eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiRoboty budowlane w zakresie realizacji inwestycji pt. "Przebudowa części pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby pracowni analityki medycznej (PAM) wraz z montażem instalacji wentylacji i klimatyzacji"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie realizacji inwestycji pt. „Przebudowa części pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby pracowni analityki medycznej (PAM) wraz z montażem instalacji wentylacji i klimatyzacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia im. Jakuba z Paradyża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365193022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 52, budynek nr 7

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kjakubowska@ajp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie realizacji inwestycji pt. „Przebudowa części pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby pracowni analityki medycznej (PAM) wraz z montażem instalacji wentylacji i klimatyzacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43442956-7251-4420-a16d-037697fde027

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie pt. „Przebudowa części pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby pracowni analityki medycznej (PAM) wraz z montażem
instalacji wentylacji i klimatyzacji" zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00666160/01 z dnia 2024-12-20.
Ogłoszenie zawierało informację,iż Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamówienia polegającego na polegających na udzieleniu podobnych robót budowlanych w wymiarze nie większym niż 25 % zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
Zamówienie o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a jego wartość została uwzględniona przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym zamówienie wyczerpuje przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-43442956-7251-4420-a16d-037697fde027

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

roboty budowlane w zakresie realizacji inwestycji pt. „Przebudowa części pomieszczeń dydaktycznych na potrzeby pracowni analityki medycznej (PAM) wraz z montażem instalacji wentylacji i klimatyzacji”, zwane dalej „przedmiotem umowy” w oparciu o: protokół Konieczności nr 1 na który składają się:
a) Wykonanie zabudowy instalacji sanitarnych oraz dostosowanie kanałów wentylacyjnych ścinką gk.
b) Wzmocnienie ścian w uzgodnionych lokalizacjach na potrzeby montażu szafek wiszących
c) Montaż cokołów przypodłogowych w pomieszczeniach 016 i 017
d) Montaż grzejników i instalacji w pomieszczeniach 016 i 017
e) Wymiana drzwi w komunikacji o szerokości > 0,9 m
f) Uzupełnienie okładzin ceramicznych w części komunikacji.
2) Protokół Konieczności Nr 2 na który składają się:
a) Wykonanie odrębnej instalacji wentylacyjnej dla szafy na odczynniki
b) Przebudowa pomieszczeń WC
c) Dodatkowe drzwi wejściowe do pomieszczeń WC
d) Wykonanie wyłazy dachowego i podestu serwisowego na dachu budynku do jednostki zewnętrznej klimatyzacji
e) Wykonanie zasilania elektroenergetycznego – linia kablowa z TG do TUIIIp.
f) Instalacja czujki ruchu przy wejściu do windy i zasilania do depozytora kluczy,
g) Doprowadzenie przewodów teleinformatycznych do piwnicy do pomieszczenia serwerowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77749,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77749,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77749,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH DREW-PLAST Dariusz Mazowiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991004348

7.3.3) Ulica: Brzegowa

7.3.4) Miejscowość: Różanki

7.3.5) Kod pocztowy: 66-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77749,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.