eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Druga › "Przebudowa obiektów użyteczności publicznej w centrum miejscowości Kopydłów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa obiektów użyteczności publicznej w centrum miejscowości Kopydłów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Biała Druga

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438419090

1.5.8.) Numer faksu: 438419018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabiala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https;//www.biala.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa obiektów użyteczności publicznej w centrum miejscowości Kopydłów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-089d6c68-0368-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035839/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa obiektów użyteczności publicznej w centrum miejscowości Kopydłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269339/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GO.271.2.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 962554,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Domu Ludowego, budowa oświetlenia boiska sportowego oraz przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz z adaptacją na świetlicę wiejską w ramach zadania pn.: „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej w centrum miejscowości Kopydłów”. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Przebudowę Domu Ludowego, w tym:
a) roboty ogólnobudowlane:
− zerwanie podłóg drewnianych i posadzek,
− obniżenie poziomu posadzek,
− wykonanie nowych posadzek na podłożu betonowym, ocieplonych styropianem,
− docieplenie stropu wełną mineralną,
− docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych,
− wykonanie opaski wokół budynku,
− wymurowanie ścianek działowych,
− wykonanie tynków wewnętrznych, oraz okładzin ściennych z płytek glazurowych,
− wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych,
− roboty wykończeniowe,
b) roboty sanitarne:
− wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
− wykonanie instalacji wentylacji,
− wykonanie instalacji źródła ciepła,
c) roboty elektryczne:
− demontaż starej instalacji elektrycznej,
− wymiana instalacji, gniazdek, opraw oświetleniowych na LED,
− montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
− montaż grzejników konwektorowych, multisplitów, podgrzewaczy wody
− wykonanie instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu, instalacji odgromowej,
− modernizacja rozdzielni głównej,
− montaż instalacji fotowoltaiki,
d) Charakterystyczne parametry budynku
− Budynek Domu Ludowego – parter i poddasze nieużytkowe, obiekt jednokondygnacyjny
− powierzchnia zabudowy budynku 286.65m2
− powierzchnia użytkowa parteru 230.10m2
− powierzchnia całkowita 230.10m2
− szerokość obiektu 13.00m
− długość obiektu 22.05m
− wysokość obiektu max 7.90m (istniejąca wysokość)
− kubatura 1683.00m3
2) Budowa oświetlenia boiska sportowego
3) Przebudowa i rozbudowa budynku gospodarczego wraz z adaptacją na świetlicę wiejską:
a) Roboty ogólnobudowlane
− rozbudowę budynku o pomieszczenia ogólnodostępnych sanitariatów, pomieszczenia techniczne oraz wiatrołap,
− ocieplenie stropodachu styropapą,
− docieplenie ścian zewnętrznych,
− podmurowanie ścian zewnętrznych po obrysie zewnętrznym w celu utworzenia ogniomuru,
− wykonanie tynków wewnętrznych, oraz okładzin ściennych z płytek glazurowych,
− wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych,
− roboty wykończeniowe,
b) Roboty sanitarne
− wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem bezodpływowego zbiornika na ścieki,
− wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej,
− wykonanie instalacji źródła ciepła,
c) Roboty elektryczne
− demontaż starej instalacji elektrycznej,
− wymiana instalacji, gniazdek, opraw oświetleniowych na LED,
− montaż grzejników konwektorowych, multisplitów, podgrzewaczy wody
− montaż oświetlenia awaryjnego,
− modernizacja rozdzielni głównej,
− montaż instalacji fotowoltaiki,
− montaż nowej rozdzielni głównej
d) Charakterystyczne parametry budynku
− budynek świetlicy – parterowy pokryty stropodachem. Obiekt jednokondygnacyjny,
− powierzchnia zabudowy budynku 93.80m2,
− powierzchnia użytkowa parteru 67.40m2,
− powierzchnia całkowita 67.40m2,
− szerokość obiektu 8.33m,
− długość obiektu 12.14m,
− wysokość obiektu max 12.00m (istniejąca wysokość-3,89),
− kubatura 340.50m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1214545,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1214545,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1214545,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CTG INVEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731-207-20-42

7.3.3) Ulica: Wysoka 18

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1214545,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.