eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługa organizacji wyjazdu dla uczniów i nauczycieli na targi branżowe w Niemczech w ramach projektu "Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy - 2"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji wyjazdu dla uczniów i nauczycieli na targi branżowe w Niemczech w ramach projektu „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy – 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZESPÓŁ PLACÓWEK WSPARCIA EDUKACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774047537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzpwe.opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzpwe.opolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji wyjazdu dla uczniów i nauczycieli na targi branżowe w Niemczech w ramach projektu „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy – 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67bc7cd0-2299-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021830/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa organizacji wyjazdu dla uczniów i nauczycieli na targi branżowe w Niemczech

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy – 2”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/ZP/RZPWE/9.2.1-2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa organizacji wyjazdu dla uczniów i nauczycieli na targi branżowe w Niemczech:
A. Automechanika Frankfurt najważniejsze dla światowej branży targi techniki motoryzacyjnej we Frankfurcie nad Menem połączonej z wizytą studyjną w Mieście Samochodów Autostadt w Wolfsburgu w dniach 14 - 16 września 2022 r.
B. Targi Light + Building Autumn Edition we Frankfurcie nad Menem połączone z wizytą studyjną w Parku Ekoenergetycznym w Mohrbach oraz w centrum kształcenia praktycznego Campus Handwerk należącego do Izby Rzemieślniczej w Trier/Trewir w terminie 3 - 6 października 2022 roku
w ramach projektu „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy – 2” realizowanego przez Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ
3. Wspólny Słownik Zamówień: 63511000-4 Organizacja wycieczek, 79952000-2 Usługi w zakresie organizacji imprez
4. Zamówienie nie jest podzielone na części. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względów technicznych i logistycznych tworzy nierozerwalną całość. Podział na części mógłby spowodować nadmierne trudności techniczne, np. związane z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne zakresy zamówienia, co zagrażałoby jego właściwemu wykonaniu.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almatur-Opole sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540337451

7.3.3) Ulica: Ozimska 26

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-058

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.