Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166544/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00189051/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00194230/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SZP/242-071/2025,Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. „Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w budynku D1 oraz 206 i 332 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7fabc64-095f-40cc-8646-6ca20a69a8f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-071/2025,Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. „Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w budynku D1 oraz 206 i 332 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7fabc64-095f-40cc-8646-6ca20a69a8f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w bud D1 oraz 206 i 332 w bud D2 PWr. w formie zaprojektuj i wybuduj.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-071/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. „Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w budynku D1 oraz 206 i 332 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej, przy Pl. Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu”,
na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, obejmującym wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Realizacja umowy następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej:
a) ETAP I:
− wykonanie inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania prac projektowych,
− opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień – w wymaganym zakresie;
− wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy.
b) ETAP II:
− realizacja robót w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach realizacji Etapu I umowy;
− uzyskanie uzgodnień, certyfikatów oraz innych dokumentów koniecznych na tym etapie realizacji umowy;
− opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej.
Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych wszelkich branż budownictwa, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych w zakresie opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym oraz wytycznych Zamawiającego na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w ramach realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace projektowe i roboty budowlane i przekazać je Zamawiającemu zgodnie z niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. z 2024 r., poz.725 z późn.zm.;dalej: Prawo budowlane) oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2024 poz. 1411) i wytycznymi zawartymi w „Standardzie dostępności architektonicznej i urbanistycznej Politechniki Wrocławskiej” jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
1.1. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45111100-9 roboty w zakresie burzenia
45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu
45262520-2 roboty murowe
45410000-4 tynkowanie
45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 roboty malarskie
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-1 Instalacje elektryczne niskiego napięcia
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331230-7 Instalowanie urządzeń chłodzących
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
71320000-7 Usługi inżynierii w zakresie projektowania
71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją.
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia przedmiotu umowy : od dnia zawarcia umowy.
2) termin zakończenia:
a) dla przedmiotu określonego w § 2 ust. 1 lit. a wzoru umowy– Etap I realizacji przedmiotu umowy: do 30.06.2025 r. licząc od dnia zawarcia umowy.
b) dla przedmiotu określonego w § 2 ust. 1 lit. b wzoru umowy – Etap II realizacji przedmiotu umowy: do
08.09.2025 r. od daty podpisania bezwarunkowego odbioru Etapu I.
Wskazanie terminu data - z uwagi na konieczność prowadzenia zajęć w nowym semestrze, prace budowlane wykonywane mogą być wyłącznie w okresie wakacyjnym, co narzuca zarówno termin wykonania roboty jak również termin wykonania dokumentacji projektowej
2. Szczegóły dotyczące terminu, jego poszczególnych etapów i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
uzasadnienie prawne: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;uzasadnienie faktyczne: cena oferty firmy TRONUS POLSKA Sp. z o. o. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 589 300,25 zł.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ubezpieczenia 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów AV Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- SZP/243-333/2025 System fotopletyzmograficzny do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb95) na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- dostawa środków do dezynfekcji
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





