą 16-400 Suwałki ul. E. Plater 15/5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391372,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Mag-Bud" Piotr Lipski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 719 133 52 63

7.3.3) Ulica: ul. Nowo Osiedle 11

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.