eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego wraz infrastrukturą w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Paderewskiego" - zad. 2020/08.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego wraz infrastrukturą w Łomiankach
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Paderewskiego” – zad. 2020/08.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego wraz infrastrukturą w Łomiankach
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Paderewskiego” – zad. 2020/08.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ce54e8-0360-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045175/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ul. Paderewskiego - zad. 2020/08.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego
wraz infrastrukturą w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Paderewskiego” – zad. 2020/08.
2. Zakres zamówienia:
1) budowa systemów odwodnieniowych,
2) rozbudowa drogi w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów, poboczy, chodnika oraz odcinek ścieżki rowerowej,
3) przedłużenie warunków technicznych niezbędnych przy realizacji robót branżowych,
4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w celu uzyskania zgody na użytkowanie drogi.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo finansowym.
4. Do oferty należy doliczyć wykonanie pobocza chłonnego o szer. 1,5m dł. ok. 200m zakończonego obrzeżem betonowym w ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Wspólnej
do Al. Chopina. Warstwa gr. 40cm żwiru płukanego średnio zagęszczonego frakcji
16-32mm z rurą drenarską ø200 mm, owiniętą geowłókniną zakończonym obrzeżem 30x8cm na ławie z betonu wzmocnionego teokratą - zgodnie z przekrojem w Projekcie Budowlanym na przekroju normalnym.
5. Remont opraw oświetleniowych obowiązuje na całej długości ul. Paderewskiego odcinek od ul. Rolniczej do ul. Wspólnej.
6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia kosztorys ofertowy najpóźniej dwa dni robocze przed zawarciem Umowy.
7. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić punkt 4 z Opisu przedmiotu zamówienia.
8. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
Zakres robót:
1) roboty rozbiórkowe, przygotowawcze oraz pomiarowe,
2) roboty ziemne,
3) usunięcie drzew kolidujących z zaprojektowanym układem drogowym,
4) wykonanie nawierzchni jezdni, chodnika, odcinka ścieżki rowerowej, zjazdów indywidualnych,
5) budowa chodników szer. min 2 m z kostki betonowej,
6) wykonanie odcinków ścieżek rowerowych z betonu asfaltowego,
7) budowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej,
8) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
9) wykonanie regulacji wysokościowych istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej,
10) wykonanie robót związanych z budową pobocza chłonnego, odwodnienia ulicznego, studni wpustowych i skrzynek rozsączających,
11) wykonanie skrzyżowań z drogami publicznymi i wewnętrznymi,
12) zabezpieczenie w niezbędnym zakresie infrastruktury technicznej: sieci elektroenergetycznej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i gazowej,
13) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
14) remont opraw oświetleniowych,
15) wdrożenie stałej organizacji,
16) roboty wykończeniowe.
9. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Budowlanym pn. Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego wraz infrastrukturą w Łomiankach w km 0+356 – 0+609
oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – Decyzja nr 558/2021
z dnia 3.08.2021 r.
10. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 7 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia podlegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wymagania w stosunku do Wykonawcy.
1. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu.
2. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy i przedłoży go do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy.
3. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 15 dni od podpisania umowy.
4. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
5. Przed rozpoczęciem prac należy wystąpić o nadzór do gestorów poszczególnych sieci infrastruktury występujących w pasie drogowym.
6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych, przepisami bhp. i p.poż
oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
7. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające
do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
8. Zamawiający dopuszcza zmiany materiału na inny pod warunkiem zachowania parametrów użytkowych nie zbędnych przy zastosowaniu w konkretnych uwarunkowaniach i lokalizacji w pasie drogowym.
• ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213
tj. z dnia 15.06.2021 r. )
• rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1968),
• rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966).
9. W przypadku, gdy w STW i ORB lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych.
10. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót
oraz zastosowanych materiałów.
11. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy.
12. Wykonawca zgodnie z warunkami zgłosi wprowadzenie kompletnej stałej organizacji ruchu.
13. Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:

Lp. Pozycja z przedmiaru
branża drogowa Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1 1-2 nie wymaga się
2 3-53 wymaga się
3 54-58 nie wymaga się
4 59-74 wymaga się
5 75-79 nie wymaga się

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1487070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1198000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BROOKLYN CORP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342594063

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1198000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.