Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325280/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych dysków do monitoringu wizyjnego dla Kampusu Zalesie Uniwersytetu Rzeszowskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rzeszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691560040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Rejtana 16c
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jtoczek@ur.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych dysków do monitoringu wizyjnego dla Kampusu Zalesie Uniwersytetu Rzeszowskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0053b939-c7fa-43a1-85b2-3d257b068a32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047472/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Akcesoria komputerowe + żarówki do projektorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.UR.261.195.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych dysków do monitoringu wizyjnego dla Kampusu Zalesie Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Zamówienie nie zostało podzielone na części ( zadania).
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Powody
niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiot zamówienia stanowi funkcjonalną całość, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ponadto brak podziału jest uzasadniony względami organizacyjnymi, ewentualny podział zamówienia mógłby poważnie zagrozić
właściwemu wykonaniu zamówienia a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne
części zamówienia mogłaby zagrozić prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. Ponadto niedokonanie podziału na
części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o nie.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 24 miesiące gwarancji dla każdego produktu liczonej od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia i zapewnia, że przedmiot zamówienia jest nowy i wolny od wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130000178
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników, materiałów laboratoryjnych i materiałów zużywalnych dla Wydziałów UR
- Sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych i czekoladowych dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II - 3 części
- Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.
- Modernizacja parkingu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Rzeszowie oraz remont schodów wejściowych, schodów do szatni i sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej - Myjnia endoskopowa podwójna
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i nabiału do stołówki Internatu ZSE w Rzeszowie w 2026 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup wyposażenia i środków ochrony dla dysponenta Zespołów Ratownictwa Medycznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026 oraz zakup wyposażenia ambulansu
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami oraz szkoleń w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Rozbudowa macierzy dyskowych wraz z instalacją i konfiguracją".
- Rozbudowa systemu kopii zapasowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
- Dostawa, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa dla jednostek Powiatu Nidzickiego - Serwery i urządzenia typu NAS do obsługi (...)
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Poddębicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





